Wat is de hyves van ng?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef Fascination het volgende:
En ik denk altijd aan Bragi als ik m'n orgasme wil uitstellen.
En als je vlot wil klaarkomen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef Fascination het volgende:
En ik denk altijd aan Bragi als ik m'n orgasme wil uitstellen.
Moet je even zoeken via Skylark.quote:
Kinderlijkjes.quote:
Ook, ja.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je even zoeken via Skylark.
[..]
Kinderlijkjes.
Je ziet toch niet veel op die foto?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je even zoeken via Skylark.
Niks, sommige mensen houden van janken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook, ja.
Maar wat is er zo mis met mijn postgedrag dan dat ik er continu gejank over moet aanhoren?
Doe eens PM'enquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Fascination het volgende:
Bwhehe, ik ga altijd de hyvefoto van NG bekijken als ik weer eens goed wil lachen. Godverdomme wat heeft die kerel een kop als een trekhaak.!
Neuh. Maar mijn reactie was dan ook niet heel serieus.quote:
Wel grappig dat het alleen de mannelijke users zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks, sommige mensen houden van janken.
Met jouw searchskills vind je dat zo.quote:
Dat doet de mijne nooit, want die is een schijtlaars en bang voor natte voeten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging vandaag door het water rijden met pwny!
Oh kut, ik dacht een goede foto van NG te kunnen gaan zienquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh. Maar mijn reactie was dan ook niet heel serieus.![]()
[..]
Wel grappig dat het alleen de mannelijke users zijn.
Ahw, das jammerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doet de mijne nooit, want die is een schijtlaars en bang voor natte voeten.
Voor bij MTV Cribs.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
Later koop ik ook paarden, gewoon om interessant mee te doen.
Heb je er nou eentje of meerdere?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, das jammer. Deze vond het wel leuk, ging ook met heel zn neus in het water
. In de meivakantie mag ik er trouwens op passen en op rijden en shit
.
De mannelijke users hosselen alleen maar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel grappig dat het alleen de mannelijke users zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |