Ik ook!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:42 schreef Libell het volgende:
37 weken vandaag!
Hier hetzelfde, hoewel mijn voorkeur maar heel licht was. Ben dus erg benieuwd of het ook een jongetje is.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef tessie het volgende:
Voordat ik zwanger werd, wou ik eigenlijk alleen maar een meisje. Ik dacht dat ik echt teleurgesteld zou zijn als ik een jongen zou krijgen. Maar vanaf het moment dat ik zwanger was van Graeme, dacht ik dat hij een jongen was.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef MamaShar het volgende:
Hallo Dames,
Ik heb pas net een positieve test in handen gekregen en ben nu dan ook pas in mijn 5e week!! Noggggggggggggg heeel erg pril....
Wij hebben al een zoontje van bijna 2.. dus dan zal een meisje uiteraard wel heel leuk zijn.. Maar inderdaad.. als het maar gezond is.. Mij maakt het niet zoveel uit verder wat het wordt..hihi!
Jullie lopen al tegen het einde????
x
De vk zei gisteren dat ze denkt dat het kindje iets kleinder is dan de termijn voorschrijft, dus ik denk dat het nog wel even blijft zittenquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef MamaShar het volgende:
Hallo Dames,
Ik heb pas net een positieve test in handen gekregen en ben nu dan ook pas in mijn 5e week!! Noggggggggggggg heeel erg pril....
Wij hebben al een zoontje van bijna 2.. dus dan zal een meisje uiteraard wel heel leuk zijn.. Maar inderdaad.. als het maar gezond is.. Mij maakt het niet zoveel uit verder wat het wordt..hihi!
Jullie lopen al tegen het einde????
x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |