Jij bent die kale van de postcode loterij?quote:Op woensdag 28 april 2010 07:27 schreef WillFerrell het volgende:
GGGGGGGGGGGGGGGGGooooeeeeeeeedeeeemorgen.
Jewaids, met een bloemetje en een BMW.quote:Op woensdag 28 april 2010 07:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent die kale van de postcode loterij?
quote:Op woensdag 28 april 2010 07:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jewaids, met een bloemetje en een BMW.
Ik had mijn tas wel meegenomen, was alleen de inhoud vergeten.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 07:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had mijn tas wel meegenomen, was alleen de inhoud vergeten._!!
Dus nu ga ik opnieuw, naar school.
Ook al met dit heerlijke weer aan het werkquote:Op woensdag 28 april 2010 09:04 schreef BobbyB het volgende:
Goedemorgen.
Yep.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook al met dit heerlijke weer aan het werk
quote:Kim de Gelder zet gevangenis op stelten
De Belgische crèchemoordenaar Kim de Gelder blijft van zich doen spreken. Vorige nacht stopten zijn gevangenisbewaarders hem in de isoleercel omdat hij constant op de verwarmingsbuizen sloeg. Vorige week werd hij ook al afgevoerd.
Dit omdat hij verschillende keren heeft geprobeerd urine over de cipiers te gieten. Ook braakt hij regelmatig midden in zijn cel en legt hij zijn matras voor het kijkgat in de celdeur. Daardoor zien de bewakers niet meer wat voor strapatsen De Gelder uithaalt. Om die reden leeft de babymoordenaar tegenwoordig zonder matras.
Praten tegen boterhammen
Verschillende bronnen in de gevangenis melden dat De Gelder wel meer psychopathische trekjes heeft. Zo praat hij regelmatig tegen zijn boterhammen en toen er nog sneeuw lag, voerde hij ook gesprekken met de witte substantie.
Andere kenners denken dat De Gelder zijn gedrag acteert. Vijf psychiaters kwamen onlangs unaniem tot de conclusie dat De Gelder toerekeningsvatbaar is.
WAT LIEF!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik vandaag de dag met jou mag, zo een die zacht voorbij gaat terwijl de wereld weg lijkt en ik naar je kijk, naar jou blijf lachen, voelt het soms alsof het wonder veel te mooi en veel te groot is en nooit bestaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |