Voor de één is het lastig om kutgrappen te maken, voor de ander is het lastig om te spellen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Wesleyz het volgende:
Het probleem is denk ik juist, dat je dit soort personen echt niet kapot maken kunt
Normale mensen kun je wel pakken met kutgrappen, maar deze vreemde wezens word dit lastig bij
Terechte klacht overigens
Wie niet tegenwoordig, wie niet?quote:
Goed punt.quote:
Ik niet voorzover ik weet.quote:
Beter in je klas dan in je kastquote:
Jij bent het zelf dan.quote:
Ach mijn ervaring is juist dat je dit soort mensen, op het juiste moment, in het juiste gezelschap, met 1 simpele kutopmerking een spreekwoordelijk nekschot kunt geven. Je moet alleen het geduld bewaren voor het juiste moment. Het zijn kwetsbare types die het verbergen achter heel veel bla bla.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Wesleyz het volgende:
Het probleem is denk ik juist, dat je dit soort personen echt niet kapot maken kunt
Normale mensen kun je wel pakken met kutgrappen, maar deze vreemde wezens word dit lastig bij
Terechte klacht overigens
Dat kan bijna niet waar zijn, troll die je bentquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:28 schreef FL_Freak het volgende:
TS is jaloers op iemand die zich goed voelt in het leven_!
Nee dit is een lemming.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef aloa het volgende:
Bestaan er mensen die Albert Verlinden een lekker ding vinden.
Homo's denk ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef aloa het volgende:
Bestaan er mensen die Albert Verlinden een lekker ding vinden.
Neejoh dit is een lemming van dat RTL Gemist topic van Wesley, dat je dat nog niet doorhad. Zal ik anders modje spelen voor een dag? Oranje-mod ofzo misschien trapt iemand er wel in ha-ha-haquote:
nu 16quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef Trollface. het volgende:
Je hebt pas 15 keer gezegd dat het een lemming is.
Had net zin in een good old fittiequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef henrydg het volgende:
[..]
nu 16
het is een lemming van rtl gemist
![]()
ik ga slapen voordat ik een ban krijg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |