Jaa, want ik kende die dude een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef o.us het volgende:
TS heeft zelf zulke mensen in zijn lijst toegevoegd of geaccepteerd en komt hier vervolgens klagen
Sowieso mensenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen zonder sociale contacten
Tevens hyves
voeg me toe op hyves,ik heb weddenschap :pquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tevens hyves
En wat voor een voordeel is dat voor mij?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef stornis het volgende:
[..]
voeg me toe op hyves,ik heb weddenschap :p
http://www.enrico54.hyves.nl
extra vriend hequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En wat voor een voordeel is dat voor mij?
Niks dus
zoals je ma!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die vrienden worden met onbekenden zodat ze meer vrienden hebben op internet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij komt al 5 minuten klaar, moet je nagaan hoe lang de rest duurtquote:
Hij is tenminste eerlijkquote:
Altijd lachen met je mattie zijn msn fuckenquote:
we hadden het toch ook over vrienden op internet(o.a hyves)quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bijna goed, die heeft geen hyves faalhaas
Een paar jaar geleden was hij nog wel normaal andersquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef MaskOfSanity het volgende:
Toch zegt het nog meer over de mensen die klagen dan over de mensen met de meest sneue namen. Vraag je überhaupt eerst maareens af wat je bezielt om zulke mensen in je Msn-lijst te hebben en te houden.
ik weet wrm je dat bijna nooit doet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was hij nog wel normaal anders
En ik verwijder bijna nooit iemand uit m'n msn
quote:
Jij bent stoer, dat jij denkt te weten waarom ik dat niet doequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef stornis het volgende:
[..]
ik weet wrm je dat bijna nooit doet.
nee,lijkt t net alsof je mattie's hebtquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent stoer, dat jij denkt te weten waarom ik dat niet doe
De reden is gewoon omdat ik te lui ben
Maar blijkbaar niet te lui om vervolgens te klagen over de retards en namen die je dagelijks irriteren @ Msn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent stoer, dat jij denkt te weten waarom ik dat niet doe
De reden is gewoon omdat ik te lui ben
juist,goedzo!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet te lui om vervolgens te klagen over de retards en namen die je dagelijks irriteren @ Msn.
Want jij weet hoeveel meer mensen ik nog ken hequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef stornis het volgende:
[..]
nee,lijkt t net alsof je mattie's hebt
huh?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want jij weet hoeveel meer mensen ik nog ken he
Stop is met die dwaze uitspraken man
BZZZTTquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Huh, ik hoor iemand die gedist is
Rot nou maar op uit m'n topic
:p film t ...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:41 schreef Laat77 het volgende:
ow ow bitchfight!!!!!
Ik was taart halenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef stornis het volgende:
hij is al zo'n 5minuten still
natte jatte
Nou, ik ga lerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:48 schreef stornis het volgende:
[..]
hoezo?
is je ma zwanger?
ohnee he...daar was ik nog lang niet aan toe...
net als je opa.,quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nou, ik ga leren
Hoop dat je sterft aan aids in je ruggenmerg
Nou, ik ga lerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:48 schreef stornis het volgende:
[..]
hoezo?
is je ma zwanger?
ohnee he...daar was ik nog lang niet aan toe...
newbiequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef stornis het volgende:
natte jatte
Net als jouw hele familie.quote:
Fijn. Nog een kutuser er bij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef stornis het volgende:
natte jatte
Ja, inderdaad.quote:
Facebook is ook crap.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tevens hyves
on topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:53 schreef j0rdii het volgende:
Altijd leuk hoe topics van onderwerp gaan veranderen
Reageer gewoon niet op bepaalde uilskuikens. Net zo slim als een fruitvliegje, ach ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik was taart halen
En MOET ik nu per se elke 30 seconden jou quoten en posten ofzo?![]()
maar hy is strontvlieg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Reageer gewoon niet op bepaalde uilskuikens. Net zo slim als een fruitvliegje, ach ja.
Najah, debiel is ie in ieder geval wel.quote:
hoedenk je dat ik aan me gebruikersnaam kom dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef henrydg het volgende:
[..]
Najah, debiel is ie in ieder geval wel.
zeker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dank voor allesquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef henrydg het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:04 schreef Zooootje het volgende:
Wat kan ik me ergeren aan figuren als stornis, een kutuser is 't.
Vooral dat 4 EVAHHHquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Mijn naam is:
(F)(F)(F) Pieter-utd (F)(F)(F) MIKE WAS LACHE GISTER HEWHAHAHAAHA IK HOEF FF GEEN BIER MEER.... ;D Patries hou kanker veel van je (L) 4 EVAHHH - kaarten Defqon binnen ;D;D;D
34quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:09 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Vooral dat 4 EVAHHH![]()
![]()
-edit-, eigenlijk de hele msnnaam, maar dit is wel weer het toppunt.
Hoe oud ben je?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:09 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Vooral dat 4 EVAHHH![]()
![]()
-edit-, eigenlijk de hele msnnaam, maar dit is wel weer het toppunt.
Hoe oud ben je?
Defqon wat is dat? Ik heb 3 mensen in hun msn naam, 12 JUNI DEFQON.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Mijn naam is:
(F)(F)(F) Pieter-utd (F)(F)(F) MIKE WAS LACHE GISTER HEWHAHAHAAHA IK HOEF FF GEEN BIER MEER.... ;D Patries hou kanker veel van je (L) 4 EVAHHH - kaarten Defqon binnen ;D;D;D
Jij bent zeker zo'n alto die Defqon haat enzow, nerdje ga lekker baby's offeren aan satanquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:32 schreef Zooootje het volgende:
[..]
De leeftijd maakt het alleen maar erger.
Ik had 15 jaar verwacht
Welnee, ik ben jaloers dat jij erheen gaat en ik niet, en ben alles behalve alto.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:59 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n alto die Defqon haat enzow, nerdje ga lekker baby's offeren aan satan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |