Hier kan je echt elke act zien, kijk even welke je bedoelt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef FP128 het volgende:
Mijn punten gaan naar die 3 meiden die ik toevallig gisteren bij SBS6 shownieuws even zag.
Volgens mij komen ze uit Croatie? en zien er fraai uit! Wie weet wie ik bedoel?
Hoi en welkom in ESF! Wat leuk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef evelie het volgende:
Estland - twaalf punten![]()
Servië - tien punten
Oekraïne - acht punten
Duitsland - zeven punten
Rusland - zes punten
Polen - vijf punten
Litouwen - vier punten
Zweden - drie punten
Armenië - twee punten
Spanje - een punt
(Tevens mijn allereerste post hier ooit, hallo!)
Hihi, dankjewel! Ik ben al sinds 2006 'actief', in de zin van: er is een account, en ik vond het wel tijd voor een post ondertussenquote:Hoi en welkom in ESF! Wat leuk!
Heel leuk dat je voor ESF over de drempel bent gesprongen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:21 schreef evelie het volgende:
[..]
Hihi, dankjewel! Ik ben al sinds 2006 'actief', in de zin van: er is een account, en ik vond het wel tijd voor een post ondertussen
Ik vind Duitsland weinig bijzonders. Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat een weinig bijzonder nummer het Songfestival wint.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:48 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Over heel Europa staat Duitsland ook bovenaan, dus vind het niet zo gek!
Waarschijnlijk gaat Duitsland dus ook winnen, maar het kan natuurlijk altijd nog veranderen..
Persoonlijk vind ik Duitsland best slecht!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |