Daar heb je een punt ja. Maar qua verhaal is het in mijn ogen gewoon niks. Ze snijden wel goede en gevoelige onderwerpen aan jegens de maatschappij maar that's it. Serie hoort meer te hebben, als het gekroont wil worden tot een van de beste series. Ik vind qua humor dan Family Guy of The Simpsons toch beter.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je South Park alleen maar beschouwt als getekende scheldende jochies behoort het idd niet tot de top. Maar het is duidelijk veel meer dan dat, nameiljk de beste maatschappij-kritische serie die er is.
24 verdiende inderdaad verder te komen. Entourage ken ik niet. Ik denk dat Medium en vooral Charmed er nog inzitten door de positieve loting, terwijl 24 een moeilijke tegenstander trof.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:43 schreef Retarded het volgende:
24 en Entourage er al uit, maar Medium en Charmed staan er wel nog in??24 behoort tot de beste televisieseries ooit, denk niet dat dat te zeggen valt van Charmed... maar ieder zijn ding he
Ik denk dat de overblijvende series wel bevestigen dat we hier vooral voor oppervlakkig entertainment gaan. Het serieuzere werk is gewoon kansloos (dan bedoel ik trouwens niet meteen 24quote:Op zondag 9 mei 2010 16:43 schreef Retarded het volgende:
24 en Entourage er al uit, maar Medium en Charmed staan er wel nog in??24 behoort tot de beste televisieseries ooit, denk niet dat dat te zeggen valt van Charmed... maar ieder zijn ding he
Ik denk dat er zowiezo geen definitie is van beste serie. Iedereen heeft wel een verschillende favoriete serie, wie hun als beste serie zien. Er is daarom niet een reeks series, die er echt bovenuit steken ; want iedereen vind weer wat anders, en waarom zal iemand die The Sopranos als kwaliteit ziet, gelijk hebben en iemand die Desperate Housewives tof vind, ongelijk hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat de overblijvende series wel bevestigen dat we hier vooral voor oppervlakkig entertainment gaan. Het serieuzere werk is gewoon kansloos (dan bedoel ik trouwens niet meteen 24). Niet dat die serieuzere series noodzakelijk altijd beter zijn, maar het evenwicht zou wel wat beter mogen zijn.
24 ging nergens meer over na een seizoen of 2 of 3. Eén superman die alles snapt en weet en kan en ondanks dat z'n collegas niks snappen en niks kunnen toch steeds de wereld weer redt. Deed me wat teveel aan Rambo denken. En dan zullen we het maar helemaal niet over dat zogenaamde real time hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:43 schreef Retarded het volgende:
24 behoort tot de beste televisieseries ooit, denk niet dat dat te zeggen valt van Charmed... maar ieder zijn ding he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |