Klinkt als: hobbelen.quote:
Omg, één niet-hater.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn bloed gaat altijd wat sneller pompen trouwens als ik Fasc in de SC zie. True story.
Ahaa. Ik vind het altijd zo grappig dat als ik een week niet gefokt heb, door vakantie of zo, en ik hier dan weer terugkeer ik me altijd afvraag waarom ik m'n tijd hieraan besteed.quote:
Wat is fa2???quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, anders versta ik ze niet als ze weer iets als fa2 roepen.
Wtfquote:
Tsja je moet wat doen met je leven he, je leeft maar 1 keerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, één niet-hater.![]()
[..]
Ahaa. Ik vind het altijd zo grappig dat als ik een week niet gefokt heb, door vakantie of zo, en ik hier dan weer terugkeer ik me altijd afvraag waarom ik m'n tijd hieraan besteed.
Ja ik had dit weekend vet een leuk weekend met m'n beste vriendinquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, één niet-hater.![]()
[..]
Ahaa. Ik vind het altijd zo grappig dat als ik een week niet gefokt heb, door vakantie of zo, en ik hier dan weer terugkeer ik me altijd afvraag waarom ik m'n tijd hieraan besteed.
Was M. in Grunn? Wat hebben jullie gedaan? Of gewoon op je kamer gehangen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik had dit weekend vet een leuk weekend met m'n beste vriendinen toen ging ze weg maandag en toen was ik echt zo van nou pff hmm Fok mweh, en nu zit ik er toch gewoon weer op
!
Bedankt he.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was M. in Grunn? Wat hebben jullie gedaan? Of gewoon op je kamer gehangen?
Jij bent de reden dat ik nog in de sc post.quote:
Dat klinkt als een hemels weekend.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawe gingen drinken en dansen en praten en slapen en chillen en zonnen en in het park zitten en lekker studentikoos prosecco drinken
heerlijk
!
Ja ik ook, maar telkens als ik het doe brengt het ongeluk en krijg ik geen seks dus misschien doe ik het wel nooit meer.quote:
Was het ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat ik nog in de sc post.
[..]
Dat klinkt als een hemels weekend.
Ik haat sproeten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was het ooken ik heb er sproeten van gekregen
!
I mean it.quote:
Bwhehequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je er nou eentje of meerdere?
Ik moet ook een weekendje oppassen op 3 paarden, waarvan een een twenter is en nodig een pak op zijn broek moet hebben.
Slaap zacht doos! Ik kom ook zo.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
I mean it.
Maar deze saaie dame gaat slapen. Kunnen jullie verder gaan met interessante conversaties voeren. Trustuhh.
Paarden met een broek.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je er nou eentje of meerdere?
Ik moet ook een weekendje oppassen op 3 paarden, waarvan een een twenter is en nodig een pak op zijn broek moet hebben.
Shetlanders XLquote:Op woensdag 28 april 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe, en het zijn er 2
.
En ze zijn echt lief, alleen die ene wil altijd heeel snel maar dat is zo wat het enige wat niet goed is. En eigenwijs, maar dat zijn ze allemaal
.
Ja, nou serieus, anders ploegt ie je net zo snel omver als een menigte die de tram in wil.quote:
Net als mij zou jij er prima op passen.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
Net een heel gesprek met m'n vriendje over een documentaire over Wildersleuke relatie heb ik.
Jij bent klein, je hebt totaaaaal geen overmacht.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou serieus, anders ploegt ie je net zo snel omver als een menigte die de tram in wil.
Nee te lang is niet leukquote:Op woensdag 28 april 2010 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens over politiek, maar niet al te lang.
GROM!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent klein, je hebt totaaaaal geen overmacht.
Ja, discussies in je relatie over politiek.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee te lang is niet leuk! En het is eigenlijk alleen prima als je het met elkaar eens bent.
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GROM!
Ik ploegde ze wel omver.![]()
En zij echt zo van: WTF waar kwam dat vandaan.
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
4EBE met een whiep aanval. "Juah, geleerd van mijn caafs!"
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, make up your mind. Net 5 of nu 5?
/Bragi.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Fascination het volgende:
Bwhehe, ik ga altijd de hyvefoto van NG bekijken als ik weer eens goed wil lachen. Godverdomme wat heeft die kerel een kop als een trekhaak.!
Krijg je weer eens te weinig aandacht, meid?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef Fascination het volgende:
En ik denk altijd aan Bragi als ik m'n orgasme wil uitstellen.
Daar heb je Bambi toch voor?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
Later koop ik ook paarden, gewoon om interessant mee te doen.
Shut the fuck up.quote:
Hoi pittig spontaan wijffie. (Kankers wat moest ik daar om lachen eerder vandaag.quote:
*net terug van douchen en nu maar eens aan de nachtelijke vreetkick beginnenquote:
Whihi wat lief.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoi pittig spontaan wijffie. (Kankers wat moest ik daar om lachen eerder vandaag.)
Het was een Bragi-waardig grapje.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Zo verschikkelijk aan Bragi he!Dat hij afwezig is terwijl Bt hier is. Dan moet ik Bragi grappen gaan maken richting Bt voor hem.
Waarom zie jij die screensnapr dingen nooitquote:
Zeg 't maar.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zie jij die screensnapr dingen nooit
Toch gegoogled maar op andere sites staat hij anders dan in dit plaatje, hier klopt hij niet...quote:
Wat doet het?quote:
quote:
quote:
quote:
Als ik vandaag de dag met jou mag, zo een die zacht voorbij gaat terwijl de wereld weg lijkt en ik naar je kijk, naar jou blijf lachen, voelt het soms alsof het wonder veel te mooi en veel te groot is en nooit bestaan heeft.quote:
Jij bent die kale van de postcode loterij?quote:Op woensdag 28 april 2010 07:27 schreef WillFerrell het volgende:
GGGGGGGGGGGGGGGGGooooeeeeeeeedeeeemorgen.
Jewaids, met een bloemetje en een BMW.quote:Op woensdag 28 april 2010 07:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent die kale van de postcode loterij?
quote:Op woensdag 28 april 2010 07:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jewaids, met een bloemetje en een BMW.
Ik had mijn tas wel meegenomen, was alleen de inhoud vergeten.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 07:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had mijn tas wel meegenomen, was alleen de inhoud vergeten._!!
Dus nu ga ik opnieuw, naar school.
Ook al met dit heerlijke weer aan het werkquote:Op woensdag 28 april 2010 09:04 schreef BobbyB het volgende:
Goedemorgen.
Yep.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook al met dit heerlijke weer aan het werk
quote:Kim de Gelder zet gevangenis op stelten
De Belgische crèchemoordenaar Kim de Gelder blijft van zich doen spreken. Vorige nacht stopten zijn gevangenisbewaarders hem in de isoleercel omdat hij constant op de verwarmingsbuizen sloeg. Vorige week werd hij ook al afgevoerd.
Dit omdat hij verschillende keren heeft geprobeerd urine over de cipiers te gieten. Ook braakt hij regelmatig midden in zijn cel en legt hij zijn matras voor het kijkgat in de celdeur. Daardoor zien de bewakers niet meer wat voor strapatsen De Gelder uithaalt. Om die reden leeft de babymoordenaar tegenwoordig zonder matras.
Praten tegen boterhammen
Verschillende bronnen in de gevangenis melden dat De Gelder wel meer psychopathische trekjes heeft. Zo praat hij regelmatig tegen zijn boterhammen en toen er nog sneeuw lag, voerde hij ook gesprekken met de witte substantie.
Andere kenners denken dat De Gelder zijn gedrag acteert. Vijf psychiaters kwamen onlangs unaniem tot de conclusie dat De Gelder toerekeningsvatbaar is.
WAT LIEF!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik vandaag de dag met jou mag, zo een die zacht voorbij gaat terwijl de wereld weg lijkt en ik naar je kijk, naar jou blijf lachen, voelt het soms alsof het wonder veel te mooi en veel te groot is en nooit bestaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |