ik ben blij dat nederland het nog op vredelievende wijze probeert aan te pakken.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:36 schreef Santello het volgende:
Right...
Dit is een algemeen iets, niet special voor een marokkaan.
Ga maar lekker door Nederland.
Zo vatsige agent met jaren 30 bril, een knuppel, opgeschoren haar, peuk in de bek en een beetje op tafel slaan?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat een Amerikaanse agent in uniform hier ook meer indruk zal maken dat die vormloze uniformen die de agenten hier dragen.
Ja ongetwijfeld. Maar of het de waarheid is, is een tweede.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom niet? Durf te wedden dat je dan heel snel je bekentenis krijgt
Of de keppel.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het kan ook die Israėlische vlag zijn die je in je handen had.
misschien moeten ze dan maar met de schoen op tafel gaan verhoren.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef Vengerr het volgende:
Ik zag vorig jaar een film over de Amerikaanse bezetting van Irak en een soldaat had een nep pistool gekerft van hout en zwart gemaakt met schoenpoets.
De reden was dat Irakese burgers niet terugdeinsden voor zijn M16 geweer maar wel voor een zwart pistool omdat de republikeinse garde die ook gebruikte.
De film was fictief maar ze maakten wel een goed punt over slim gebruik maken van psychologie.
Ja man, heb jij geen last van kutarmeniers die op straathoeken iedereen lastigvallen? Het is dat ze Christelijk zijn, anders had Wilders er allang kamervragen over gesteld.quote:
Criminelen moet je hard aanpakken.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben blij dat nederland het nog op vredelievende wijze probeert aan te pakken.
dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom vertelt de politie dit aan de media? Dan doorzien die ettertjes direct het trucje de volgende keer dat ze worden opgepakt.
Een Pavlov-effect blijft een Pavlov-effect, of je je nou realiseert dat je die hebt of niet maakt weinig uit, ingebakken is ingebakken ..quote:Op woensdag 28 april 2010 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Erg lomp inderdaad, nee extreem lomp zelfs, om dit in de media bekend te maken.
Dat soort mannetjes lezen het nieuws toch niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom vertelt de politie dit aan de media? Dan doorzien die ettertjes direct het trucje de volgende keer dat ze worden opgepakt.
quote:
Psychologisch he, het plebs ziet daar niet doorheenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:13 schreef iamredleader het volgende:
Waarom, vraag ik me dan af
Wat is er voor "engs" aan een agent in maatpak?
En waarom werkt dit (alleen?) bij Marokkanen?
Wat is jouw definitie van crimineel?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Criminelen moet je hard aanpakken.
Als iemand gemarteld wordt bekent ie nog dat hij de maan heeft opgehangen, man.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan Jack Bauer denken?Als ze op zijn manier ondervragen bekennen ze nog sneller.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |