Wat zijn het dan voor een LED lampjes?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aangevraagd.Kwam het ergens tegen, dus toen heb ik ze aangevraagd.
Flyeren is wel iets voor mij, ik zou zo'n goeie propper zijn he.quote:
Ga langs hockeyfeesten dan. Minderjarige meisjes die alles doen, omdat ze door de drank die ze nog niet gewend zijn niet meer bij hun verstand zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:22 schreef Lugan het volgende:
[..]
Laki en ik gaan morgen flyeren in de H&M in Amsterdam.
Zodat mensen na het zien van jouw kop meteen aan het werk gaan?quote:
Zulke.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zijn het dan voor een LED lampjes?
Me too. Samen subscriben voor volgende zomervakantiequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Flyeren is wel iets voor mij, ik zou zo'n goeie propper zijn he.
Hockeygala's & AB-feestjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga langs hockeyfeesten dan. Minderjarige meisjes die alles doen, omdat ze door de drank die ze nog niet gewend zijn niet meer bij hun verstand zijn.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:25 schreef Lugan het volgende:
[..]
Zodat mensen na het zien van jouw kop meteen aan het werk gaan?
Voel je je aangesproken?quote:
waarquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Lugan het volgende:
[..]
Me too. Samen subscriben voor volgende zomervakantie?
Jawohl, dat is een kktoffe mixquote:
Feesten op een dinsdagquote:
Oja, zulke ken ik wel. Die zijn wel handig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zulke.
[ afbeelding ]
Ik had al zulke en ze zijn vet handig. Makkelijk te bevestigen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef Lugan het volgende:
3 weken geleden een Asian per ongeluk regelen en nog steeds grappen van vrienden moeten verduren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |