Waarom zou ik je voor zoiets uitnodigen?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
Foei L.no
Beetje feestje zonder mij (willen) organiseren
Politie ontmantelt 'levensgevaarlijk' drugslab
Omdat vandaag het Anne Frank huis ook 50 jaar bestaat.. en daar moest je ook door een kastdeur heenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zou ik je voor zoiets uitnodigen?
Heb je er ook last van?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef jna het volgende:
Bootje, moest jij ook de hele dag met een kastje rondlopen tijdens het testen van je apneu?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
Foei L.no
Beetje feestje zonder mij (willen) organiseren
Politie ontmantelt 'levensgevaarlijk' drugslab
Nee, mn vader. Die loopt al sinds half 8 vanochtend met dat kastje en bijbehorende draden op zn lichaam terwijl het pas vannacht gaat werkenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je er ook last van?
Ik moest een kastje aan laten sluiten (overdag) om 's-nachts een registratie af te nemen..
Ja?quote:
quote:
Dat gevoel ken ik maar al te goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:55 schreef Piles het volgende:
Oh, let niet op mijn humeur trouwens. Dat is niet best te noemen.
Hopen dat Hogeschool Zeeland morgen tot de grond toe afbrandt, met een aantal personen erbij
Er gaan altijd wel dingen mis, maar ik zie nu voor de tweede keer mijn diploma uitgesteld worden, door dezelfde persoon. Wellicht dat ik morgen nog 'even' naar Vlissingen rij, om hem op z'n bek te slaanquote:
Dzjenn?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:55 schreef Piles het volgende:
Oh, let niet op mijn humeur trouwens. Dat is niet best te noemen.
Hopen dat Hogeschool Zeeland morgen tot de grond toe afbrandt, met een aantal personen erbij
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Er gaan altijd wel dingen mis, maar ik zie nu voor de tweede keer mijn diploma uitgesteld worden, door dezelfde persoon. Wellicht dat ik morgen nog 'even' naar Vlissingen rij, om hem op z'n bek te slaan![]()
Wacht even tot vrijdag, komen ik en L.no he helpen:)quote:Op woensdag 28 april 2010 17:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Er gaan altijd wel dingen mis, maar ik zie nu voor de tweede keer mijn diploma uitgesteld worden, door dezelfde persoon. Wellicht dat ik morgen nog 'even' naar Vlissingen rij, om hem op z'n bek te slaan![]()
Wel wachten tot ze niet meer ademt, dan kan je dr mond op mond beademing gevenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Die red ik uit het brandende gebouw natuurlijk
Gaan jullie naar Zeeland?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wacht even tot vrijdag, komen ik en L.no he helpen:)
quote:
Morgen examencommissie, dat is te laatquote:Op woensdag 28 april 2010 18:01 schreef The_Dean het volgende:
Wacht even tot vrijdag, komen ik en L.no he helpen:)
Goeie tipquote:Op woensdag 28 april 2010 18:02 schreef jna het volgende:
Wel wachten tot ze niet meer ademt, dan kan je dr mond op mond beademing geven
Dan wel.quote:
Ja tuurlijk, ik ga alle branden in Den Haag afquote:Op woensdag 28 april 2010 18:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen examencommissie, dat is te laat![]()
[..]
Goeie tip
Ervaring?
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 28 april 2010 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik dacht die komen naar de Koningin zwaaien
Haha nee manquote:Op woensdag 28 april 2010 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik dacht die komen naar de Koningin zwaaien
Je gaat vrijwillig naar Rotterdam?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Dat is dan wel weer tof
Nee, geloof dat L.no naar Rotterdam wil
Rustig rustigquote:
Ik maakte die afspraak daarom ook pas eind van de middag..quote:Op woensdag 28 april 2010 17:38 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, mn vader. Die loopt al sinds half 8 vanochtend met dat kastje en bijbehorende draden op zn lichaam terwijl het pas vannacht gaat werken
Hij had gewoon begrepen dat ie dat ding mee naar huis kreeg, niet dat ie al aangesloten zou worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik maakte die afspraak daarom ook pas eind van de middag..
Hij ziet er nu waarschijnlijk uit als een kruising tussen een zwarte mannelijke Borg en een talibanstrijder met zelfmoordneigingen...
Haha. Foute inlichting dusquote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef jna het volgende:
[..]
Hij had gewoon begrepen dat ie dat ding mee naar huis kreeg, niet dat ie al aangesloten zou worden.
Doenquote:
Eigen initiatief. Ook wel door verhalen van vrienden die het ook hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:37 schreef Bootje84 het volgende:
Was hij richting de dokter gegaan door mijn verhaal, of door eigen initiatief?
Ben al lang blij dat er een chick is die eens met me weg wilquote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef jna het volgende:
[..]
Je gaat vrijwillig naar Rotterdam?![]()
Ik zou doorrijden als je toch al zo "dichtbij" bent
Zeelandquote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat er een chick is die eens met me weg wil
Doorrijden waar heen?
Wonen daar dan mensen?quote:
Den Haag is uitgestorven na de Nachquote:Op woensdag 28 april 2010 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Den Haag bedoelde, valt weer mee
Ik ookquote:Op woensdag 28 april 2010 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Den Haag bedoelde, valt weer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |