Hoi mede-Fok!kers,
Op mijn school zit zo'n jongen die denkt dat ie heel wat is, omdat hij beweert dat hij van binnen een meisje is. Daarbij leest hij allemaal van die roddelbladen, vind hij albert verlinde een lekker ding, heeft hij stekeltjes, en gedraagt zich als een overhypende ADHD'er. Ook blijft hij liever binnen als er een paar spatjes water uit de lucht komen vangen en lacht hij als een ezel..en niet zo'n beetje ook!
Klacht: Mezelf schamen als man als ik dit soort wezens zie lopen,..het liefst loop ik dan ook zo snel mogelijk weg. Een gast met aandacht tekort, en dan nog vind deze gast dat ie al heel wat heeft meegemaakt in zijn leven. De meest belachelijkste/ongeloofwaardigste verhalen krijg je van die gozer te horen, met als doel zijn kwetsbaarheid nog meer te verhullen dan dat nodig is. Zelfs een mens van circa 80/90 heeft mogelijk nog minder te verduren gehad dan in zijn leven, maar dat terzijde.
Waarom falen juist die mensen die dit soort persoonlijke dingen beweren, en hebben ze ondanks datgene 0,0% het vermogen om zich enigszins aan te passen in gezelschap bij anderen?
[ Bericht 0% gewijzigd door RichCalibier op 27-04-2010 22:29:06 ]