Zekers!quote:
Nice! Waar ga je naar toe precies?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:38 schreef Cyntiaa het volgende:
USAGa ik volgend jaar naar toe... Shoppen!
Allstars die ze hier niet hebben![]()
Alleen als je ook belooft met mij een sprong te gaan maken vanaf 18,000 feet hoogte!quote:Mag ik mee in je koffer?
Ga met mijn ouders, dus nog geen idee eigenlijk. Vermoedelijk een fly-drivequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nice! Waar ga je naar toe precies?
[..]
Alleen als je ook belooft met mij een sprong te gaan maken vanaf 18,000 feet hoogte!
Same here!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Meh, heb geen zin meer in werken.. Het weer is zo heerlijk!
Blijf zoeken, Veluwse Bron en Bussloo hebben ook vaak aanbiedingen en zijn echt vele malen beter dan de Zwaluwhoeve (trust me).quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik werk niet in de buurt van AMS idd... Kampen-City it is!
Ooh, zie net een aanbieding van de Zwaluwhoeve! Wil heeen! http://www.zwaluwhoeve.nl/zot
Thanks! Zal eens rondneuzen....quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef stbabylon het volgende:
Zwaluwhoeve is echt ontzettend druk. Dat is echt een supermarkt in vergelijking tot een speciaalzaak als de Bron.
Inderdaad. Iedereen is met dit mooie weer te druk met batsen ofzo. Kweet het ook niet.quote:
Vrouwen kunnen zo lief voor elkaar zijn. Miauw!quote:Met mij niets aan de hand.. Lekker aan het kijken voor een vakantie. Maar ikeven op mijn collega, wat een steken onderwater kan ze geven zeg!
Heeft helaas niets te maken met lief zijn of niet.. Dit is gewoon een geval van wegpestenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen is met dit mooie weer te druk met batsen ofzo. Kweet het ook niet.![]()
[..]
Vrouwen kunnen zo lief voor elkaar zijn. Miauw!
Grrrrr! Moet ik haar even een paar hoeven in de maag splitsen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft helaas niets te maken met lief zijn of niet.. Dit is gewoon een geval van wegpestenDaarom wilde ik even op haar
Ik ga er over 2 dagen 2,5 week van genieten!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef nktc het volgende:![]()
Ik geniet heeeeerlijk van de zon op me vrije dag.!!
Kom je koffie doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef nktc het volgende:![]()
Ik geniet heeeeerlijk van de zon op me vrije dag.!!
Wil wel, maar de auto staat bij de garage, dus wordt lastig.. En station is te ver fietsenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kom je koffie doen?![]()
Ben ook vrij! Thuis bezig...
Ik over 17 wekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik ga er over 2 dagen 2,5 week van genieten!
Jawel, heerlijk naar Kroatiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ouch...![]()
Is het wel iets om naar uit te kijken?
Das binnenkort alquote:
voor half 9, wil onze mooie dans wel ziien op tvquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Schilderboy en ik gaan ook op vakantie, komende week even kijken waarheen en dan hopelijk boeken!
Hoe laat zijn jullie er morgen?
Me 2quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef nktc het volgende:
[..]
voor half 9, wil onze mooie dans wel ziien op tv
nog 35 dagen!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Darkwolf het volgende:
Zijn er nog mensen die een heerlijke bats vakantie tegemoet gaan dit jaar?
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef xeonnn het volgende:
[..]
Hahaha zal ik hem maar even maken voor JOU dan!
Het is hier best stil inderdaad!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Yay!![]()
Hoe is het hier? Niet veel gemist zo te zien!
staat er hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Het is hier best stil inderdaad!
Wel heb ik een vakantie geboekt met
lol:Dquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Nu welWeten we even tegen wie we praten, nietwaar Darkwolf?
Jazekers!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Nu welWeten we even tegen wie we praten, nietwaar Darkwolf?
Zou een crackberry niet doen, aantal maatjes hebben hem, en allemaal terug gestuurdquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Dit mooie weer maakt dat ik liever vrij ben dan aan het werk te zijnLekker in het zonnetje...
Maar aangezien ik toch hier aan het werk ben, ondertussen even zoeken naar een 1 jarige aanbieding met een Blackberry..
Met windows mobile of android?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb nu een HTCSamsung was ook niets
Tijd voor een nieuwe! :pquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij valt nu telkens gewoon zonder reden uit, bye bye bereikbaarheid...
Ben niet echt een ochtend persoon qua seks. Meer aan avond.quote:
De tijd maakt mij niets uit eigenlijk... Het weer dan weer welquote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ben niet echt een ochtend persoon qua seks. Meer aan avond.
Maar tijdens mijn vakantie heb ik toch wel de nodige uitzonderingen gemaakt...
Die begon ik uiteindelijk ook te ontdekken.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:56 schreef Cyntiaa het volgende:
De tijd maakt mij niets uit eigenlijk... Het weer dan weer welMet deze heerlijke temperaturen
![]()
En ik ontdek steeds meer positieve punten aan mijn nieuwe lover
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Die begon ik uiteindelijk ook te ontdekken.
...En toen was de vakantie voorbij...
Dat zijn inderdaad fijne berichten! Altijd goed te horen...quote:Op maandag 28 juni 2010 12:28 schreef Darkwolf het volgende:
Lekker hoor.
En gelukkig heb ik ook een blijvertje hier in Nederland hoor, dus daar gaan we gewoon mee verder heheh.
Er werd mij alweer gevraagd wanneer ik eens langs kwam. Dat zijn nog eens goede berichten natuurlijk!
3,5 uur...quote:Op maandag 28 juni 2010 12:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Damn, ik moet nog 1,5 uur werken voor ik thuis ben!
een koude douchequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |