http://fminside.nl/forums/index.php?showtopic=14682 met de uitleg in de laatste post.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Misschien dat ik eroverheen kijk, maar kan nog nergens op dit forum een pooltje invullen!
Denk dat er wel animo voor is hier. Ben zelf niet zo heel bekend met online pools, dus als jullie hier even een paar goeie gratis aanbieders posten dan kunnen we er eentje opzetten!
Ah top, maar ik denk niet dat er iemand is die dat allemaal wilt gaan bijhoudenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
http://fminside.nl/forums/index.php?showtopic=14682 met de uitleg in de laatste post.
Wel even registreren.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ah top, maar ik denk niet dat er iemand is die dat allemaal wilt gaan bijhouden
We moeten een automatisch poolsysteem hebben op internet
Dit wel gezien?quote:Het maximum deelenemers in een subpool is 40, daarboven zijn de kosten e 1,- per meerdeelnemer
Kleine lettertjesquote:
Precies. Na 10 deelnemers gewoon verder gaan: FOK1, FOK2, FOK3 enz...quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kleine lettertjes![]()
En anders doen we meerdere subpools vullen, er wordt ook een score bijgehouden dus dan kan je achteraf de winnaar bepalen.
Na 40 bedoel je ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Precies. Na 10 deelnemers gewoon verder gaan: FOK1, FOK2, FOK3 enz...
Dat had ik natuurlijk ook al gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alleen nog even aanmelden in de Fok! pool
Dat bedoel ik idd. Sorry.quote:
Ik was net klaar en klikte het scherm per ongeluk weg.quote:
Dat verschilt per poule die je invult op het internet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik was net klaar en klikte het scherm per ongeluk weg.![]()
De topscoorder en landen in de knock-out fase vul ik pas na de 2e ronde in.
Is dit eigenlijk altijd zo? Dacht dat ik de vorige keer alles al in moest vullen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:00 schreef horned_reaper het volgende:
Als het een beetje opschiet, domineert Fok! straks die hele website
Met 12 deelnemersquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:00 schreef horned_reaper het volgende:
Als het een beetje opschiet, domineert Fok! straks die hele website
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De groep met de meeste deelnemers is nu 26... dus ik denk dat we daar wel overheen kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |