The MIsfits...quote:
Gudnaitquote:Op woensdag 28 april 2010 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed ik ga afsluiten. Ajuus liefjens.
houdoequote:Op woensdag 28 april 2010 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
altijd prijsquote:Op woensdag 28 april 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van de kermis. Deceit mag dan de grabbelton zijn, bij Stroekie kan je met zo'n grijper aan de haal!
Drukker dan een katholieke priester op kostschool?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
druk als een hoer op 2e pinksterdag
Moest keihard lachen.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van de kermis. Deceit mag dan de grabbelton zijn, bij Stroekie kan je met zo'n grijper aan de haal!
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
ja hou maar stil ik baal nu al van de wekker over 5 uurquote:Op woensdag 28 april 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
The MIsfits...![]()
waar kom jij nog zo laat vandaag? Been fucking around?on a schoolnite?
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
druk als een hoer op 2e pinksterdag
3 vriendjes in 3,5 jaar?? das toch netjes...quote:
hahahahah ik weet niet waarom iedereen daarover zo geschokeerd is. HEt is toch algemeen bekend. Ik hoorde die verhalen van mijn ouders al vroeger...quote:Op woensdag 28 april 2010 00:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Drukker dan een katholieke priester op kostschool?
geen idee ik zat op een protestants christelijk internaat tijdens m'n hboquote:Op woensdag 28 april 2010 00:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Drukker dan een katholieke priester op kostschool?
Da's nietsquote:Op woensdag 28 april 2010 00:43 schreef Deceit het volgende:
* Deceit is vandaag een
- grabbelton
- snol
- sekstijger
genoemd
OMG xie het al voor me..jij hengelend met je puddingbuks.quote:
echt waar?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee ik zat op een protestants christelijk internaat tijdens m'n hbo
Sta jij rond 6 uur op elke ochtend? Tering....quote:Op woensdag 28 april 2010 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hou maar stil ik baal nu al van de wekker over 5 uur
o.k. je kan zoiets niet plaatsen zonder het te vertellen...quote:Op woensdag 28 april 2010 00:48 schreef Deceit het volgende:
hmmja en dan heb ik het wanhopige uit mijn soap nog weggelaten van vandaag
falafel?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zovel kleiner ben ik niet. Heb je al falafel op ?
ohhh nee ik refereerde naar mijn jeroen actie en club air en hoe daar op werd gereageerd, ik ga niet te personal worden hier hequote:Op woensdag 28 april 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. je kan zoiets niet plaatsen zonder het te vertellen...
VERTEL..
2 jaar. Daarna 3 jaar met 3 andere studenten in een huis van de woningbouw. Ik als katholiek werd getolereerd maar toch wel als een soort van heiden. Maar daar kreeg het woord huichelen pas echt betekenisquote:
why stop now?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
ohhh nee ik refereerde naar mijn jeroen actie en club air en hoe daar op werd gereageerd, ik ga niet te personal worden hier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |