lekrekr hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef bohgek het volgende:
[..]
zit hier lekker met een kratje bier in de voortuin
Zit je zwaar sarcastisch te zijn, zijn mensen het nog met je eens ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Aloulou het volgende:
Elk Turk uit die wijk die as Vrijdag niet dansend, dronken van de biertjes, en strompelend door de straten loopt op muziek van volksheld Andre Hazes is een landverrader en dient de nationaliteit ontnomen te worden (en wellicht tegen de muur gezet te worden). Kom nou, je bent Nederlander of je bent het niet. En dan gaan die gasten hun eigen culturele feestje vieren, provocerend en diep beledigend voor ten eerste de Koningin en daarnaast naar het hele Nederlandse volk toe. Te gek voor woorden dit, ben er gewoon ziek van.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Als straf de gay parade tijdens het suikerfeest houden.
Nederland is dan ook niet tolerant, maar onverschillig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:32 schreef trancethrust het volgende:
Waar slaat al dat gezeik op? Mooi toch dat er wat extra festiviteiten zijn. En dan dat "ik ben er trots op dat .. tolerantie heerst, maar"; wel het toppunt van triestheid. Ik ben daar ook trots op, of beter gezegd was, want Nederland is al jaren niet meer tolerant met gasten zoals dat.
Treffend. Toch heb ik de indruk dat het vroeger echt tolerantie was, in de zin dat men gewoon nieuwsgierig was naar andere dingen, er respect voor had, en er de lol wel van in zag. Op het moment dat men ging praten over 'het bewust tolereren van' ging het al goed mis.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:48 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Nederland is dan ook niet tolerant, maar onverschillig.
Ik denk dat we door politici en de politiek correctheid veel meer zaken moesten tolereren dan we eigenlijk wilden (buitenlands eten? prima. criminaliteit? niet prima. maar dan was je dus direct een racist of een nazi) en dat daardoor het hele idee van tolerantie nogal negatief geworden is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Treffend. Toch heb ik de indruk dat het vroeger echt tolerantie was, in de zin dat men gewoon nieuwsgierig was naar andere dingen, er respect voor had, en er de lol wel van in zag. Op het moment dat men ging praten over 'het bewust tolereren van' ging het al goed mis.
Den Haag heeft al de nach. Dan ook nog gaan zeuren dat andere mensen op die Koninginnedag nog wat anders vieren, vind ik wat vreemd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |