abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 mei 2010 @ 15:15:19 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80902772
Shandaly grfelciteerd.
Leuke naam; Lars.

Pvoessss succes bij de echo.
pi_80906695
Shandaly, gefeliciteerd!

Volgens mij mag Harley ook van de lijst af! Staat Draak gewoon bovenaan
pi_80908769
Wat een aparte tijd is dit toch...
Op dezelfde dag dat Lars geboren is, is mijn schoonvader overleden. Hij was ernstig ziek, het zat eraan te komen, maar dat zoiets dan toch op dezelfde dag gebeurt is wel heel bizar. Aan de ene kant zijn we nu dus dolgelukkig met ons menneke, maar dit verlies hangt er wel als een donkere wolk overheen. En al die hormonen helpen ook niet echt mee...

Fotootjes zijn hier te vinden trouwens...
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:46:55 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80908896
Ohjee, wat heftig shandaly, gecondoleerd. Heeft hij kleine Lars nog gezien of helaas niet meer?

Even heel offtopic,maar die straatnaam in de link, daar heb ik vroeger op schoolgezeten, ofja de school staat in een andere straat, het verlgende ervan zeg maar.
Wat grappig, nog een Eindhovense mama. Dan hebben wij wss dezelfde vlos gehad ook.
pi_80911248
Hoe dubbel Shandaly! Ook veel sterkte!

Wil jullie een fijn weekend wensen!!
Altijd blijven lachen... :)
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:11:15 #156
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80911361
Shandaly, heel veel sterkte. Ik hoop dat je schoonvader Lars in ieder geval nog heeft kunnen zien.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:12:54 #157
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80911420
Shandalay: wat dubbel zeg...
Vanaf deze kant gefeliciteerd met jullie zoon en gecondoleerd met jullie schoonvader.

Wat een mooi kereltje hebben julllie! Flinke baby.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:16:47 #158
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_80911552
Gefeliciteerd met Lars, Shandaly!
Back in business.
pi_80917027
ik weet eigenlijk ook wel dat ik niet zomaar even offline kan zijn maar wat is er weer veel gebeurd:

ik heb toverboom en mamaShar nog helemaal niet gefeliciteerd dus bij deze en welkom dames!

en ik moet nog gewoon even zeggen dat ik het eens ben met Tessie, hoge of lage pijngrens maakt allemaal niet uit, pijn is pijn en dat valt voor niemand te vergelijken en is gewoon oervervelend

natuurlijk voor alle goede echo's en goede controles en stickertjes en mijlpalen

Shandaly van harte met Lars wat fijn dat alles goed gaat met lars
daarnaast ook gecondoleerd, wat een dubbel gevoel

ow tierrr wat heerlijk dat de tweede echo goed was

ja heu orea wil je mij even niet zo laten schrikken, zomaar bovenaanstaan!
al heb ik wel het idee dat ik nog even blijf staan hoor!

met mij op zich gaat het wel, ik merk dat ik vocht begin vast te houden en dat is vooral voor mn been weer extra beslasting, de sonde eruit is gewoon heerlijk! al ben ik dan wel weer elke dag aan het spugen, die sonde blijft eruit.
Gister even de stad in geweest en dan vandaag een offdag er achteraan dat had ik al berekend dus niet zo erg, wel heel veel harde buik
pi_80923911
Draakje al bovenaan in het lijstje! Fijn dat je zo blij bent met dat de sonde eruit is, en ik vind het knap dat je zo positief kan blijven hoor! Nog even volhouden!

Ik ben tegenwoordig 'snachts tussen 4 en 5 wakker. Echt heel raar. Zo'n beetje het enige moment op de dag dat ik niet moe ben
En morgen ben ik gewoon al 20 weken Ik moest net echt even op mn ticker kijken om te checken of dat wel klopt. Op de helft gewoon, ik vind het best wel shocking!

Gister zijn we (nou ja we, vooral mijn schoonfamilie dan) eindelijk begonnen met de zolder te verbouwen, zodat Graeme kan verhuizen naar zolder en Anna krijgt dan zijn oude kamer. En gister hebben ook het ledikant en de commode de eerste verflaag gekregen, en dat wordt zo tof!
Vandaag komt de schoonfamilie weer om weer verder te gaan, maar ik had al afgesproken om bij mn nicht op bezoek te gaan omdat ze een taart bij mij besteld had, dus lekker lullig laat ik de rest het zware werk doen en ga ik weg
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80927629
Shandaly gefeliciteerd met Lars

Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom voor zover ik dat nog niet gezegd had.

En tessie, dat is helemaal niet lullig dat je anderen het zware werk laat doen... je bent tenslotte 20 weken zwanger!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zondag 2 mei 2010 @ 13:22:53 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80929131
Ik sta voor het eerst in m'n leven te behangen. Natuurlijk meteen patroonbehang. Uiteraard ook nog eens origineel 70's behang, dus papier....

Ik hoop dat Willem de woorden die hij vandaag hoort zelf nooit gaat gebruiken

Wel gaaf behang, hopen nu dat het niet al te veel krimpt tijdens het drogen, anders voel ik nu al een hysterische huilbui opkomen

Voel trouwens sinds gisteren zo af en toe duidelijk een bobbel in de zijkant van m'n buik. Volgens mij een kontje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door flugeltje op 02-05-2010 13:34:53 ]
pi_80934054
De echo was goed Blaas was gevuld bijna 5 cm
En mijn uitgerekende datum is nu naar 18november
  zondag 2 mei 2010 @ 15:51:28 #164
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80934507
mooi pvoes, ik heb het al aangepast voor je
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:06:25 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80935098
Fijn Pvoesss dat alles in orde was
pi_80935887
Pvoesss, fijn dat alles goed is!!

Flugeltje, wat mooi behang Hoop dat het er nog helemaal mooi op zit!

Tessie, ik laat al vanaf dag 1 dat ik weet dat ik zwanger ben mensen het zware werk voor me doen.. Heb tijdens mijn vorige zwangerschap wel wat geleerd! Voel je niet schuldig, geniet er lekker van
Ik moet volgende week verhuizen maar doe niks haha...

Vandaag weer wat doosjes gevuld en verhuids en dan Zaterdag is het echt zover!! Nu ga ik nog wat dagelijks doen.. de was!
Altijd blijven lachen... :)
  zondag 2 mei 2010 @ 16:33:15 #167
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80936537
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:22 schreef flugeltje het volgende:
Wel gaaf behang, hopen nu dat het niet al te veel krimpt tijdens het drogen, anders voel ik nu al een hysterische huilbui opkomen
pi_80938189
Nou ik kan nog best schilderen hoor Was gewoon beetje onhandig geplanned van mij. Maar de rest van de week kan ik de meubeltjes afschilderen, want die moeten nog een paar laagjes verf hebben. Graeme z'n nieuwe kamer is nu wel zo goed als af, dus dat is wel fijn!

En Pvoess Fijn dat alles goed is!

Tof behangetje flugel.
pi_80939895
Ik vind met het babykamertje bezig zijn veels te leuk om door anderen te laten doen..enige wat ik laat is de meubels naar boven sjouwen, maar verder kan ik gelukkig alles nog.

Gaaf behang flugeltje! En knap dat je het zelf doet, behangen is echt moeilijk.
  zondag 2 mei 2010 @ 22:14:48 #170
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_80950416
Ieeeeeeeeks, tweede in het lijstje

Ik wil (durf) nog niet

Sinds een dag of wat begin ik ook vocht op te houden. Mijn rechterbeen is veel dikker dan mijn linker.
Voor de rest merk ik wel dat het de laatste loodjes zijn. Steekjes hier en daar, wat druk hier en daar. Ik denk niet dat het nog erg lang zal duren...
Spannend dus!!
  maandag 3 mei 2010 @ 06:57:44 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80957887
Spannend Liesz, nog een paar dagen....

@tessie, ben het met je eens hoor. Schilderen enzo gaat hier ook nog prima. Fijn dat Graeme z'n kamer nu bijna af is, kan hij zelf de trap al op of wordt het veel sjouwen voor jou als Anna er straks ook is?

@Troeta, het is wel lastig ja, vooral het patroon goed krijgen was een drama. Het plakken op zich vond ik dan wel weer meevallen moet ik zeggen. Veel gekeken als m'n moeder het deed, dus dat lukte wel...

Libell, tegenhouden gaat nu niet meer lukken vrees ik Ik snap je gevoel echter wel, ik ben gelukkig pas over een week of 12 aan de beurt, maar ben er ook nog helemaal niet klaar voor. Heb inmiddels wel begrepen dat 't 'gevoel' toch wel gaat komen, desnoods tijdens de bevalling

Ik merk dat Willem nu echt minder ruimte begint te krijgen, de kleine tikjes en plopjes worden nu echt verschuivingen en ik voel soms een bobbel verschijnen in m'n buik zodat ik even later een kontje ofzo in m'n handpalm heb Ik zie nog geen voetafdrukken ofzo hoor, maar dat zie ik met de speklaag ertussen sowieso niet gaan gebeuren...
pi_80958083
ja, valt het mee? Mijn moeder kan pas over 2 weken behangen, dus zit er ook aan te denken om het zelf te gaan doen, wil het af hebben allemaal en de mensen waar de meubeltjes staan opgeslagen(waar ze zolang konden staan als het kon hoor) willen het nu ineens weg hebben.
Je hebt tegenwoordig toch lijm die je op de muren spuit? Misschien is het op die manier makkelijker..
pi_80958088
Shandaly gefeliciteerd met de geboorte van zoon Lars
En gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader, wat een emotionele achtbaan moet dit zijn

Pvoesss fijn dat alles goed was

Flugel de strijd met het jaren 70 patroonbehang een beetje overleefd?
Hoe is het met de vocabulaire van Willem??
pi_80958184
Heb nog niet alles bijgelezen, maar zie een baby voorbij komen.....
Shandaly, van harte gefeliciteerd met Lars Wat een lief manneke zeg!

Jammer dat het zo dubbel is met je schoonvader, lijkt me ook vreemd voor je partner.
pi_80958668
Hoe laat heb je je echo vandaag Soneal?
En gaat het nog een beetje met de zenuwen?
Komt helemaal goed natuurlijk.
pi_80958803
Shandaly, gecondoleerd! Wat dubbel....
Hoera voor goede echo's!
En go go go voor de echo's die vandaag en morgen nog gaan komen

Gisteren mijn nog 100 dagen mijlpaal had hem zelf gemist, tis dat iemand me er gisterenavond op wees
pi_80958882
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:11 schreef Kolonia het volgende:
Hoe laat heb je je echo vandaag Soneal?
En gaat het nog een beetje met de zenuwen?
Komt helemaal goed natuurlijk.
Vanmiddag half 3, en daarna gelijk een afspraak met de gynaecoloog over de prenatale screening en diagnostiek.
Ik ben sinds gisteren kotsmisselijk, aangevuld met een knallende hoofdpijn, en volgens mij zijn het zenuwen...

Wat lief dat je dat onthouden hebt
  maandag 3 mei 2010 @ 09:47:39 #178
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80959202
Hallo dames! Wij zijn weer terug van vakantie. We zijn heerlijk uitgerust, en hebben veel gezien. En natuurlijk de nodige uurtjes op het strand gelegen waardoor we weer een mooi kleurtje hebben. Ik zal proberen dit topic bij te lezen.

Het kindje doet het uitstekend, die werd weer gezellig actief toen ik tot rust kwam.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:12:55 #179
259886 pessie
pi_80959708
Zo ik ben weer bij.

Shandaly van harte gefeliciteerd met je zoon Lars!!!
Maar inderdaad heel dubbel, ook gecondoleerd met je schoonvader.

En ik zag hele mooie echo's van Willem en Roelofje voorbij komen .

Shar gefeliciteerd en welkom

Babykamer gaat hier vermoed ik geschilderd en behangen worden met hemelvaart. Als het allemaal niet lukt (de meubels moeten ook nog geverfd) zijn er heel veel mensen die hun hulp hebben aangeboden, maar het liefst doen we het zelf.
pi_80960018
Zo ik ben ook weer terug van de paar daagjes Texel
Hebben eigenlijk nog best redelijk weer gehad, behalve gisteren toen was t echt niet lekker. Lekker niets gedaan, dus ook wel weer uitgerust haha.

Shandaly gefeliciteerd met Lars!!
En ook gecondoleerd met je schoonvader.

Soneal spannend vandaag
Hopelijk gaat alles weer net zo goed zijn als de vorige echo!

Pvoess een goede echo zag ik

En verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb
pi_80961025
succes vandaag soneal!!
pi_80964237
Shandaly, wat verschrikkelijk dubbel
Heel veel sterkte
pi_80965586
@flugel, Graema kan nog niet lopen, dus ik moet hem nu gewoon nog steeds optillen. Sowieso vind ik traplopen voor hem voorlopig nog wel eng hoor, ook al zou hij binnenkort wel kunnen lopen. Ik heb een ringsling, dus kan hem altijd daarin doen als ik het tillen niet meer red.

Lekker Sonnetje, uitrusten op Texel. Fijn dat het weer voor het grootste deel ook goed was!

Hier een Mijlpaal vandaag, 20 weken! Echt Op de helft gewoon, kan het niet geloven. Morgen de 20 weken echo, spannend!
En verder baal ik wel een beetje dat ik Anna nog steeds bijna niet voel. Hoe lang duurt dat nou, met een placenta aan de voorkant? Ik denk dat ik haar nu om de 2 dagen 1 keer heel eventjes voel, en dan weet ik meestal nog niet eens helemaal zeker of zij het wel was
pi_80966058
Tessie, gefeliciteerd met je mijlpaal! Jammer dat je Anna nog niet echt voelt. Je hoort vaak dat je een tweede eerder voelt dan de eerste, en wel balen dat jij dat nou juist niet hebt.

Vandaag kwam m'n moeder de ramen lappen en ze heeft zelfs grote delen van de vloer gedweild. En omdat zij zo goed bezig was, heb ik ook maar de badkamer en de wc een grote beurt gegeven. Beetje spijt van, want ik heb nu last van m'n bekken.
En vanavond de laatste keer zwangerschapscursus, ben benieuwd of er iemand stiekem al bevallen is (maar da's eigenlijk oneerlijk want ik ben als eerste aan de beurt )

Over aan de beurt zijn: wat sta ik belachelijk hoog in het lijstje
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_80967741
Spannend tessie, morgen echo. Jammer dat je Anna nog niet goed voelt. Zal vast snel komen

Rustig aan he baldria
Zegt zij die net het hele huis heeft gestofzuigd en gedweild, al 3 wasjes heeft gedraaid en net de boodschappen heeft gedaan

Waarom gaan de voedings BH's van de hema niet groter dan cup D? Juist zwangere vrouwen hebben toch vaak ontplofte borsten
Weet iemand nog waar ik voor een grotere maat zou kunnen kijken?
pi_80969003
Shandaly gefeliciteerd met je zoon! En gecondoleerd met je schoonvader. Wat een heftige tijd zo. Veel sterkte, en hopelijk brengt Lars jullie ontzettend veel geluk en plezier.

Pessie en Sonnetje, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Knap je van op, he?

Soneal, succes bij de echo vanmiddag! Logisch dat je zenuwachtig bent. Nog even en je bent hopelijk helemaal gerust.

Tessie al 20 weken... jeetje, het gaat inderdaad hard! Ik schrok pas ook even hoor. In het begin gaat het zo langzaam, en dan ineens vliegen de weken voorbij. Jammer dat je Anna (mooie naam ) nog niet zoveel voelt. Maar ze wordt vanaf nu vast steeds sterker, en hopelijk voel je haar dan snel duidelijker en meer.

Voor de mei-dames gaat het nu helemaal opschieten. Draculettetje, Libell, Baldria en CrazyPrinsess... sterkte met de laatste loodjes en eventuele spanningen!

Vandaag 24 weken, mijlpaal!
  maandag 3 mei 2010 @ 14:58:15 #187
259886 pessie
pi_80969644
Weer een paar mijlpalen

En wat betreft voelen met de placenta aan de voorkant. Ik voelde ons kindje af en toe vanaf 17 weken, na 22 weken werd het opeens een voetballer en voelde ik de bewegingen veel duidelijker en vaker.

Wat betreft het bekken. Ik ben heel blij dat ik voor de vakantie nog even langs de bekkenfysio kon. Doordat zij bepaalde tips meegaf hoe te lopen kon ik nog best iets tijdens de vakantie. Ik mag aanstaande donderdag weer en hoop dan op een massage Ze had Kneipp massage olie staan . Maar ik denk dat ze gewoon de oefeningen gaat bespreken en vragen hoe het is gegaan.

Ik werd vanochtend opgebeld door het kraamzorgbureau voor de intake Ik vertelde dat ik nog helemaal niets klaar heb, maar ze komen helemaal niet controleren wat je in huis hebt, ze gaan gewoon vertellen wat ze voor je gaan doen, en hoeveel uren je krijgt. Ik dacht altijd dat ze iemand zouden sturen om bij mij mijn kasten met gestreken kleertjes en lakentjes te gaan inspecteren, maar dat doen ze dus niet.

En de familieweieg van mn man staat in de woonkamer ... Mn schoonmoeder heeft de lakentjes die ze voor mn man gebruikt heeft erbij gedaan . Ik heb straks een kast vol lakentjes
pi_80972237
Tessie alweer 20 weken Wat gaat dat hard zeg!
En Cantare ook alweer 24 weken
(voor mijn gevoel wasCantare veel verder dan Tessie, gek eigenlijk, t scheelt maar 4 weken haha. Misschien dat t komt doordat ik september veel verder weg vind klinken dan augustus, ja slaat nergens op I know )

Hier doen ze die kraamzorgintake gewoon telefonisch (nou ja ik kon aangeven of ze langs moesten komen of telefonisch, dus maar lekker makkelijk voor t laatste gekozen ). Ik schrok wel even toen ze belden haha, zo van dat duurt toch nog allemaal heeeeeel lang

Net even weer met neeflief geknuffeld Lag ie lekker bij mij te slapen, baby in mijn buik ging ook helemaal tegen m aan liggen Gek hoor, dat over maximaal 11 weken hier ook zo'n kindje is
  maandag 3 mei 2010 @ 17:22:24 #189
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80975003
CP - Er zijn webwinkels waar ze grotere maten verkopen. Hunkemoller misschien ook wel, maar daar heb ik het nooit gevraagd. Ik heb mijn borstvoedingsbeha's (nu bij mijn zus dus ik moet nieuwe kopen ) bij prettyMum besteld toen.
pi_80975297

Kijk eens
pi_80975676
Mooie echo Pvoesss

Hier vanmiddag ook een goede echo met een prachtig kloppend hartje

maandag 3 mei 2010 @ 17:47:54 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80975744
Soneal

Wat enorm fijn!!!

Pvoesss, nogmaals fijn dat het helemaal in orde was, kan alleen je echo niet zo goed beoordelen vrees ik
pi_80975893
Mooie echo's hoor meiden!

I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_80975898
Echo's
Kloppende hartjes

Dank je Suzanna

[ Bericht 12% gewijzigd door CrazyPrincess op 03-05-2010 18:01:13 ]
pi_80976306
wat een mooie echo's!!
*poef* nu is het weg
pi_80976689
en voor de mooie echo's van Pvoess en Soneal!
pi_80976974
Soneal en Pvoess, wat een prachtige echo's! Nogmaals gefeliciteerd!
Alle mijlpalen
CP ik heb online gezocht naar Anita borstvoedingsbh's! Gaan tot I (ik zit al op H dat wordt straks wat met stuwing ) en zitten echt zwaar comfortabel! Én zien er leuk uit! Ook wel handig

Hier kraamzorg al met 20 weken over de vloer gehad, bij een eerste doen ze dat hier liefst persoonlijk om alles te bespreken.

Heerlijk zwanger en auto rijden, ik heb net de hele rechterkant van onze auto aan gort gereden in de parkeergarage rij al mijn hele rij-carriere schadevrij... zwanger & autorijden is voor mij niet zo'n goede combi... (gelukkig leasebak & all risk verzekerd, dus dat scheelt, maar wát een hormonale jankbui volgde er zeg!) Ga straks met een pak bokkepoten in mijn nieuwe bed liggen vegeteren, echt zo'n dag! (en dan had ik nog wel Ikea overleefd!)
pi_80977640
Ach hemel Orea toch..... wat zal dat schrikken zijn geweest
  maandag 3 mei 2010 @ 18:54:08 #199
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_80977852
Oei Orea dat zijn van die dagen die je liever over had geslagen Een jankbui zou ik na zoiets sowieso krijgen hoor, hormonaal zwanger of niet

Wat een mooie echo's allemaal echte baby's in de buiken

Ik ben inmiddels ook alweer 23 weken (en 1 dag )
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 3 mei 2010 @ 19:05:15 #200
259886 pessie
pi_80978230
Pvoess en Soneal wat ontzettend !

En Orea dat is wel even schrikken! Inderdaad lekker in je bed kruipen met iets chocolade-achtigs!

Heb de bekleding die nog bij de familiewieg van manlief zat er even om gedaan. Ik hoop dat ze het niet erg zullen vinden dat ik totaal van hun idee afwijk... Ze hebben de bekleding zo gedaan dat je niets meer van het wiegje ziet, vind ik echt zo jammer van zo'n leuke wieg. Gelukkig komt mn mama (misschien moet ik die maar een paar dagen extra laten komen ) .

Zometeen voor het eerst naar Samen Bevallen Ik vind het best wel eng. Ik ben nog helemaal niet bezig met de bevalling. Als ik nu denk aan Keshet die bij 26 weken Teigetje al kreeg wat zal dat schrikken zijn geweest zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')