abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80836394
Môgguh dames

Wat een prachtige echo's van Willem en Roelofje

Shandaly hopelijk inmiddels met een prachtige baby in haar armen.... spannend

En hier wat mij betreft geen voorkeur, hoewel ik mezelf vroeger nooit als meisjesmoeder maar meer als jongensmoeder zag, maar inmiddels wat ouder, wijzer, verstandiger en rustiger ben en denk dat een meisje nu ook geen probleem is.... en ik heb al een zoon natuurlijk, maar ik denk dat mijn Lief een lichte voorkeur voor een jongentje heeft (mijn zoon trouwens ook ).
pi_80837062
Heb niet echt een voorkeur, bij de eerste vond ik een jongen "leuker".
Mijn man zou een meisje wel leuk vinden denk ik.
Praktisch is een jongen makkelijker, maar dan kan ik niet zoveel nieuwe kleertjes shoppen!

Als het maar gezond is.
pi_80838880
Hhoooooiii

Moest vanmorgen opnieuw een potje wegbrengen want de pippo's hadden het gisteren niet getest... Lekker knullig! Dus vanmorgen opnieuw gepiest en gelijk even nuchter laten prikken op suiker (denk niet dat ik het heb maar wordt steeds zo katerig wakker met mega dorst.. Pies heel vaak maar heel weinig per keer... dus beter dubbel checken!)

Hier wilde ik een jongen en ik wist ook héél zeker dat het een jongen zou zijn. Net zoals iedereen in onze omgeving. En het bleek dus een meid, en toen ze al zei meid, was ik al om toen was ik ineens bang dat ze bij de 20 weken echo toch jongen zouden zeggen

Maar zo werkt het volgens mij echt, je kan een voorkeur hebben maar uiteindelijk maakt het volgens mij geen drol uit!
pi_80840459
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:42 schreef Libell het volgende:
37 weken vandaag!
Ik ook!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_80841251
harley en Shandaly wegstrepend sta ik op plaats 5

Ik bedacht me gisteren dat theoretisch gezien ik over 4 weken ons kindje in m'n armen zal hebben. Uiterlijk 6 weken.
Maar het ergste dat ik me bedacht was dat het natuurlijk ook eerder kan. Misschien over 2 weken al wel. Dat is echt snel
Lichte paniek
pi_80841342
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef tessie het volgende:
Voordat ik zwanger werd, wou ik eigenlijk alleen maar een meisje. Ik dacht dat ik echt teleurgesteld zou zijn als ik een jongen zou krijgen. Maar vanaf het moment dat ik zwanger was van Graeme, dacht ik dat hij een jongen was.
Hier hetzelfde, hoewel mijn voorkeur maar heel licht was. Ben dus erg benieuwd of het ook een jongetje is.
pi_80841501
oeh dan gaat t ineens heel snel CP.

Ik heb mezelf altijd als jongetjes mama gezien. Ik heb nu ook het voorgevoel dat t een knul gaat worden. Ook heb ik vannacht gedroomd dat ik een soort zwangerschapstest deed en dat er dan het geslacht van het kindje kwam te staan. Bij mij stond er 100% een jongen. We zullen het zien, over 2 weken een echo om te kijken wat t gaat worden. Mocht het wel een meisje zijn , ben ik daar net zo blij mee.
Verder gaat t hier gestaag door. Ben 16 weken zwanger nu. Vind het nog niet echt heel snel gaan. Heb geen klachten, nog geen buik (ja, die had ik al wel, maar is volgens mij nog niet veranderd) en voel nog niks.
*poef* nu is het weg
  donderdag 29 april 2010 @ 14:06:35 #108
300626 MamaShar
Zwanger van ons 2e kindje
pi_80841629
Hallo Dames,

Ik heb pas net een positieve test in handen gekregen en ben nu dan ook pas in mijn 5e week!! Noggggggggggggg heeel erg pril....
Wij hebben al een zoontje van bijna 2.. dus dan zal een meisje uiteraard wel heel leuk zijn.. Maar inderdaad.. als het maar gezond is.. Mij maakt het niet zoveel uit verder wat het wordt..hihi!

Jullie lopen al tegen het einde????

x
*Spiraaltje verwijderd 31 okt 2009
28 - 36 - 31 - 28 - 29 - RAAK!!!! In de 6e ronde!!!
19 mei onze eerste echo!!!
pi_80842165
CP
pi_80842341
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef MamaShar het volgende:
Hallo Dames,

Ik heb pas net een positieve test in handen gekregen en ben nu dan ook pas in mijn 5e week!! Noggggggggggggg heeel erg pril....
Wij hebben al een zoontje van bijna 2.. dus dan zal een meisje uiteraard wel heel leuk zijn.. Maar inderdaad.. als het maar gezond is.. Mij maakt het niet zoveel uit verder wat het wordt..hihi!

x
Gefeliciteerd!

In de lijst in de OP kun je zien hoe ver iedereen is
pi_80842418
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:21 schreef Orea het volgende:
CP
De vk zei gisteren dat ze denkt dat het kindje iets kleinder is dan de termijn voorschrijft, dus ik denk dat het nog wel even blijft zitten
pi_80845459
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef MamaShar het volgende:
Hallo Dames,

x

Welkom!
  donderdag 29 april 2010 @ 16:00:51 #113
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80845797
Toverboom: welkom!

Geloof niet dat ik een voorkeur heb (misschien heel iets meer voor een meisje omdat we al een zoontje hebben). Ik maak me er vooral zorgen over of het kindje straks helemaal gezond gaat zijn. Al zeggen de cijfers van ICSI dat er geen hogere kansen zijn op afwijkingen, het blijft in mijn achterhoofd zitten dat er geknutseld is... Pas als de 20 weken echo laat zien dat alles erop en eraan zit en doet wat het moet doen (voor zover dat te zien is) ga ik wat geruster verder.
  donderdag 29 april 2010 @ 16:04:27 #114
300626 MamaShar
pi_80845904
Dank jullie wel!!! Jullie ook nog allemaal van harte feliciteerd

Hey Toverboom;) Bekende naam.. haha! Hoe voel je je??????

x
  donderdag 29 april 2010 @ 16:05:43 #115
300626 MamaShar
pi_80845950
OJA Trouwens.. Ik ben 2 januari 2011 uitgerekend;)

Mag ik op het lijstje???
pi_80846011
de eerste 2011-baby alweer! Gefeliteerd MamaShar!

En ook Toverboom gefeliciteerd en welkom! Oh die eerste weken vond ik ook tergend langzaam gaan... sinds een week of 18 zit er wat schot in de zaak, vind ik. Dus nog even geduld.
pi_80847025
Jeumigmina, zei ik pas dat ik een rustige baby had? Vandaag is 'ie superdruk! Draaien, schoppen (heel snel), en dan vooral tegen m'n blaas...
  donderdag 29 april 2010 @ 17:04:28 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80848375
Van harte MamaShar, veel plezier tijdens je zwangerschap!

Hier was er ook geen voorkeur, Martijn was ervan overtuigd dat het een meid zou worden... Niet dus Bij een volgende gelegenheid zou een meiske wel tof zijn gok ik zo, maar misschien ben ik ook wel gewoon een jongensmama... Kan er nog niets van zeggen, misschien vind ik Willem wel zo leuk dat ik dan nog een jongen wil...

Lekker lang weekend nu
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80850234
IK had bij de eerste echt voorkeur voor een jongen.. Of ik dacht dat het jongen zou worden en heb een meid Nu weer een meid op komst maakt me niks uit vind het leuk!!

Vandaag 30 weken!!!!!!

Ook nog bij de VK geweest, alles weer goed! Hoofdje lag zelfs al iets ingedaald. Mijn ijzer was ook goed, 8.2 dus geen zorgen.. Nu a.s Maandag weer naar de VK alleen dan naar de nieuwe VK in Deventer!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_80852169
Gefeliciteerd en welkom MamaShar!
En wat een mooie 3D foto's....prachtig!

Ik heb m'n 9 weken mijlpaal! En altijd gedacht dat m'n 1e een jongetje zou zijn, denk ik nu nog steeds...de meeste mensen om mij heen die het weten denken ook dat het een jochie wordt Maar goed, een meisje is natuurlihk ook leuk.
Maandagavond mag ik weer naar de vk! Hoop dan weer een echo te krijgen of iig het hartje te gaan luisteren.
Gelukkig al een paar dagen geen last meer van misselijkheid, wel moe en hongerig
Fijne Koninginnedag morgen allemaal! (Mijn 1e in jaren zonder genotsmiddelen )
Back in business.
  donderdag 29 april 2010 @ 23:14:54 #121
300626 MamaShar
pi_80860270
Hallo Dames,

Begin steeds meer te wennen aan het idee van zwanger zijn!
Alleen heb een soort van zeurende pijn in mn onderbuik.. kleine steekjes.. ik zit nu in mijn 5e week.. Dit kan toch nog geen bandenpijn zijn? Het is alwel mijn tweede zwangerschap, maar kan me niet herinneren dat ik dit ook al zo vroeg in mijn eerdere zwangerschap heb gevoeld.
Is dit normaal?

xx
pi_80867292
Jahoor mamashar, je baarmoeder is nu lekker aan het oprekken voor je kindje!
pi_80867427
had ik ook
pi_80868175
Goeiemorgen!

Gisterenavond even de stad ingeweest, wat een boel reacties krijg je eigenlijk één vrouw achter een bar liep nog net niet te stuiteren, 'oh wat leuk! Is het je eerste? Het gaat zooo snel geniet ervan hoor! hoe lang moet je nog? 3 maanden? Oh dan heb je een flinke buik, maar erg mooi zeg!'

En een andere: 'ooooooh wat heb je een mooie ronde buik '

Liep helemaal te glimmen

We stapten op de bus terug naar huis, behoorlijk vol.. Dus een vrouw trok een jong jochie nog net niet van een bankje in de bus af... en keek mij aan: hup, zitten jij! Dus ik, welnee, hoef maar een klein stukje hoor! Maar ze was erg resoluut: je bent zwanger ZITTEN!

De kleine was in de stad rustig maar haalde dat gisterenavond in bed weer in.. Voeten en handen aan alle kanten
  vrijdag 30 april 2010 @ 11:35:52 #125
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80868715
Mamashar welkom en gefeliciteerd!

Hier eindelijk de 14 weken voorbij. De eerste mijlpaal is behaald (die met de grootste kans dat het mis kon gaan). Nu op naar de 20 weken.

Orea: leuke reacties krijg je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')