Ik hoop het ookquote:Op woensdag 28 april 2010 19:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In een lekkerder sausje dan waar MM in heeft liggen marineren hoop ik ?
Maak er het beste van en ga luisteren naar Radiohead.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 nu veroordeeld is tot radiostream+headset...
"t Is watquote:Op woensdag 28 april 2010 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dit keer aan eten en niet aan computerapparatuur
Waar ging die cursus over?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben helemaal gaar, had vandaag een zeer saaie en langdradige cursus
VCAquote:
Dat kan niet anders.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In een lekkerder sausje dan waar MM in heeft liggen marineren hoop ik ?
quote:Etymologically, to put food in a marinade is virtually to dunk it in the ‘sea’; for the word comes via French from Spanish marinada, a derivative of marina ‘of the sea’. It originally signified strictly a ‘brine pickle’ (hence the reference to the sea), and only gradually broadened out to include vinegar and other preservatives. The related verb marinate (17th c.) comes from French mariner or Italian marinare.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
OMFG...ik had taalkundige moeten worden
[..]
Ik heb liever dat je mooie vrouwen op de foto zet.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
OMFG...ik had taalkundige moeten worden
[..]
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op woensdag 28 april 2010 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je mooie vrouwen op de foto zet.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand iets van LB gehoord ?
Of ze is op vakantiequote:Op woensdag 28 april 2010 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft ze een baan en is ze nu 60 uur per week aan het werk?
Ik had ook Inter, maar gunde het Barca toch meer. Maar ik gaf Barca weinig kans met de uitgangspositie die ze hadden...quote:Op woensdag 28 april 2010 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag was voor het eerst dat ik Inter iets gunde
in een hutje op de hei?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Of ze doet binnenkort mee met Korenslag en is in training...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |