Oh dit wordt echt m'n doodquote:Op woensdag 28 april 2010 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
HmhmDie geeft gratis kipcorns weg soms
Alsof ik nog niet genoeg vreet
![]()
vanavond hebben we sexpartyquote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
groeten doen
en wat is er te doen vanavond?
ze is er niet bij maar anders zou ik zeggen:quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond hebben we sexparty
verkapte GB
vanavond kon er niemand helpen achter de bar en nou is LL zo lief om te helpen
natuurlijk op de barquote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond hebben we sexparty
verkapte GB
vanavond kon er niemand helpen achter de bar en nou is LL zo lief om te helpen
dat hadden wij in Eindhoven ook bij de friettent daar werkte er 1 die regelmatig de verkeerde snacks bakte en als we dan daar waren kregen we die van hemquote:Op woensdag 28 april 2010 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
HmhmDie geeft gratis kipcorns weg soms
Alsof ik nog niet genoeg vreet
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is er niet bij maar anders zou ik zeggen:
puur eigenbelang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Waar zat die tent? Dat klinkt bekend namelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hadden wij in Eindhoven ook bij de friettent daar werkte er 1 die regelmatig de verkeerde snacks bakte en als we dan daar waren kregen we die van hem
dan stoot ze der kopquote:
op de leenderweg naast de Plazaquote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar zat die tent? Dat klinkt bekend namelijk
Moet ze die hakken van 25 cm even uit doenquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze begint pas vanaf zaterdag dus is het heul lief dat ze (in d'r vakantie) wil komen helpen
en ik zit zaterdag in belgiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Oh nee, das de heel andere kantquote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de leenderweg naast de Plaza
Huh? Nee hoor, mijn partner staat en dan op zijn hondjes! En lig ook gerust over haar heen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef Fha het volgende:
Mijn god, die ligt alleen maar op zijn/haar rug? Wat saai
Maar verder doet zij niks? Lijkt me ook saaiquote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef Darkwolf het volgende:
Huh? Nee hoor, mijn partner staat en dan op zijn hondjes! En lig ook gerust over haar heen.
Oh jawel hoor. Soms word ik in een muur gegrind en duwt ze flink tegen mij aan. Ook is ze fantastisch goed met haar vaginale spieren!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:09 schreef Fha het volgende:
Maar verder doet zij niks? Lijkt me ook saaiNiet heel raar dat alleen jij plakt dan nee
Haha jeejquote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Soms word ik in een muur gegrind en duwt ze flink tegen mij aan. Ook is ze fantastisch goed met haar vaginale spieren!
Zeker wel! Eind mij ga ik weer naar haar toe denk ik! Zeker in de lente komt ze echt helemaal los. Niet normaal!quote:
TMIquote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Soms word ik in een muur gegrind en duwt ze flink tegen mij aan. Ook is ze fantastisch goed met haar vaginale spieren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |