'Etcie ook'quote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
'Mag ik naar huis, MadMaster en De_Hertog vinden het goed.'
RIP Lange Leegte...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:15 schreef Etcetera het volgende:
't Schijnt over te zijn voor B.V. Veendam.
Ambitie is wel vaker (bijna) de doodsteek geweest in het voetbal.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef Etcetera het volgende:
En dan te bedenken dat ze vorig jaar ofzo nog een gloednieuw stadion de grond uit wilden stampen.
Ah, eindelijk kan dat dus.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Omni(et)world?
Geen idee.
Je zult maar fan zijn van FC Oss. De eerste club die degradeert uit de eerste divisie.
Dat wordt AFC Almere City...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
Zo gaat het hard met de clubs.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die club uit Almere? Daar hoor je ook niks meer over.
Dat meen je niet!quote:
Topic hijack doen ?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie? Hoe kan het dat jij, als serie addict, nog niet gestemd hebt?
[ Tournament ] Beste TV Serie ( Nominatie - Ronde )
Doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Topic hijack doen ?
Bindend stemadvies: SBS6 'tienermoeders'
quote:
Een echte vooruitgang.quote:
quote:"Pappa heeft een nieuwe boot gekocht tis al zijn derde"
quote:"Ik ga er morgen gewoon vet vroeg uit, om 10 uur ofzo"
Mogguh PS.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
Er is denk ik nog wel wat hulp nodigquote:
Done.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er is denk ik nog wel wat hulp nodig
Hoi B.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Hou op!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, de spareribs staan te marineren
Ik ga zo eens kijken of ik etymologie kan achterhalen maar ik zeg nu dat het niet zo'n gek idee is. Zeelui moesten vroeger alles inleggen(ofwel, klaarmaken voor een zeetocht..ofwel: marineren). Zal wel afgeleid zijn van "mare".quote:Op woensdag 28 april 2010 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ineens vraag je jezelf het af: Heeft marineren met de marine te maken?
Ik sterf zelf van de hongerquote:Op woensdag 28 april 2010 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou op!
Ik heb net weer de fout gemaakt om op roadfood te kijken. Ik heb dus beste trek!
Als kind ben ik echt zo vaak in de sloot gevallen tijdens het slootjespringenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef MadMaster het volgende:
1. Mijn kleren stonken naar een boerensloot, het water stond al een tijdje stil en is verre van helder. Niks drogen in de zon dus, alles in de was en douchen...
En wat komt er uit de "mare"? Yes, zout. Lang leve het pekelen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken of ik etymologie kan achterhalen maar ik zeg nu dat het niet zo'n gek idee is. Zeelui moesten vroeger alles inleggen(ofwel, klaarmaken voor een zeetocht..ofwel: marineren). Zal wel afgeleid zijn van "mare".
Gok ik dan
Ik ben een keer in een gierput gevallen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als kind ben ik echt zo vaak in de sloot gevallen tijdens het slootjespringen
Ik ben van de week uit een hangmat gevallenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een gierput gevallen.
Kijk, daar ging het fout...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef Etcetera het volgende:
En dan te bedenken dat ze vorig jaar ofzo nog een gloednieuw stadion de grond uit wilden stampen.
Ik ook, maar toen was ik kind en was dat heel gewoon...quote:Op woensdag 28 april 2010 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als kind ben ik echt zo vaak in de sloot gevallen tijdens het slootjespringen
Dan bof je maar want je ziet "regelmatig" artikelen dat er een groepje mensen in een gierput is gevallen en dat ze allemaal hartstikke dood zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een gierput gevallen.
Ligt er natuurlijk aan hoe vol zo'n ding zit.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan bof je maar want je ziet "regelmatig" artikelen dat er een groepje mensen in een gierput is gevallen en dat ze allemaal hartstikke dood zijn.
Niet gezien, en heb er ook geen zin in. Laatste keer dat zoiets georganiseerd werd, strandde het na de voorrondes.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie? Hoe kan het dat jij, als serie addict, nog niet gestemd hebt?
[ Tournament ] Beste TV Serie ( Nominatie - Ronde )
Stem dan op "Tienermoeders".quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe voeding besteld
[..]
Niet gezien, en heb er ook geen zin in. Laatste keer dat zoiets georganiseerd werd, strandde het na de voorrondes.
De boer zag het en heeft mij er gelukkig snel uitgehaald.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan bof je maar want je ziet "regelmatig" artikelen dat er een groepje mensen in een gierput is gevallen en dat ze allemaal hartstikke dood zijn.
De gassen die in die ruimte hangen helpen ook niet echt veel.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe vol zo'n ding zit.
Je kan beter koppie onder gaan, dan op je koppie ten onder gaan...
Ik dacht dit keer aan eten en niet aan computerapparatuurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |