quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar je moet dan ook niet alles gemeen hebben met elkaar he?
Nope. Sowieso is EHV niet naast de deur.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus je komt niet helpen pakken?
en af en toe moet je ook even apart van elkaar wat kunnen doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
nee er moet wel wat te discussieren blijven, anders wordt het ook zo saai
bah!quote:
af en toe? we kunnen toch ook af en toe samen zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en af en toe moet je ook even apart van elkaar wat kunnen doen
Nee schat IK ga kijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
bah!
geef mij maar een vriendin die daar niet van houdt!
schat vanavond ben ik bij maat thuis CL kijken.....![]()
oh leuk dan ga ik mee![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
af en toe? we kunnen toch ook af en toe samen zijn
dat staat toch gelijk aan af en toe wat anders doen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
af en toe? we kunnen toch ook af en toe samen zijn
Ik heb maar 1 ex die van voetbal houdt, voor de rest helaas nooit voetballiefhebbers gedatequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
bah!
Delan is vrijgezel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
bah!
ik zoek geen manquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee schat IK ga kijken.
Kan je ook gewoon zeggen! Gewoon eentje zoeken tegen wie je dat kan zeggen
af en toe zie ik als soms... dus niet regelmatig....quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat staat toch gelijk aan af en toe wat anders doen?
de rest van de tijd zit je toch achter fok?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef rival het volgende:
[..]
af en toe zie ik als soms... dus niet regelmatig....
Je komt alleen maar stomme wijven tegen R. als je dat niet kanquote:
Voetbal en darten vind ik ook leuk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja zal je nietvinden, aangezien jij toch maar aan 1 ding denkt
nee dat doe ik eigenlijk alleen in de baas zijn tijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de rest van de tijd zit je toch achter fok?
komt iemand achterquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:39 schreef Tally het volgende:
Je komt alleen maar stomme wijven tegen R. als je dat niet kan
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:39 schreef Tally het volgende:
Voetbal en darten vind ik ook leuk!
Maar tijd voor mezelf vind ik nog beterDus hophop moet jij niet bij vrienden voetbal kijken
en dan heb je nog lezen, schilderen, bij vrienden hangen, patience spelen... al dat soort dingen waar je geen blok aan je been bij nodig hebt, en daar tussendoor, zie je elkaar een keerquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:39 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doe ik eigenlijk alleen in de baas zijn tijd
oh en nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |