nou ik wil het gewoon niet weten hoe een mannelijke paard een vrouw zit te palenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Darkwolf het volgende:
Tja. De SEX slowchat loopt niet maar hier lijkt alles te gebeuren.
Muck snap ik misschien nog een beetje trouwens, maar cablegunmaster valt me dan weer een beetje tegen als man zijnde!
LOL?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:20 schreef cablegunmaster het volgende:
nou ik wil het gewoon niet weten hoe een mannelijke paard een vrouw zit te palen
ik weet wel dat die gast in woensel is gaan werken in een friettentquote:
zittend? ik dacht dat hij alleen lag en stondquote:Op woensdag 28 april 2010 13:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou ik wil het gewoon niet weten hoe een mannelijke paard een vrouw zit te palen
Dan ga ja maar zorgen dat het loopt, want dit soort dingen zijn hier echt niet op zijn plek, zie ook de waarschuwing in de OP.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Darkwolf het volgende:
Tja. De SEX slowchat loopt niet maar hier lijkt alles te gebeuren.
Muck snap ik misschien nog een beetje trouwens, maar cablegunmaster valt me dan weer een beetje tegen als man zijnde!
En sowieso... one never can have too much information.![]()
Nee zij.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
zittend? ik dacht dat hij alleen lag en stond
Dan mag jij even aanwijzen / quoten, want ik heb niets gemist volgens mij.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef Muck het volgende:
Dan ga ja maar zorgen dat het loopt, want dit soort dingen zijn hier echt niet op zijn plek, zie ook de waarschuwing in de OP.
Ja en ik weet niet of ik het nou kutter vind voor die weps of voor mijn theequote:
hoe dan ook, niet zittend in ieder gevalquote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee zij.
95 procent staant.
5 procent liggend.
Ligt aan haar bui!
er valt geen onvertogen woord hierquote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan ga ja maar zorgen dat het loopt, want dit soort dingen zijn hier echt niet op zijn plek, zie ook de waarschuwing in de OP.
wespenthee, zinnenprikkelendquote:Op woensdag 28 april 2010 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en ik weet niet of ik het nou kutter vind voor die weps of voor mijn thee
had hij ook een kop thee besteldquote:
Hihi ik durf het dan niet meer te drinkenquote:
Hij maakte een noodlandingquote:Op woensdag 28 april 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had hij ook een kop thee besteld
Precies. Heb het over een vagina en ineens ben ik strijd met de OP, waar overigens helemaal geen waarschuwing terug is te vinden.quote:
Ik ben een watje, ik kan geen dieren kwaad doenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en ik weet niet of ik het nou kutter vind voor die weps of voor mijn thee
Mjah maar hij vloog er zelf in. Nu issie gezonkenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben een watje, ik kan geen dieren kwaad doen
Okee, vliegen en muggen sla ik plat met een krant, maar spinnen enzo zet ik netjes buiten de deur.
hij is een duikcursus aan het doenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah maar hij vloog er zelf in. Nu issie gezonken
Ik heb een peddelende wesp op video die gek is op bier.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
Mjah maar hij vloog er zelf in. Nu issie gezonken
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is een duikcursus aan het doen
whehehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |