Ik hoop van nietquote:Op maandag 24 mei 2010 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh. Wordt ze dan opgesloten in een donkere sekskelder?
Nicequote:Op maandag 24 mei 2010 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van mij is op het moment bezet
niet als ik hem wil verhurenquote:
*heeft geen vriendin*quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Darkwolf het volgende:
Zijn er nog mensen die een heerlijke bats vakantie tegemoet gaan dit jaar?
Zijn moeder is de eigenaresse van die kiosk. En ze had personeel nodig, dus toen vroeg ze mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:33 schreef Darkwolf het volgende:
Klinkt goed Tussendoortje.
Grappig dat je samen met je partner werkt (of iets samen runt?)
cynquote:
GFquote:
waar mogen we dat dan nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
GF![]()
Hier mogen wel gelukkig wel gewoon lekker hoi en doei zeggen...
Ik heb 3 weken bouwvakvakantie! Nu al zin in![]()
ik las het netquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Het Bi topic. Blijkbaar is slowchat niet meer gewenst, dus wordt het nu via de PM gedaan
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Darkwolf het volgende:
Hier neuk... ehhh slowchat je maar wat af hoor!
DWquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Darkwolf het volgende:
Hier neuk... ehhh slowchat je maar wat af hoor!
soms welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zag het
Is dit altijd een leuke slowchat trouwens?
werd inderdaad....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
soms wel![]()
er word alleen de laatste tijd weinig in gepost![]()
er word werd meer in de ander SC gepost dan hier
dat is het zondag pas voor mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:55 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
werd inderdaad....
Oh boy, laat het maar snel weekend zijn zeg!
en schilderboy is er nog nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh damn.. Nu heb ik zin in batsen door de PM's en smsjes
tussen het eten en het omkleden kan je toch nog wel een quickie doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Die is aan het werk... En zodra ik thuis kom moeten we eten, omkleden en weer weg!
Dankquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tussen het eten en het omkleden kan je toch nog wel een quickie doen
quickie is bij mij meer dan een half uur maar minder dan een uurquote:
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef mrbox het volgende:
Hebben jullie nu ook zo met de lente dat je libido hoger is
Helemaal blijquote:
En niet zo'n klein beetje ook niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef mrbox het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef mrbox het volgende:
ik misschien ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Misschien vanavond, je weet maar nooit!
Moet wel vroeg op morgen
alweerquote:
Hele topic nooit gezienquote:
dat komt ook omdat er niet veel in word gepostquote:
Opnieuw leven in blazen dan maarquote:
quote:
En gister nog succesvol geweest in de wilde plannen ?quote:
Goedquote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zag je op msn online komen dus dacht ik kijk ffies
hoe bevalt t samenwonen?
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed
Lekker leven in de brouwerij, regelmaat, vroeger opstaan en ook weer op een normale tijd naar bed, geen gezeur meer met reizen en veel (moeten) msn'en en bellen enzo en plezier hebben in het feit dat iedereen het naar hun zin heeft
Hoe gaat het daar dan nu? JB zei laatst iets over een nieuwe liefde?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klinkt super
ik heb nu al moeite met reizen en afscheid nemenhad ik niet verwacht van mezelf...
oh jij weet alleen nog van t broekie hequote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar dan nu? JB zei laatst iets over een nieuwe liefde?
Ik ben al een tijdje niet meer bijgepraat neequote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh jij weet alleen nog van t broekie he
dat was vrij plotseling over (door mij)
en nu al wel een tijdje al (voor mijn doen lang)
en zeker serieus gaat t super![]()
en alle kids kunnen ook goed met elkaar overweg enzo
alleen sja we hebben veel lange weekenden achter de rug en nu opeens weer een korte dat is wel heel kut
komt omdat jij niet meer veel aan de pc zitquote:Op zondag 30 mei 2010 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje niet meer bijgepraat nee![]()
Fijn te horen dat het daar ook goed gaat! We komen er wel met z'n allen![]()
Ga nu weer ff tv kijken, zit heel wat minder achter de pc dan voorheen. Da's ook wel lekker![]()
Ctlr-Shift even indrukken, dan doet je : het weerquote:Op maandag 31 mei 2010 09:24 schreef Suuz_ het volgende:
Op advies kom ik hier ook maar eens meekletsen! ±D
Oh nou zie ik het ja, gebeurt me zo vaak!!quote:Op maandag 31 mei 2010 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ctlr-Shift even indrukken, dan doet je : het weer
Mij ook, en het heeft me zo'n 5 jaar gekost voor ik er achter kwam dat het Ctrl-Shift wasquote:Op maandag 31 mei 2010 09:43 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Oh nou zie ik het ja, gebeurt me zo vaak!!
LOL ik wilde het niet zeggen maar snapte er ook lange tijd niets van...Er staat zo'n icoontje van een toetsenbordje onder in de balk, daar moet ik dan op klikken en staat ie ineens op "Nederlands" en moet dus op "Amerikaans" staan.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij ook, en het heeft me zo'n 5 jaar gekost voor ik er achter kwam dat het Ctrl-Shift was
EENSquote:Op maandag 31 mei 2010 09:59 schreef OcinSnetram het volgende:
sneltoetsen.. Soms fijn, maar soms ook irritant!
Denk je dat het zal helpen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:50 schreef Darkwolf het volgende:
Ja inderdaad.
Schiet niet op zo, he Cyntiaa?
Misschien moeten wij twee maar pikant gaan zitten posten hier. Misschien helpt dat.
Ik begin wel...
* Darkwolf fondles Cyntiaa ...![]()
Wel als we uiteindelijk stoppen en dan zeggen: wij gaan pas verder na 5 (min of meer) zinnige posts!quote:
Ja? Goed gekeurd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:11 schreef Cyntiaa het volgende:Dat paardenplaatje, hihi!
Zo, nu weet ik i.i.g. met wie ik te maken heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |