Ik vind Southpark zeker niet een van de beste series op TV. Het is leuk vermaak, maar getekende scheldende jochies kan ik nou niet de beste televisie noemen ; maar iedereen heeft natuurlijk weer een andere mening. Ik vind Dexter/Lost/ X Files en dergelijke toch beter dan Southpark.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Southpark VS Lost![]()
![]()
![]()
Heel erg lastige keuze. Zonder twijfel de twee beste series, die er nog inzitten nu al tegenover elkaar. Dit zou de finale moeten zijn. De winnaar hiervan mag van mij het toernooi winnen.
Als je South Park alleen maar beschouwt als getekende scheldende jochies behoort het idd niet tot de top. Maar het is duidelijk veel meer dan dat, nameiljk de beste maatschappij-kritische serie die er is.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind Southpark zeker niet een van de beste series op TV. Het is leuk vermaak, maar getekende scheldende jochies kan ik nou niet de beste televisie noemen ; maar iedereen heeft natuurlijk weer een andere mening. Ik vind Dexter/Lost/ X Files en dergelijke toch beter dan Southpark.
En als je niet hebt meegedaan in vorige ronde @ music , natuurlijk mag je dan meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |