Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat durven zeggen met zo'n paspoort, das echt lef
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:38 schreef Breuls het volgende:
Over twee weken ben ik weer in het pittoreske Rotterdam.
Wat is een jou waarheid?quote:
fuck off, reageer inhoudelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat is een jouw waarheid?
Na de subtiele hint van DT zou het kwartje toch moeten vallen..
In de stad staat toch altijd een rommelmarkt enzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is er nog wat leuks te doen op Koninginnedag?
Wij organiseren op koninginnedag specie mengen en tegelen. Als je dat altijd al een keer hebt willen doen, weet je dus waar je moet zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is er nog wat leuks te doen op Koninginnedag?
dat noemen we het oude westen die rommel.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In de stad staat toch altijd een rommelmarkt enzo?
Polar dient altijd koud te liggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Moeten we vast Polar koud leggen?
Okquote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik weet wat je bedoelt. Die hebben we al jaren.
Wat is precies je definitie van "niet te duur" en wil je kopen of huren?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:14 schreef Voici het volgende:
Zeg, is het echt zo moeilijk om een fatsoenlijk appartementje te vinden dat niet te duur is? Potverdorie.
omdat ik jouW mening niet deel?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor deze keer. Kijk uit voor TJ...
Daar heb je op de Dordtselaan zelfs 2 appartementen voor :pquote:Op woensdag 28 april 2010 16:41 schreef Alicey het volgende:
Huren onder de 600 is nog wel te doen, al heb je niet heel veel keus.
Ik heb je eem PM gestuurd met het linkje van waar ik mn appartement heb gevonden.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef Voici het volgende:
Ah, das een fijne indicatie! Voor nu heb ik niet echt een voorkeur waar ik wil wonen. Te kieskeurig is misschien geen goed idee voor nu
Ik heb geen idee. Ik doe niks met Google Ads.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
OkNiet geheel ontopic
, maar waarom die niet uitschakelen?
Je kan een alternatieve "no-ad" advertentie opgeven, zodat de alternatieve ad verschijnt ipv de trivia ad....
Nee hoor gewoon tactisch plannenquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Normaal lui, nu tactisch geplanned zodat je nog luier kunt zijn.
ik check het morgen ff voor ik evt weg ga.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik denk dat je je de moeite kan besparen. Bij het RTL weer zeiden ze dat het morgen de hele dag zou regenen in het westen.
De pessimist qua weer op mn vrije dagen die ik ben geloof ik dit meteen en dus zal het morgen weer thuisbezorgd.nl voor mij worden danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik denk dat je je de moeite kan besparen. Bij het RTL weer zeiden ze dat het morgen de hele dag zou regenen in het westen.
Ey man! Binnenkort ff bbqtje hequote:
denk niet dat ze het op prijs steltquote:Op zondag 2 mei 2010 12:26 schreef Voici het volgende:
Een paraplu en een 'tabee lief, ik ben vanavond weer terug'?
Breakaway vind ik daar altijd wel ok voorquote:Op zondag 2 mei 2010 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sinds kort woon ik ook in Rotterdam. Meestal ga ik gay stappen, maar komend weekend krijg ik visite waarmee ik naar een niet-gay kroeg wil gaan, maar die ken ik eigenlijk helemaal nog niet.
Wat zijn aanraders?
In/rond het centrum, want eerst een hapje eten, maar dingen als stadhuisplein zijn een grote nono. Gewoon even relaxed wat drinken, dus ook weer niet zo'n tent waar het zo takkedruk is dat je je kont niet kunt draaien en we moeten een normaal gesprek kunnen voeren.
30+ ? Dan moet je toch naar de keerweerquote:Op zondag 2 mei 2010 13:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmnn dat ken ik ook nog wel van vroeger. Ik heb het idee dat dat wat te jong is.
Een beetje 30+ zou wel ok zijn.
Maar dank voor de tip!
Ja joh, moet het niet van het weer zijn als vandaagquote:Op zondag 2 mei 2010 12:39 schreef Millitia het volgende:
[..]
Ey man! Binnenkort ff bbqtje he![]()
p.s. staat avondje belgie met amai nog op de planning?
Juist, daar kwam ik dus niet op! Ben zelf al lang niet meer op de binnenweg geweest en heb blijkbaar een selectief geheugenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:38 schreef junkiexp het volgende:
Hemingway op de Mauritsweg.
Vagebond Nieuwe Binnenwerg.
Cafe Ari op Nieuwe Binnenweg.
Keerweer gay? Vond het al verdacht dat de vrouwen daar adamsappels haddenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt voor de tips! Kga ze even bekijken!
Gayer dan Keerweer vindt je ze niet...
Amai he, gaan we dan weer op kot in Antwerp?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:39 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja joh, moet het niet van het weer zijn als vandaag![]()
We gaan ook nog ff naar 0032 idd, maar ik ben te luit geweest om het te reglen
Frietkot jaquote:Op zondag 2 mei 2010 13:45 schreef Millitia het volgende:
[..]
Amai he, gaan we dan weer op kot in Antwerp?
Vagabond, nieuwe binnenwegquote:Op zondag 2 mei 2010 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sinds kort woon ik ook in Rotterdam. Meestal ga ik gay stappen, maar komend weekend krijg ik visite waarmee ik naar een niet-gay kroeg wil gaan, maar die ken ik eigenlijk helemaal nog niet.
Wat zijn aanraders?
In/rond het centrum, want eerst een hapje eten, maar dingen als stadhuisplein zijn een grote nono. Gewoon even relaxed wat drinken, dus ook weer niet zo'n tent waar het zo takkedruk is dat je je kont niet kunt draaien en we moeten een normaal gesprek kunnen voeren.
Geen laven, gelukkig.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:48 schreef Millitia het volgende:
Ah de blokker. Verkopen de laven nog een beetje?
Oh, wie dan (als ik vragen mag)?quote:
Thecla, ze is een tijd (assistent) filiaalmanager geweest maar ik weer niet precies welke vestiging.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen laven, gelukkig.
[..]
Oh, wie dan (als ik vragen mag)?
En wat een $%%$^& weer zeg! En het is koud!
Die naam zegt me niets. Maar ik werk alleen in het weekend, en zij misschien op werkdagen? Ik zal wel eens op het rooster kijken. Maar in de Hoogstraat zijn ze het filiaal aan het verbouwen, en alle medewerkers van daar zijn overgeplaatst naar verschillende vestigingen (ook buiten Rotterdam).quote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thecla, ze is een tijd (assistent) filiaalmanager geweest maar ik weer niet precies welke vestiging.
Ze werkt nu part time op een andere vestiging maar wederom weet ik niet waar.
Misschien ken je haar
Tja, het moet nu eenmaal gebeuren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:29 schreef Dandilion het volgende:
tegelen? waar je zin in heb!!!
Maar je zegt toch ook voor het eerst wat in dit topic nu?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Eindelijk mijn eerste respons in dit topic.
quote:
Neh, een tijdje geleden ook al maar niemand die wat zei tegen me.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar je zegt toch ook voor het eerst wat in dit topic nu?
Ik zit al de hele tijd thuis door 't weer. Dus ik weet van niets.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hij kwam overigens uit de richting Westblaak en reed dus naar de parkeergarage (daar stond hij eerst stil, tot ik probeerde naast of voor zijn voertuig te komen om te vragen waar hij mee bezig was. Toen trapte hij vol zn gas in en reed de parkeergarage in). Dit alles rond tien voor half vier.
hij zal 112 wel gebeld hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Breuls het volgende:
Wat een veel te gedetailleerde beschrijving.
Oh,dan is me dat vast neit opgevallen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Neh, een tijdje geleden ook al maar niemand die wat zei tegen me.
maar is er nu verder iets gebeurd?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hij kwam overigens uit de richting Westblaak en reed dus naar de parkeergarage (daar stond hij eerst stil, tot ik probeerde naast of voor zijn voertuig te komen om te vragen waar hij mee bezig was. Toen trapte hij vol zn gas in en reed de parkeergarage in). Dit alles rond tien voor half vier.
www.rdw.nlquote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Breuls het volgende:
Wat een veel te gedetailleerde beschrijving.
Nou, het afgesneden worden door een asomobilist vond ik wel genoeg eigenlijkquote:
Moet je eens in een buurt komen waar veel met bedrijfsbusjes wordt gereden, dan is het schering en inslag.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nou, het afgesneden worden door een asomobilist vond ik wel genoeg eigenlijk
Ook als het niet regent, trouwens.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:08 schreef o.us het volgende:
Carnisselande is zoooooooooooo dood als het regent.
Dat valt best mee, valt mezelf ook vaak nog wel in positieve zin op.quote:
Been, Vlemmings en Hofland zag ik voor zo ver. Van Bronckhorst dacht ik ook, maar die heb ik nooit gezien hier.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ooit wel, heel lang geleden. Wonen toch paar Feyenoordspelers?
Gio woont net als vroeger weer in Krimpen, heeft superhuis laten bouwen.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Been, Vlemmings en Hofland zag ik voor zo ver. Van Bronckhorst dacht ik ook, maar die heb ik nooit gezien hier.
Da's wel de enige reden dat ik er kom.quote:
Kloptquote:Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef junkiexp het volgende:
LHO, jij hebt geen stadsverwarming in je huis toch ?
Dan betaal je neem ik aan ook geen vastrecht ?
saai hé daar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
Ik was vanochtend in Ommoord.. Zit nu in de metro bij station Binnenhof. Wat een dode boel hier
maar dat is geen Rotterdamquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Zelfs Carnisselande is nog levendiger, kan je nagaan.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hadden we nou al een definitieve bbq dag?
Ah. Woensdag na aankomst - mits weer het toelaat? (Geen idee of ik dan zelf kan, dat moet ik even aan mn 2 benige agenda vragenquote:
Confirmed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah. Woensdag na aankomst - mits weer het toelaat? (Geen idee of ik dan zelf kan, dat moet ik even aan mn 2 benige agenda vragen).
NEEquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan iemand die afgrijselijke TT veranderen in: 12-05 Breuls terug BBQ?
Met Alberto?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Als het mooi weer is, dan kom ik ook even het park checken.
Ik wel, maar ik heb dan ook vandaag mijn laatste werkdag hier.quote:
Houd nu dan ff je mond, dan vind ik het wel weer ok en zie ik het door de vingers...quote:
Ja, maar da's omdat ik een vrije dag heb opgenomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:37 schreef junkiexp het volgende:
Zijn jullie morgen ook allemaal vrij ?
neequote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heeft iedereen al volgende week woensdag in zn agenda vrij voor de BBQ?
Done!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Millitia het volgende:
[..]
Houd nu dan ff je mond, dan vind ik het wel weer ok en zie ik het door de vingers...
bijdehandjequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die van spareribs houden
quote:
ik weet niet of het een pacemaker-vrij feestje is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]altijd. Maar ik zie niet waarom je niet zou kunnen komen?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe laat? Ik ga namelijk naar huis voor hemelvaart. Maar als het pas 's avonds is, dan heeft het voor mij niet zo veel zin.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op een doordeweekse werkdag zal het haast wel in de avond zijn jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik ga namelijk naar huis voor hemelvaart. Maar als het pas 's avonds is, dan heeft het voor mij niet zo veel zin.
Ik ken toch niemand werkrooster hier?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op een doordeweekse werkdag zal het haast wel in de avond zijn ja
Als het weer okay is, ben ik er bij!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ken toch niemand werkrooster hier?Maar dan laat ik het deze keer aan me voorbij gaan.
Nou, dan kan je dus ook komenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben maar een student hé, ik heb echt véél te veel vrije tijd.
Ligt er aan precies hoe laat. Als het zeg, tussen 18 en 19 uur is, dan kan ik wel de trein van 22 uur pakken ofzo. Anders kan ik niet meer thuis komen.quote:
quote:Alcoholvrije bruiloft door bekerfinale
5 mei 2010
Ook tijdens een besloten bruiloftsfeest in een restaurant in het centrum van Rotterdam mag donderdag geen alcohol geschonken worden. Het bruidspaar moet het feest alcoholvrij vieren in verband met de bekerfinale.
De gemeente Rotterdam besloot eerder dat er donderdag tussen twee uur 's middags en twaalf uur 's nachts in grote delen van de stad geen alcohol verkocht en genuttigd mag worden vanwege de tweede bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax in de Kuip. Donderdagochtend dient er nog een kort geding over de maatregel tegen de gemeente. Het kort geding is aangespannen door de Rotterdamse afdeling van Koninklijke Horeca Nederland.
Voorzitter Frank Roolaart spreekt van ‘draconische maatregelen' en denkt dat de maatregel zorgt voor een omzetverlies van tussen een half miljoen en een miljoen euro.
De bruid en bruidegom hadden het restaurant al maanden geleden gereserveerd. Het gaat om een besloten feest, maar de twintig aanwezigen mogen geen enkele druppel alcohol drinken. Er is nog overleg geweest met de gemeente, maar die wil volgens de horeca-ondernemer geen uitzondering maken.
Zolang 's avonds, dan moet dat wel gaan lukken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of verbieden en vervolgens gedogen. Dat je bijvoorbeeld in een stadion wel mag voetballen en supportersgedrag vertonen zoals omschreven in het wetboek van Strafrecht. Althans, dat er niet tegen opgetreden wordt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:41 schreef SingleCoil het volgende:
Of gewoon afschaffen. Voetballen is niet nodig.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Btw, komen jullie woensdag ook bbq'en met Breuls?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zolang 's avonds, dan moet dat wel gaan lukken.
Ah, daar was ik net op mn telefoon voorbij gescrolledquote:
Kom jij Woensdag ook?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:18 schreef junkiexp het volgende:
Zo, was geen slecht idee om vandaag vrij te nemen![]()
Dat is inderdaad wel een voorwaarde die we er aan verbinden..quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:12 schreef SingleCoil het volgende:
Is het woensdag wel lekker weer dan?
Zie tabelquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een voorwaarde die we er aan verbinden..
Voor gisteren was er de hele dag zon voorspeld en we hebben hem ongeveer 10 minuten gezien. So much voor de betrouwbaarheid van weersverwachtingen.quote:
Voor gister was voorspeld dat het bewolkt zou zijn maar droog zou blijven!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor gisteren was er de hele dag zon voorspeld en we hebben hem ongeveer 10 minuten gezien. So much voor de betrouwbaarheid van weersverwachtingen.
Een week geleden dus niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor gister was voorspeld dat het bewolkt zou zijn maar droog zou blijven!![]()
Ik dacht dus het politiebureau en kon het al niet helemaal plaatsen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarmee ik op de AH doel, en niet op het politiebureau.
"Waar moeten we nu Donuts eten met Pisang-Jus, als het centrum is drooggelegd?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht dus het politiebureau en kon het al niet helemaal plaatsen.
"Met al die hooligans in de stad gaan wij ook dicht hoor!"
"Zeg, het zou best wel eens knokken kunnen worden. Beter nemen we een vrije middag"quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
"Waar moeten we nu Donuts eten met Pisang-Jus, als het centrum is drooggelegd?"
Ik denk dat we veel boeren hebben die in de stad als politieagent komen werken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef SingleCoil het volgende:
"Beter nemen we een vrije middag" is een belgicisme...wat is er aan de hand, liefje?
Oh, ik dacht dat die naar het gladiatorenfestival in de Kuip kwamen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel boeren hebben die in de stad als politieagent komen werken.
Dr staat nog net geen "Helaas" tussenquote:ROTTERDAM - De sfeer in het centrum van Rotterdam is donderdagmiddag rustig. "De spanning is nog niet echt om te snijden", zegt een politiewoordvoerder.
Hij reageert op meer hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij er zelf ook op reageert...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode ) 1400902 BRW Rotterdam-Rijnmond ( AG-90.1 ) 1400852 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Meldkamer Havenbedrijf ) 1400311 BRW Rotterdam-Oost ( Kazernealarm Bosland ) 1400231 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Baan ) 1400221 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Frobenstraat ) 1400201 BRW Rotterdam-Noord ( OvD 2 ) 1400200 BRW Rotterdam-Noord ( OvD 1 ) |
waar blijft de oorkonde daarvan en het feestjequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:23 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Hij reageert op meer hoorIk denk dat hij de man is met de meeste bijnamen ter wereld
Ligt toch buiten het gebied?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat een ellende die drooglegging gisterenavond. Heel de nieuwe binnenweg uitgestorven, heel de nacht veel te rustig in Rotown.
Is die kans te vergroten? Extra wijn? Extra polar? Extra sate? Wiet? Heroine?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef TJDoornbos het volgende:
k moet tot half zes werken AH-terrorist.
Leg maar een bierkip en wat sos neer en dan komt ie zelfs op zn handen aangelopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is die kans te vergroten? Extra wijn? Extra polar? Extra sate? Wiet? Heroine?
Hey hey hey, heroïne, crack, en methamfetamine gebruiken we hier alleen op zondag hèquote:
quote:Bijna 250 mensen hebben inmiddels hun beklag gedaan op politieknuppel.nl over het nieuwe zerotolerancebeleid van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb. Onder de klagers zouden vijf agenten zitten. Dat meldt fractievoorzitter van GroenLinks in Rotterdam Arno Bonte maandag.
De door GroenLinks opgestarte site ging vrijdag van start. Via de site kunnen mensen hun beklag doen over het hardere politieoptreden en verdergaande veiligheidsmaatregelen die sinds kort worden toegepast in Rotterdam.
Het grootste deel van de klachten komt van mensen die zeggen onschuldig te zijn, maar wel met politiegeweld te maken hebben gehad. Andere klagers storen zich aan beperkende veiligheidsmaatregelen, zoals het alcoholverbod dat vorige week gold rondom de bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord.
Ook hebben zich vijf mensen gemeld die zeggen agent te zijn in Rotterdam, maar niet achter het hardere beleid te staan. De agenten stellen volgens Bonte dat tijdens hun opleiding aandacht is besteed aan de-escalerend optreden, maar dat van die vaardigheden nu geen gebruik wordt gemaakt. "De rouwdouwers binnen de politie krijgen nu de vrije hand. De agenten vrezen dat op lange termijn dit beleid ten koste gaat van het draagvlak voor de politie."
Tot het hardere optreden werd volgens Bonte al eerder besloten naar aanleiding van de gebeurtenissen rondom het strandfeest in Hoek van Holland vorig jaar. Maar pas de afgelopen weken is het zichtbaar geworden. Bonte besloot tot de site nadat 'onschuldige' Rotterdammers zich beklaagden over het zerotolerancebeleid.
Met de resultaten in de hand wil Bonte een debat aangaan met Aboutaleb. "Wij vrezen ervoor dat als het evenementenseizoen van start gaat, Rotterdam een heel onaangename stad wordt om te bezoeken. Dat mag niet gebeuren."
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zaterdag én zondag geen reactiesHebben mensen zowaar een leven?
Doet hij het al? Heb je ook al een slot?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:42 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb een fiets!
Dus vanuit Duitsland sturen ze de fietsen terug die ze uit Nederland mee namen. Moeten wij dan ook de bommen die ze in Rotterdam verloren zijn terugsturen naar Duitsland?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:42 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb een fiets!
Deze:
[ afbeelding ]
van mijn zwager gekregen. Die woont in Duitsland, dus we zien het ook een beetje als een Wiedergutmachungsfahrrad
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus vanuit Duitsland sturen ze de fietsen terug die ze uit Nederland mee namen. Moeten wij dan ook de bommen die ze in Rotterdam verloren zijn terugsturen naar Duitsland?
0 tot 1 mm regen. Daar gaat de BBQ echt niet van uit hoor...quote:
Het moet ook (imo) wel een beetje behagelijk weer zijn. BBQ'en hoort imo niet met winterjassen aan, zeg maar.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
0 tot 1 mm regen. Daar gaat de BBQ echt niet van uit hoor...
ik dusquote:Op maandag 10 mei 2010 18:50 schreef Voici het volgende:
Sommige Rotterdammerts zijn best lief.
Of we gaan ergens binnen zittenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, inderdaad. Dan wachten we toch gewoon een maandje?
In de Kuip is ruimte zatquote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of we gaan ergens binnen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |