quote:
Waarom doe je de moeite om er een custom link van te makenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
Voor de fans: Kids Reenact: MTV's "The Hills"
GE-NI-AALquote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
geile bitchesquote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
Aya, Sophia. Natuurlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trouwens Y, door jou heb ik ook weer mijn fotos tevoorschijn gehaald van Sofia.
quote:
oh okquote:Op woensdag 28 april 2010 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij IS het Perez Hilton
EINDHOVEN.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmmm, lekkertje![]()
Ga je doen met Koninginnedag?
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
Hihi, we hebben vandaag verwendag op stage. Heb net een sieraden workshop gehad en een massage. En straks krijg ik manicure en lekker epileren
!
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
Hihi, we hebben vandaag verwendag op stage. Heb net een sieraden workshop gehad en een massage. En straks krijg ik manicure en lekker epileren
!
Epileren is haram man.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
!
Jersey Shore wat is dat voor vage shit? Een soort van kruising tussen The Real Life en The Hillsquote:Op woensdag 28 april 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
Deze is beter: http://www.babelgum.com/4(...)es-jersey-shore.html
je klinkt als een echte Anitaquote:Op woensdag 28 april 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |