and to suck you dry.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Arme lieve kleine spinnetjes.
Er was een keer een miniscuul klein spinnetje dat mij aanzag voor een enorm lekker ding, en dus druk bezig was om mij vast te maken allemaal draadjes.
omg, ik ben echt een homo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitchslap*
Ken je gayklassiekers!
Jem is truly truly truly outrageous!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitchslap*
Ken je gayklassiekers!
jaaaaaaaaaa, ik ken die site. Sommige nummers kende ik nog.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
ik heb zelfs een (amerikaanse) dvd-box gekocht, maar dat was niet het eerste seizoen, jammer genoeg. Ik heb zelfs een keer ergens een site gevonden waar allerlei liedjes van Jem op stonden.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Arme lieve kleine spinnetjes.
Er was een keer een miniscuul klein spinnetje dat mij aanzag voor een enorm lekker ding, en dus druk bezig was om mij vast te maken allemaal draadjes.
omg ik ben echt oud.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ken het alleen omdat mike er steeds over begint
Misschien ligt het aan de generateiekloof?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitchslap*
Ken je gayklassiekers!
Op de 80's & 90's party draaien ze die cartoonbeelden op een groot scherm in de effenaarquote:
Dat zal het zijn!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de generateiekloof?
Dat zal het idd zijn jaquote:Op woensdag 28 april 2010 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de generateiekloof?
wh0t?quote:
is er weer een meet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:59 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik probeer smoezen te bedenken waarom ik niet wil meeten.
quote:
Ach ende wee. Het zal zwaar worden, maar het gaat je lukken.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:00 schreef Deceit het volgende:
Maar ik leg me er bij neer!
Vermaak me wel zonder het feest der feesten!!!
superted!!quote:
In almere is er toch ook zo een plaag ieder jaar, dat heel die huizen vol zittenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit appartementen complex heeft op de galerie altijd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel webben en spinnen. Misschien omdat het van hout is of zo? Geen idee! Maar echt he-le-maal vol hangt het dan. EN dan komt de schoonmkaaster,.... en hoppa 2 dagen daarna zit het weer vol
Vriend van me is als de dood voor spinnen en die rent dan zowat over de galerie heen
Twilight in paris, city of lights!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa, ik ken die site. Sommige nummers kende ik nog.![]()
pink nation is nog niet uitverkocht.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:00 schreef Deceit het volgende:
Maar ik leg me er bij neer!
Vermaak me wel zonder het feest der feesten!!!
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
This is only the beginning, only the begiiiiinniiiiiiing!
En nu hou ik op
Wasda?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:07 schreef creno het volgende:
[..]
pink nation is nog niet uitverkocht.
en ik sta op de gastenlijst![]()
heb je een link?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:07 schreef creno het volgende:
[..]
pink nation is nog niet uitverkocht.
en ik sta op de gastenlijst![]()
Er is toch ook altijd een rupsenplaag in Nederland. ... weet niet welke rups, maar al die bomen zitten vol...quote:Op woensdag 28 april 2010 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
In almere is er toch ook zo een plaag ieder jaar, dat heel die huizen vol zitten![]()
vanwege bij het water wonen, muggen = voedsel
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
das erg zonder het te luisteren wist ik hoe die ging
de Processierups of zo...quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Er is toch ook altijd een rupsenplaag in Nederland. ... weet niet welke rups, maar al die bomen zitten vol...
ja, maar van Celine naar Jannes is wel een grote stap.quote:
procesie rups oder so etwas?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Er is toch ook altijd een rupsenplaag in Nederland. ... weet niet welke rups, maar al die bomen zitten vol...
Processierups doet het vaak wel goed, en daar zijn (de meeste?) mensen allergisch voor. Woont in eikenbomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
I blame 80's indoctrinequote:
heeft ie wat te doen op het werk, anders gaat ie die dode vliegen proberen.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef creno het volgende:
en nu duik ik maar eens in mijn bed, ik ben wel benieuwd naar de reactie van stroekie morgen, die heeft een hoop bij te lezen.
Sweet dreams are made of thisquote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.pink-nation.tv/index434.php
Volgens mij is dat het enige feest in heel Amsterdam op koninginnenacht.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef Deceit het volgende:
weet iemand of er andere party's zijn in adam op koninginnenacht op dat stomme feest in club air na
Anders bied je jezelf 's middags te koop aan? Gewoon ergens op een kleedje gaan zitten, vast wel een of andere grachtengordelnicht die jou wil (mee)nemen.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef Deceit het volgende:
weet iemand of er andere party's zijn in adam op koninginnenacht op dat stomme feest in club air na
jaren 80/90quote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I blame 80's indoctrine........
(crap)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |