Run to the water van Life. Ook de solo is niet te moeilijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:33 schreef Fsmxi het volgende:
Pffft, weet iemand nog een tof nummer om te leren dat niet te moeilijk is? Genre maakt me opzicht niet heel veel uit. Ik ben zelf niet bijzonder goed in nummers voor mezelf uitzoeken
Deze bedoel je?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Run to the water van Life. Ook de solo is niet te moeilijk.
Oh ja, Live, ik was even in de war met die andere wereldbandquote:Op maandag 26 juli 2010 16:58 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Klinkt wel tof ja, zal het proberen
de tussenstukjes dus, volgens mij gebruikt hij namelijk n strumtechniek na eerst 2x de bassnoot aan te slaan???quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:56 schreef acidd91 het volgende:
Welk stukje doel je specifiek op? De solo of de 'tussenstukjes'
Oeps, ik heb net eens goed zitten bestuderen op youtube naar de techniek die andere spelers gebruiken om dit riffje te spelen..quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:09 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
de tussenstukjes dus, volgens mij gebruikt hij namelijk n strumtechniek na eerst 2x de bassnoot aan te slaan???
Tussen het Hendrikxen door kan je je bezig houden met leuke nummers met standaard akkoorden met simpele variaties en leuke riffs. En zoek een zangeres om te begeleiden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Bekaaier het volgende:
Anyhow.. ik beheers de normale barré-akkoorden ondertussen dus is het nu logisch voor mij om de Hendrix-style akkoorden te leren of hebben jullie zoiets van..
Nee er zijn belangrijkere stappen die nu logischerwijs gevolgd moeten worden
Ik woon in Gouda, alleen ben ik geen beginnende gitaristquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:23 schreef Bekaaier het volgende:
Trouwens, nog beginnende gitaristen in de buurt van Gouda?
Zou 't leuk vinden om in 't weekend (alleen dan ben ik thuis) zo nu en dan eens samen met iemand anders te oefenen, kun je ook nog iets van elkaar opsteken etc. vast goed voor het leerproces
Advanced dus?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:39 schreef starla het volgende:
[..]
Ik woon in Gouda, alleen ben ik geen beginnende gitarist
Helaas geen Gouda. Ik zou het ook wel leuk vinden om met iemand te oefenen, ik woon in Delft. Als er iemand interesse heeft laat maar weten. Speel nu een maandje of 3, open chords kan ik redelijk, ben nu wat nummers aan het oefenen. Momenteel volg ik de beginnerslessen van justinguitar.com, ben bij stage 5. Even om m'n niveau aan te geven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:23 schreef Bekaaier het volgende:
Trouwens, nog beginnende gitaristen in de buurt van Gouda?
Zou 't leuk vinden om in 't weekend (alleen dan ben ik thuis) zo nu en dan eens samen met iemand anders te oefenen, kun je ook nog iets van elkaar opsteken etc. vast goed voor het leerproces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |