je gaat naar huis, je moet niet.. wat een goed leven heb je tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders naar huis vanaf mijn werk?![]()
niet zo lui dat ik een auto onder mijn kont hebquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Teveel inspanning voor je, lui mormel?
Adiosquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben er zo ook weer vandoor, fijne avond singles !
rennenquote:
rivalquote:
stomquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[insert willekeurige balsport] is gewoon lame, een bal [insert willekeurige beweging], om erachteraan te rennen om hem weer weg te[ insert willekeurige beweging]![]()
Kick ass geloof ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's altijd leuk. Welke film ga je zien?
nog beterquote:
ga maar douchenquote:
Ja dag, ik blijf hier niet de hele nacht zitten!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:15 schreef rival het volgende:
je gaat naar huis, je moet niet.. wat een goed leven heb je toch
Leuk! Niet zwemmen?quote:
Nee, even romantisch doen en zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dag, ik blijf hier niet de hele nacht zitten!![]()
[..]
Leuk! Niet zwemmen?
Ik ga geloof ik banken kijken vanavond![]()
ik hou van sporten, kan er uren naar kijkenquote:
Das ook lekkerquote:
Handje vast houden in de bioscoopquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
met een zaal vol lawaaierige marokkanen naar een film kijken?
Voetbal is leuk om te kijken en nog leuker om te doen. Darten is heerlijk, zeker om weddenschappen met die maat van me.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo lui dat ik een auto onder mijn kont heb![]()
darten is geen inspanning..
de motoriek bij mij klopt gewoon niet![]()
voetbal is gewoon lame, een bal wegtrappen, om erachteraan te rennen om hem weer weg te trappen![]()
[..]
Adios
Delan is mijn enige vriendin met wie ik nooit naar de bios ben geweest.quote:
maar je moet dan ook niet alles gemeen hebben met elkaar he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou van sporten, kan er uren naar kijken
gelukkig we gaan de goede kant weer op want douchen is dan weer wel
Dus je komt niet helpen pakken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voetbal is leuk om te kijken en nog leuker om te doen. Darten is heerlijk, zeker om weddenschappen met die maat van me.![]()
En verder bier drinken en roken in de kroeg is OOK al lekker.
Wat een HEERLIJKE avond!
alleen met dat ben ik het eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voetbal is leuk om te kijken en nog leuker om te doen. Darten is heerlijk, zeker om weddenschappen met die maat van me.![]()
En verder bier drinken en roken in de kroeg is OOK al lekker.
Wat een HEERLIJKE avond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |