heb je hem wel gereanimeerdquote:Op woensdag 28 april 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
Nu ligt hij in de zon te drogen. Als hij nog leeft tenminste.rip weps
Ja doag en dan geprikt worden zeker terwijl ik zwaar allergisch ben voor die beestenquote:
mik de thee maar weg danquote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah maar hij vloog er zelf in. Nu issie gezonken
Doe maar niet dan!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doag en dan geprikt worden zeker terwijl ik zwaar allergisch ben voor die beesten
dan ging ik gewoon bovenop hem staanquote:Op woensdag 28 april 2010 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doag en dan geprikt worden zeker terwijl ik zwaar allergisch ben voor die beesten
Schiet lekker op als je zo zwaar bent als Fhaquote:Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ging ik gewoon bovenop hem staan
Ik til Bolle wel op danquote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schiet lekker op als je zo zwaar bent als Fha
is ze net zo zwaar als LLquote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schiet lekker op als je zo zwaar bent als Fha
dat is een goed idee laat ik LL onze Ben wel optillenquote:
Zou me niks verbazen als ik zwaarder ben dan die twee bij elkaar iigquote:
dat ga ik niet halenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ik zwaarder ben dan die twee bij elkaar iig
Dat is 7 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ga ik niet halen![]()
of ze moeten alle twee onder de 35kg zitten
Wat WOK zegtquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oh nee dan moet LL al onder de 45 zitten, dat wordt toch krap vrees ikquote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is 7 jaar geleden ofzo
Ik weeg ongeveer 55 kilo, schommelt een beetje heen en weer tussen 52 en 58
bij mij onder de 40 kgquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hij mrrt naar jequote:
Oehquote:Op woensdag 28 april 2010 14:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij mrrt na je
of het kwam omdat ik een korstje uit zijn haar haalde wat toch nog aan hem vast zat![]()
Wanneer zullen we een play-date voor ze organiseren?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh
Breef prrt niet terug, maar ja, die maakt toch amper geluid
welnee, hij kan prima lezen
Dat accepteert die negerkat van ons nooitquote:Op woensdag 28 april 2010 14:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Wanneer zullen we een play-date voor ze organiseren?![]()
Wie?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh
Breef prrt niet terug, maar ja, die maakt toch amper geluid
welnee, hij kan prima lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |