Ik welquote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
Als je je vrijheid eenmaal gewend bent kun je niet meer terug. Ik kan geen 2 weken meer bij mijn ouders verblijven
Dat heb ik zelf ook hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
Als je je vrijheid eenmaal gewend bent kun je niet meer terug. Ik kan geen 2 weken meer bij mijn ouders verblijven
Toch niet helemaalquote:Op donderdag 29 april 2010 21:42 schreef winka het volgende:
Ik heb in de Autoweek carbae gevonden wat ik zocht![]()
Bedankt
Ligt vooral aan de omgeving. M'n ouders zitten in the middle of nowhere.quote:
Zelfde hier, mijn ouders wonen werkelijk prachtig en in de zomer is het de ideale plek om met vrienden te hangen en feestje te bouwenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de omgeving. M'n ouders zitten in the middle of nowhere.
Opzich is dat in de zomermaanden prima, maar in de winter wil ik daar liever niet dood gevonden worden![]()
De ruimte die ze daar hebben mis ik wel in zo'n appartement
Ja. En je mag ook zonder Lada mee doen, maar als je voor de prijzen mee wilt doen, moet je wel lid zijn van de clubquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef PeuRac het volgende:
jullie hebben een puzzelcompetitie? Is t hebben van een Lada verplicht?
Correct.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een keer een korte stop gehouden op de weg naar de Ring, in Arnhem.
Dacht ik. Kweetnie meer zeker.
http://www.buzzybeeforum.nlquote:Op donderdag 29 april 2010 18:30 schreef winka het volgende:
Weet iemand een website waar ik alle types/ merken auto's kan vinden mét afbeelding
Geen idee voor een lijstje, maar kijk eens bij een Mitsubishi Outlander. Zeeën van ruimte. Ik gooi complete pallets met lading achterin met de heftruck, terwijl het gewoon een geel-kenteken auto is (dus mèt achterbank).quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:06 schreef winka het volgende:
[..]
Toch niet helemaal![]()
Ik ben op zoek naar een auto met veel laaduimte (geen echt busje) zoals Opel Combo, Renault Kangoo enz. Er moeten in ieder geval spullen in vervoerd worden![]()
Weet iemand waar ik daar een lijstje van kan vinden?
rukkenquote:
sorry ik moest ff bijlezen.. per pagina waar ik op reageerde maximaal 1 post hoor!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef Barcaconia het volgende:
Zal ik ook 6 posts achter elkaar gaan posten, zoals de spamhoeren hier?
Hier is het andersomquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de omgeving. M'n ouders zitten in the middle of nowhere.
Opzich is dat in de zomermaanden prima, maar in de winter wil ik daar liever niet dood gevonden worden![]()
De ruimte die ze daar hebben mis ik wel in zo'n appartement
lekker kontjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |