SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, meerdere malen zelfs.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik neem ts niet meer serieus...
Sorry, maar dat is echt een kwijlprogramma. Alleen vrouwen en homo's kijken daar naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch zit er zeker wel een punt in. Vrouwen zijn te emotioneel, labiel en irrationeel om werkelijk te kunnen functioneren op topniveau.
Wut. Mag dat wel van de kerk dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:39 schreef HugoChavez het volgende:
En nog iets: vrouwen op topposities in de kerk.
Maar hoeveel vrouwen zijn hiervoor geschikt? Hoeveel vrouwen kunnen prediken, zodanig dat de gemeente vervuld is?
Als ik kijk naar spirituele vrouwen kom ik uit bij Char en Jomanda.
Geweldig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:37 schreef netflanders het volgende:
Ik vind mezelf een van de vrouwen die niet aan het labiele stereotype voldoet. Daarbij heb ik tegelijkertijd wel een hekel aan vrouwen en zie ik bijna altijd liever mannen of mijzelf in posities van autoriteit. Sterker nog, de enige reden dat ik mijn huidige functie heb is door positieve discriminatie. Belachelijk, echter, dat feministische dozen denken dat discriminatie te bestrijden is met nóg meer discriminatie. In de praktijk blijkt het dat vrouwen met autoriteit nu vaker als excuustruus worden gezien, ook wanneer ze wel rechtmatig die positie verkregen hebben.
Ik vind het mooie humor en ik kan daar hartelijk om lachen. En ik kan u verzekeren dat ik geen homo ben, noch vrouw.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:27 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt een kwijlprogramma. Alleen vrouwen en homo's kijken daar naar.
Nee. Maar volgens mij is daar ook een reden voor.quote:
Goed, dan geloof ik u bij deze.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik vind het mooie humor en ik kan daar hartelijk om lachen. En ik kan u verzekeren dat ik geen homo ben, noch vrouw.
Nee je leest mijn post niet goed, ik heb een schijthekel aan Oprah en Dr. Phil.quote:
Dat ging simpel...quote:
Zo'n Ciska Dresselhuys verdient er ook een goede boterham aan, dus zij zal ook niet blij zijn als vrouwen stoppen met haar te verafgoden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je hebt vrouwen die het zeker kunnen (Margaret Tatcher en Neelie Kroes bijvoorbeeld), maar de meesten willen het niet of willen het niet kunnen. En de emancipatie wilt dat ze het toch doen, dan krijg je inderdaad die tafarelen waar jij hebt over hebt TS.
Feministen kunnen soms echt neerkijken op vrouwen die er zelf voor kiezen een 'traditioneler leefpatroon' aan te nemen, terwijl ze dit volledig zelfstandig doen uit vrije wil. Soms lijkt het of ze vrouwen nog steedsafhankelijk willen maken, ditmaal niet van de 'man', maar van hun denkbeelden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |