deceit zit ons gewoon te teasenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
why stop now?![]()
laat me nog wel weten wat je gaat doen met Konningedag
hahahaha geniaalquote:Op woensdag 28 april 2010 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
2 jaar. Daarna 3 jaar met 3 andere studenten in een huis van de woningbouw. Ik als katholiek werd getolereerd maar toch wel als een soort van heiden. Maar daar kreeg het woord huichelen pas echt betekenisbijbelstudie op woensdag zodat ze daarna 'per ongeluk' de blote borsten van pinup club zagen. Want thuis mogen ze geen tv
was er opgeruimd en hingen er slingers ter ere van je terugkomst? En dubbel leven al uit ?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
falafel?Nee, vandaag niet. Maar ik ga straks uiteten.
op maandagochten braaf bijbel lezen en psalmen zingen maar wel in 1986 al een biertank installatie hebben als een van de grootste grolsch afnemersquote:
Ja maar dat is -dag yuri!quote:Op woensdag 28 april 2010 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
voor deceit
Programma Koninginnedag Amsterdam op mobiel
truin gewoon wat door de stad en je komt vanzelf wel wat tegenquote:Op woensdag 28 april 2010 01:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar dat is -dag yuri!
Ik heb de nacht nodig
ben al druk doendequote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef creno het volgende:
en nu duik ik maar eens in mijn bed, ik ben wel benieuwd naar de reactie van stroekie morgen, die heeft een hoop bij te lezen.
Trusten hequote:
beetje lopen liegen dat je naar bed ging hequote:Op woensdag 28 april 2010 01:53 schreef Deceit het volgende:
ik zit eigenlijk ook nog gewoon te fokken
Ja, hilarischquote:Op woensdag 28 april 2010 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
biggus dickus![]()
en natuurlijk de stenigingsscene![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |