Hier kan je echt elke act zien, kijk even welke je bedoelt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef FP128 het volgende:
Mijn punten gaan naar die 3 meiden die ik toevallig gisteren bij SBS6 shownieuws even zag.
Volgens mij komen ze uit Croatie? en zien er fraai uit! Wie weet wie ik bedoel?
Hoi en welkom in ESF! Wat leuk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef evelie het volgende:
Estland - twaalf punten![]()
Servië - tien punten
Oekraïne - acht punten
Duitsland - zeven punten
Rusland - zes punten
Polen - vijf punten
Litouwen - vier punten
Zweden - drie punten
Armenië - twee punten
Spanje - een punt
(Tevens mijn allereerste post hier ooit, hallo!)
Hihi, dankjewel! Ik ben al sinds 2006 'actief', in de zin van: er is een account, en ik vond het wel tijd voor een post ondertussenquote:Hoi en welkom in ESF! Wat leuk!
Heel leuk dat je voor ESF over de drempel bent gesprongen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:21 schreef evelie het volgende:
[..]
Hihi, dankjewel! Ik ben al sinds 2006 'actief', in de zin van: er is een account, en ik vond het wel tijd voor een post ondertussen
Ik vind Duitsland weinig bijzonders. Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat een weinig bijzonder nummer het Songfestival wint.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:48 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Over heel Europa staat Duitsland ook bovenaan, dus vind het niet zo gek!
Waarschijnlijk gaat Duitsland dus ook winnen, maar het kan natuurlijk altijd nog veranderen..
Persoonlijk vind ik Duitsland best slecht!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owjah, ik was helemaal vergeten dat Noorwegen een Oostblokland is.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:58 schreef tijger74 het volgende:
Hou toch op met die schijnvertoning.
Het is allemaal onderling afgesproken, bij die (oostblok)landen.
Het gaat allang niet meer over wie het mooiste/leukste liedje heeft.
Gewoon politiek correcte flauwekul, wat de omroep een vermogen kost.
In plaats van voorrondes en finale uit te zenden, gewoon een goede film.
Een voorlichtingsfilm over Soa's zal nog beter aanslaan.
Ik ken niet zo veel liedjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
Arcee en Olga, willen jullie alsjeblieft 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 geven?
Anders klopt de telling straks niet meer
In het sticky hier in ESF kan je alle liedjes afluisteren. Eentje doet het niet meer trouwens, Greys. Ik weet niet meer welkequote:
Er waren er alweer meer die het niet meer deden zag ik. Heb het aangepast!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef Olga het volgende:
[..]
In het sticky hier in ESF kan je alle liedjes afluisteren. Eentje doet het niet meer trouwens, Greys. Ik weet niet meer welke
dik gedrukt zijn de finalisten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:08 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Tussenstand op 28 mei 2010 om 23.08 uur:
Denemarken 96 punten
Duitsland 93 punten
België 84 punten
Cyprus 73 punten
Estland 72 punten
Armenië 72 punten
Azerbeidzjan 70 punten
Slowakije 52 punten
Spanje 46 punten
Frankrijk 43 punten
Zweden 42 punten