hij komt al 5 minuten klaar, moet je nagaan hoe lang de rest duurtquote:
Hij is tenminste eerlijkquote:
Altijd lachen met je mattie zijn msn fuckenquote:
we hadden het toch ook over vrienden op internet(o.a hyves)quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bijna goed, die heeft geen hyves faalhaas
Een paar jaar geleden was hij nog wel normaal andersquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef MaskOfSanity het volgende:
Toch zegt het nog meer over de mensen die klagen dan over de mensen met de meest sneue namen. Vraag je überhaupt eerst maareens af wat je bezielt om zulke mensen in je Msn-lijst te hebben en te houden.
ik weet wrm je dat bijna nooit doet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was hij nog wel normaal anders
En ik verwijder bijna nooit iemand uit m'n msn
quote:
Jij bent stoer, dat jij denkt te weten waarom ik dat niet doequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef stornis het volgende:
[..]
ik weet wrm je dat bijna nooit doet.
nee,lijkt t net alsof je mattie's hebtquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent stoer, dat jij denkt te weten waarom ik dat niet doe
De reden is gewoon omdat ik te lui ben
Maar blijkbaar niet te lui om vervolgens te klagen over de retards en namen die je dagelijks irriteren @ Msn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent stoer, dat jij denkt te weten waarom ik dat niet doe
De reden is gewoon omdat ik te lui ben
juist,goedzo!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet te lui om vervolgens te klagen over de retards en namen die je dagelijks irriteren @ Msn.
Want jij weet hoeveel meer mensen ik nog ken hequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef stornis het volgende:
[..]
nee,lijkt t net alsof je mattie's hebt
huh?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want jij weet hoeveel meer mensen ik nog ken he
Stop is met die dwaze uitspraken man
BZZZTTquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Huh, ik hoor iemand die gedist is
Rot nou maar op uit m'n topic
:p film t ...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:41 schreef Laat77 het volgende:
ow ow bitchfight!!!!!
Ik was taart halenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef stornis het volgende:
hij is al zo'n 5minuten still
natte jatte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |