Dat gaat dus gewoon nooit lukken. Ik zou het ook mooi vinden hoor als zoiets zou kunnen, in volle harmonie. Maar zoals het er nu naar uit ziet kan het gewoon niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:23 schreef Gia het volgende:
Ik ben wel voorstander van het idee van Paddy. Gewoon één grote gemengde multiculturele happening met ruimte voor iedereen. Dus, ja, ook voor homo's bijvoorbeeld.
Maar dat is koninginnedag toch al? Bij mijn weten wordt niemand ervan uitgesloten.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:23 schreef Gia het volgende:
Ik ben wel voorstander van het idee van Paddy. Gewoon één grote gemengde multiculturele happening met ruimte voor iedereen. Dus, ja, ook voor homo's bijvoorbeeld.
Ja joh. Al jaren. Maar dat is nog niet tot alle provinciaaltjes doorgedrongen. Net zomin als in sommige opgedroogde pauperwijken, getuige het bericht uit de OP.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat is koninginnedag toch al? Bij mijn weten wordt niemand ervan uitgesloten.
Klopt, niemand wordt buitengesloten, maar toch zie je weinig multiculti. Wat ik al eerder zei: Behalve de vietnamese loempia en dit jaar een kraam met turkse hapjes, zie je alleen maar hamburgers, worsten en frietboeren, helaas.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat is koninginnedag toch al? Bij mijn weten wordt niemand ervan uitgesloten.
Bij ons is het volledig multicultureel en dan heb ik het niet alleen over de hapjes. Misschien moet je je eigen gemeenteraad er eens op aanspreken, ze zouden een bemoedigingbeleid kunnen voeren. Of hebben jullie maar twee allochtone families.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, niemand wordt buitengesloten, maar toch zie je weinig multiculti. Wat ik al eerder zei: Behalve de vietnamese loempia en dit jaar een kraam met turkse hapjes, zie je alleen maar hamburgers, worsten en frietboeren, helaas.
Op Kwakoe is nog meer diversiteit. En tja, in de grote steden zal dit ook wel wat meer aanwezig zijn.
Maar ik hou wel van allerhande verschillende nationalteiten waar het de hapjes betreft.
Ook wat zang en dans e.d. betreft.
Nee, toch niet, er woont hier vanalles. Vooral veel Marokkanen in de binnenstad. Maar je ziet ze niet op de slingermarkt met een kraam.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:37 schreef Disana het volgende:
Of hebben jullie maar twee allochtone families.
"De bevolking" bestaat voor het merendeel uit domme mensen, en de media weet dat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is weer typisch PVV geleuter. Echt. Zo langzamerhand begin ik te denken dat de media de bevolking als domme mensen ziet.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |