Praat vies dan, patrickquote:Op woensdag 28 april 2010 11:28 schreef Potloodvis het volgende:
Ik las dirty talk, hier zit ik goed.
Broodjes kipfilet met cocktailsaus?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:29 schreef Allure_ het volgende:
Bakkes. Jullie zijn jaloers.
De leidinggevenden moeten vandaag voor ons zorgen, dus die rent al de hele dag om koffie en eten te halen!
Gelukkig ben jij de enige moslim hier.quote:
Jersey Shorequote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jersey Shore wat is dat voor vage shit? Een soort van kruising tussen The Real Life en The Hills
Nee hoor, sinds kort Allure ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enige moslim hier.
Hahahaa. Zo waar.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
Voor de fans: Kids Reenact: MTV's "The Hills"
Mooi zo.quote:
Nee. De Islam is tegen de vrije liefde.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds kort Allure ook.
Wat een kankershowquote:
Trigger heeft me dan ook gedwongen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee. De Islam is tegen de vrije liefde.
Ook tegen Hash en Wiet, so?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En tegen mooie vrouwenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:
Wat een ordinair wijf.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef Potloodvis het volgende:
Jenni Farley, ook wel Jwoww.
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik eigenlijk totaaaaaaal niet als vriendin willenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef Potloodvis het volgende:
Jenni Farley, ook wel Jwoww.
[ afbeelding ]
Gewoon als bedpartner voor springbreak.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoiets zou ik eigenlijk totaaaaaaal niet als vriendin willen
Hoe is 'tquote:
Echt de beste show van dit moment. Ik kick zo hard op al die bitchfights in de serie. Ge-ni-aalquote:
Mwah, ook nietquote:Op woensdag 28 april 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gewoon als bedpartner voor springbreak.
Ik vind wel dat haar tieten er daar raar uitzien.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een goed lijf en tatoeages, wat bij sommige vrouwen erg smooth is.
Een show met een paar guido's die lopen te ruziën, whooptiedooquote:
En wie is hier dan een allochtoon volgens jou?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
Allochtonen zijn tot daaraan toe maar Nederlanders die Turks gaan praten [ afbeelding ]
Tatoeages zijn nooit smoothquote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een goed lijf en tatoeages, wat bij sommige vrouwen erg smooth is.
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wie is hier dan een allochtoon volgens jou?
Walla, manyakquote:Op woensdag 28 april 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
Allochtonen zijn tot daaraan toe maar Nederlanders die Turks gaan praten [ afbeelding ]
Die zijn dan ook allebei fake.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind wel dat haar tieten er daar raar uitzien.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel even bevestigen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt de beste show van dit moment. Ik kick zo hard op al die bitchfights in de serie. Ge-ni-aal.
Mensen weten.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jersey ShoreUren lang naar Guido's kijken
Je klinkt zo geil als je turks praatquote:
Ga je puistjes uitknijpen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je klinkt zo geil als je turks praat
Fistpumpen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jersey ShoreUren lang naar Guido's kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |