Aangezien het alweer 4 jaar geleden is dat hier officieel een toernooi over werd gehouden heb ik besloten om dit toernooi te starten voor de 3e keer in de afgelopen 10 jaar. In 2002 werd 'The Simpsons' als wanneer gekozen, waar in 2006 de meerderheid koos voor 'Friends'. Nu een aantal jaar later heb ik er vertrouwen in dat het weer een leuk toernooi kan worden met misschien wel weer een andere winnaar.
De eerste fase is de fase van het nomineren. Die fase zal 3 dagen duren. Iedereen mag nomineren wat ze willen. Aangezien er zoveel series zijn over de hele wereld en het anders wel een erg groot toernooi word is wel de volgende regel :
Een serie moet 3x genoemd zijn om door te gaan naar de volgende fase. Ook zijn mini-series / Reality TV Shows niet allowed
Fase 2 gaat vervolgens verder in poules, en zodra de mogelijkheid er is, gaan we verder met het '....VS.....' systeem waar steeds een van de 2 doorgaat naar de volgende ronde.
Ik hoop dat we er met z'n allen voor kunnen zorgen dat dit toernooi, net als de vorige 2, een succes word.
Bevalt je iets niet, of heb je tips? Ik sta overal voor open.
Start maar met Nomineren! Succes
Deze ronde eindigt
zaterdagochtend 1 mei
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2010 18:27:40 ]