Ik hoop ik!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Darkwolf het volgende:
Zijn er nog mensen die een heerlijke bats vakantie tegemoet gaan dit jaar?
Correctie: tijdens zijn vrije dagen word JIJ volgestopt met seks!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef Tussendoortje het volgende:
Maar zijn vrije dagen worden volgestopt met seks
Ook goed. Zolang er maar seks is tochquote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Correctie: tijdens zijn vrije dagen word JIJ volgestopt met seks!
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ook goed. Zolang er maar seks is toch
Fijn dat je het met me eens bent.quote:
Het nr. weet ik niet meer maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr het was bijzonder lekker.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Fijn dat je het met me eens bent.
Ik vraag me af, wat is het bijzonderste standje wat jullie ooit hebben gedaan?
Klote lente. Moet ook eerlijk bekennen dat ik het toch niet tot 6 juni in San Francisco ga uithouden.quote:
En dat is legaal in jouw, ik weet niet of het een relatie is, maar mag dat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Klote lente. Moet ook eerlijk bekennen dat ik het toch niet tot 6 juni in San Francisco ga uithouden.
Richting eind mij ga ik toch maar weer eens een weekendje van bil in dit kikkerlandje, met als extra voordeel dat het een drie dagen weekend is. Pinksteren enzo.
Zo te merken heb jij ook heel wat nuttigs in te brengen, dus ga maar weer lekker weg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
Vet een SEX slowchaten waar gaat 't over?
Koninginnedag
!!!
ik ben er tochquote:
Ik heb me wel eens beter gevoeldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe is het verder met je tally?
ook zo'n kutweer bij jou?
dan hoop ik idd dat het niet gaat regenen voor jouwquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens beter gevoeld
Beetje een dipje die al ffies duurt helaas..
Maar komt goed!
Hier heeft het nog niet geregend. Maar wel donker en waaierig.
Moet wel nog ff droog blijven. Moet nog naar huis op de motor!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hoop ik idd dat het niet gaat regenen voor jouw
hier regent het nou al even
wat hier al valt krijg jij dan iig nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]ssssssssssst... Dat heb ik niet gehoord!
Half 5 ga k naar huis. Laat het om 6 uur maar gaan regenen ofzo.
Dan heb ik ruim de tijd om thuis te komen.
Ja en wat naast me valt, valt niet op mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat hier al valt krijg jij dan iig niet
Dan kom je hier toch even lekker een bakje pleur drinken: [KSC #1.792] Potvolkoffienogaantoe! ?quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan kom je hier toch even lekker een bakje pleur drinken: [KSC #1.792] Potvolkoffienogaantoe! ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan kom je hier toch even lekker een bakje pleur drinken: [KSC #1.792] Potvolkoffienogaantoe! ?
Ik zal het noterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Weekend van 21/22/23/24 weer beginnende vrijdag avond!
solo dan maar.. als het toch kutweer isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef pasopikbijt het volgende:
Maar ik wil seks maar mijn vriend woont 85 km bij me vandaan en ik zie hem (hopelijk) vrijdag weer.
Verder is het hier ook kutweer
hoe komt dat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef sararaats het volgende:
TerugVindPoesje
ik heb minder en minder zin in masturbatie
Vandaar dat je zo lang weg was!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:25 schreef Tussendoortje het volgende:
Hehe, mijn computer is eindelijk weer gemaakt.
Ik zie mijn vriend denk ik vrijdag.
En ik zag hem voor het laatst op vrijdag.
ah.. dat heb ik nu ook opgepaktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
tja, waarschijnlijk omdat ik snipverkouden ben
quote:
Ja. Danku daarveurquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo lang weg was!
Nog een poging dan maar: had je mijn PM nog gehad/gelezen?
huh?quote:
strip pimpampetten is dan toch het geilste vind ik!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef Tussendoortje het volgende:
Mwoah, ben meer het zeeslag type.
of Mikado; StripMikado!
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:16 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
strip pimpampetten is dan toch het geilste vind ik!
[..]
[..]
[..]
Ik was je al kwijtquote:
ik kwijtquote:
Lekker van je weekend aan het genieten?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker van je weekend aan het genieten?
Binnenkort maar eens een datum prikken met scharrel vriendin voor een bezoekjequote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alhoewel ik het eigenlijk wel druk heb
babyquote:Op maandag 17 mei 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een datum prikken met scharrel vriendin voor een bezoekje
Geen verschil dusquote:Op maandag 17 mei 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Yup, precies hetzelfde, met een ander naampje
Mijn datum staat al en ik ben de dagen aan het aftellen!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Binnenkort maar eens een datum prikken met scharrel vriendin voor een bezoekje
Nog net...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is het gelukkig ondertussen wel ja!
nou niet meerquote:
quote:
Ik wil je er wel eentje geven hoorquote:
Nee helaas niet en als ik dat had dan zou ik haar voor mezelf hebben gehouden. Alhoewel ik wel zou willen delen.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee dank je, heb je toevallig geen vrouw in de aanbieding?
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 24 mei 2010 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee helaas niet en als ik dat had dan zou ik haar voor mezelf hebben gehouden. Alhoewel ik wel zou willen delen.
Ik ben alleen bang dat ik haar dan niet meer terug krijgquote:
Oh. Wordt ze dan opgesloten in een donkere sekskelder?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik haar dan niet meer terug krijg![]()
die van mij is op het moment bezetquote:Op maandag 24 mei 2010 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh. Wordt ze dan opgesloten in een donkere sekskelder?
Ik hoop van nietquote:Op maandag 24 mei 2010 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh. Wordt ze dan opgesloten in een donkere sekskelder?
Nicequote:Op maandag 24 mei 2010 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van mij is op het moment bezet
niet als ik hem wil verhurenquote:
*heeft geen vriendin*quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Darkwolf het volgende:
Zijn moeder is de eigenaresse van die kiosk. En ze had personeel nodig, dus toen vroeg ze mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:33 schreef Darkwolf het volgende:
Klinkt goed Tussendoortje.
Grappig dat je samen met je partner werkt (of iets samen runt?)
cynquote:
GFquote:
waar mogen we dat dan nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
GF![]()
Hier mogen wel gelukkig wel gewoon lekker hoi en doei zeggen...
Ik heb 3 weken bouwvakvakantie! Nu al zin in![]()
ik las het netquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Het Bi topic. Blijkbaar is slowchat niet meer gewenst, dus wordt het nu via de PM gedaan
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Darkwolf het volgende:
Hier neuk... ehhh slowchat je maar wat af hoor!
DWquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Darkwolf het volgende:
Hier neuk... ehhh slowchat je maar wat af hoor!
soms welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zag het
Is dit altijd een leuke slowchat trouwens?
werd inderdaad....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
soms wel![]()
er word alleen de laatste tijd weinig in gepost![]()
er word werd meer in de ander SC gepost dan hier
dat is het zondag pas voor mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:55 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
werd inderdaad....
Oh boy, laat het maar snel weekend zijn zeg!
en schilderboy is er nog nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh damn.. Nu heb ik zin in batsen door de PM's en smsjes
tussen het eten en het omkleden kan je toch nog wel een quickie doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Die is aan het werk... En zodra ik thuis kom moeten we eten, omkleden en weer weg!
Dankquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tussen het eten en het omkleden kan je toch nog wel een quickie doen
quickie is bij mij meer dan een half uur maar minder dan een uurquote:
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef mrbox het volgende:
Hebben jullie nu ook zo met de lente dat je libido hoger is
Helemaal blijquote:
En niet zo'n klein beetje ook niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef mrbox het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef mrbox het volgende:
ik misschien ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Misschien vanavond, je weet maar nooit!
Moet wel vroeg op morgen
alweerquote:
Hele topic nooit gezienquote:
dat komt ook omdat er niet veel in word gepostquote:
Opnieuw leven in blazen dan maarquote:
quote:
En gister nog succesvol geweest in de wilde plannen ?quote:
Goedquote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zag je op msn online komen dus dacht ik kijk ffies
hoe bevalt t samenwonen?
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed
Lekker leven in de brouwerij, regelmaat, vroeger opstaan en ook weer op een normale tijd naar bed, geen gezeur meer met reizen en veel (moeten) msn'en en bellen enzo en plezier hebben in het feit dat iedereen het naar hun zin heeft
Hoe gaat het daar dan nu? JB zei laatst iets over een nieuwe liefde?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klinkt super
ik heb nu al moeite met reizen en afscheid nemenhad ik niet verwacht van mezelf...
oh jij weet alleen nog van t broekie hequote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar dan nu? JB zei laatst iets over een nieuwe liefde?
Ik ben al een tijdje niet meer bijgepraat neequote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh jij weet alleen nog van t broekie he
dat was vrij plotseling over (door mij)
en nu al wel een tijdje al (voor mijn doen lang)
en zeker serieus gaat t super![]()
en alle kids kunnen ook goed met elkaar overweg enzo
alleen sja we hebben veel lange weekenden achter de rug en nu opeens weer een korte dat is wel heel kut
komt omdat jij niet meer veel aan de pc zitquote:Op zondag 30 mei 2010 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje niet meer bijgepraat nee![]()
Fijn te horen dat het daar ook goed gaat! We komen er wel met z'n allen![]()
Ga nu weer ff tv kijken, zit heel wat minder achter de pc dan voorheen. Da's ook wel lekker![]()
Ctlr-Shift even indrukken, dan doet je : het weerquote:Op maandag 31 mei 2010 09:24 schreef Suuz_ het volgende:
Op advies kom ik hier ook maar eens meekletsen! ±D
Oh nou zie ik het ja, gebeurt me zo vaak!!quote:Op maandag 31 mei 2010 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ctlr-Shift even indrukken, dan doet je : het weer
Mij ook, en het heeft me zo'n 5 jaar gekost voor ik er achter kwam dat het Ctrl-Shift wasquote:Op maandag 31 mei 2010 09:43 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Oh nou zie ik het ja, gebeurt me zo vaak!!
LOL ik wilde het niet zeggen maar snapte er ook lange tijd niets van...Er staat zo'n icoontje van een toetsenbordje onder in de balk, daar moet ik dan op klikken en staat ie ineens op "Nederlands" en moet dus op "Amerikaans" staan.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij ook, en het heeft me zo'n 5 jaar gekost voor ik er achter kwam dat het Ctrl-Shift was
EENSquote:Op maandag 31 mei 2010 09:59 schreef OcinSnetram het volgende:
sneltoetsen.. Soms fijn, maar soms ook irritant!
Denk je dat het zal helpen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:50 schreef Darkwolf het volgende:
Ja inderdaad.
Schiet niet op zo, he Cyntiaa?
Misschien moeten wij twee maar pikant gaan zitten posten hier. Misschien helpt dat.
Ik begin wel...
* Darkwolf fondles Cyntiaa ...![]()
Wel als we uiteindelijk stoppen en dan zeggen: wij gaan pas verder na 5 (min of meer) zinnige posts!quote:
Ja? Goed gekeurd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:11 schreef Cyntiaa het volgende:Dat paardenplaatje, hihi!
Zo, nu weet ik i.i.g. met wie ik te maken heb!
Zekers!quote:
Nice! Waar ga je naar toe precies?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:38 schreef Cyntiaa het volgende:
USAGa ik volgend jaar naar toe... Shoppen!
Allstars die ze hier niet hebben![]()
Alleen als je ook belooft met mij een sprong te gaan maken vanaf 18,000 feet hoogte!quote:Mag ik mee in je koffer?
Ga met mijn ouders, dus nog geen idee eigenlijk. Vermoedelijk een fly-drivequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nice! Waar ga je naar toe precies?
[..]
Alleen als je ook belooft met mij een sprong te gaan maken vanaf 18,000 feet hoogte!
Same here!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Meh, heb geen zin meer in werken.. Het weer is zo heerlijk!
Blijf zoeken, Veluwse Bron en Bussloo hebben ook vaak aanbiedingen en zijn echt vele malen beter dan de Zwaluwhoeve (trust me).quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik werk niet in de buurt van AMS idd... Kampen-City it is!
Ooh, zie net een aanbieding van de Zwaluwhoeve! Wil heeen! http://www.zwaluwhoeve.nl/zot
Thanks! Zal eens rondneuzen....quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef stbabylon het volgende:
Zwaluwhoeve is echt ontzettend druk. Dat is echt een supermarkt in vergelijking tot een speciaalzaak als de Bron.
Inderdaad. Iedereen is met dit mooie weer te druk met batsen ofzo. Kweet het ook niet.quote:
Vrouwen kunnen zo lief voor elkaar zijn. Miauw!quote:Met mij niets aan de hand.. Lekker aan het kijken voor een vakantie. Maar ikeven op mijn collega, wat een steken onderwater kan ze geven zeg!
Heeft helaas niets te maken met lief zijn of niet.. Dit is gewoon een geval van wegpestenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen is met dit mooie weer te druk met batsen ofzo. Kweet het ook niet.![]()
[..]
Vrouwen kunnen zo lief voor elkaar zijn. Miauw!
Grrrrr! Moet ik haar even een paar hoeven in de maag splitsen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft helaas niets te maken met lief zijn of niet.. Dit is gewoon een geval van wegpestenDaarom wilde ik even op haar
Ik ga er over 2 dagen 2,5 week van genieten!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef nktc het volgende:![]()
Ik geniet heeeeerlijk van de zon op me vrije dag.!!
Kom je koffie doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef nktc het volgende:![]()
Ik geniet heeeeerlijk van de zon op me vrije dag.!!
Wil wel, maar de auto staat bij de garage, dus wordt lastig.. En station is te ver fietsenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kom je koffie doen?![]()
Ben ook vrij! Thuis bezig...
Ik over 17 wekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik ga er over 2 dagen 2,5 week van genieten!
Jawel, heerlijk naar Kroatiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ouch...![]()
Is het wel iets om naar uit te kijken?
Das binnenkort alquote:
voor half 9, wil onze mooie dans wel ziien op tvquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Schilderboy en ik gaan ook op vakantie, komende week even kijken waarheen en dan hopelijk boeken!
Hoe laat zijn jullie er morgen?
Me 2quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef nktc het volgende:
[..]
voor half 9, wil onze mooie dans wel ziien op tv
nog 35 dagen!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Darkwolf het volgende:
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef xeonnn het volgende:
[..]
Hahaha zal ik hem maar even maken voor JOU dan!
Het is hier best stil inderdaad!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Yay!![]()
Hoe is het hier? Niet veel gemist zo te zien!
staat er hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Het is hier best stil inderdaad!
Wel heb ik een vakantie geboekt met
lol:Dquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Nu welWeten we even tegen wie we praten, nietwaar Darkwolf?
Jazekers!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Nu welWeten we even tegen wie we praten, nietwaar Darkwolf?
Zou een crackberry niet doen, aantal maatjes hebben hem, en allemaal terug gestuurdquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Dit mooie weer maakt dat ik liever vrij ben dan aan het werk te zijnLekker in het zonnetje...
Maar aangezien ik toch hier aan het werk ben, ondertussen even zoeken naar een 1 jarige aanbieding met een Blackberry..
Met windows mobile of android?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb nu een HTCSamsung was ook niets
Tijd voor een nieuwe! :pquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij valt nu telkens gewoon zonder reden uit, bye bye bereikbaarheid...
Ben niet echt een ochtend persoon qua seks. Meer aan avond.quote:
De tijd maakt mij niets uit eigenlijk... Het weer dan weer welquote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ben niet echt een ochtend persoon qua seks. Meer aan avond.
Maar tijdens mijn vakantie heb ik toch wel de nodige uitzonderingen gemaakt...
Die begon ik uiteindelijk ook te ontdekken.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:56 schreef Cyntiaa het volgende:
De tijd maakt mij niets uit eigenlijk... Het weer dan weer welMet deze heerlijke temperaturen
![]()
En ik ontdek steeds meer positieve punten aan mijn nieuwe lover
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Die begon ik uiteindelijk ook te ontdekken.
...En toen was de vakantie voorbij...
Dat zijn inderdaad fijne berichten! Altijd goed te horen...quote:Op maandag 28 juni 2010 12:28 schreef Darkwolf het volgende:
Lekker hoor.
En gelukkig heb ik ook een blijvertje hier in Nederland hoor, dus daar gaan we gewoon mee verder heheh.
Er werd mij alweer gevraagd wanneer ik eens langs kwam. Dat zijn nog eens goede berichten natuurlijk!
3,5 uur...quote:Op maandag 28 juni 2010 12:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Damn, ik moet nog 1,5 uur werken voor ik thuis ben!
een koude douchequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |