Dan moet je een dienstmeid nemenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow zo dan wel ja ik heb ook wel es appeltaart gemaakt
ik vind koken wel leuk om te doen
alleen de rotzooi niet
toen ik thuis woonde deed mijn moeder dat altijdquote:
Dan moet je weer thuis gaan wonenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Giertje het volgende:
toen ik thuis woonde deed mijn moeder dat altijd
neee thuis wonen gaat niet meerquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je weer thuis gaan wonen
Of je moeder in huis nemen
quote:
dan moet je een vriendin zoekenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:43 schreef Giertje het volgende:
neee thuis wonen gaat niet meer
gaat niet werken
quote:
Mja, soms zit het mee en soms ... nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:47 schreef Giertje het volgende:
is niet zo makkelijk
op een of andere manier krijg ik altijd probleem gevallen
dat weet je toch
vaker niet dan wel in mijn gevalquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja, soms zit het mee en soms ... niet
dat hoor ik niet vaakquote:
Kuukje lieverd!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kuukje lieverd!![]()
Hoe is het met jou?
En hoi allemaal!
opa's hebben kleinkinderen en moeten dus ook een oma hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat hoor ik niet vaak
volgens mijn vrienden ben ik een ouwe zeur opa
of hebben gehad...quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Flashbag het volgende:
[..]
opa's hebben kleinkinderen en moeten dus ook een oma hebben
Hoi Gier!quote:
Tenzij de oma al dood isquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Flashbag het volgende:
[..]
oma's leven lang hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Gier!Ik ben aan het overwegen om naar Steenwiek te komen, voor dat Gothfest. Weet jij of het overdag of 's avonds is? Mijn dinnetje moet namelijk werken en kan ivm met het zomerseizoen geen vrij meer krijgen
[..]
Tenzij de oma al dood is
Mijn ene oma (de stommequote:
mja dat ook maar goed ik ben een van de oudste van mijn vriendenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Flashbag het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ene oma (de stomme) wel, maar de lieve oma niet
Je bent iig ouder dan ik benquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat ook maar goed ik ben een van de oudste van mijn vrienden
gezien de line up verwacht ik overdag dat gaat nooit in een avond passen in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Gier!Ik ben aan het overwegen om naar Steenwiek te komen, voor dat Gothfest. Weet jij of het overdag of 's avonds is? Mijn dinnetje moet namelijk werken en kan ivm met het zomerseizoen geen vrij meer krijgen
[..]
Tenzij de oma al dood is
die heb ik ook zien lopenquote:
Vet!quote:
mja volgens mij ben ik echt wel de oudste van ons allemaal in apeldoornquote:
Het is maar zelf hoe je er tegenoverstaatquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef Giertje het volgende:
dat hoor ik niet vaak
volgens mijn vrienden ben ik een ouwe zeur opa
ik heb echt geen idee, zal me ook niet veel boeien... maar ik weet zeker dat ernst en marion ouder zijn, hahahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja volgens mij ben ik echt wel de oudste van ons allemaal in apeldoorn
teminste waar ik mee omga dan
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kuukje lieverd!![]()
Hoe is het met jou?
En hoi allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ja, zo'n vermoeden hadden wij ook al...quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezien de line up verwacht ik overdag dat gaat nooit in een avond passen in ieder geval
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:01 schreef minkuukel het volgende:
[..]Zwolle
Kuukje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
verrek ja dan ben ik dus niet de aller oudstequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:01 schreef sick-dude het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee, zal me ook niet veel boeien... maar ik weet zeker dat ernst en marion ouder zijn, hahaha
Hoe oud ben jij danquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
verrek ja dan ben ik dus niet de aller oudste
zou leuk zijn dan zie ik jou ook es in et echtquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zo'n vermoeden hadden wij ook al...Dan hoop ik stiekem dat ze toch nog iets kan regelen
en dan komt nu de taart weer goed van pas, gaan we het even vierenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
verrek ja dan ben ik dus niet de aller oudste
ik ben 26quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:03 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan![]()
Ik ben nog maar 18![]()
we drinken er met koninginnedag wel een biertje opquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:03 schreef sick-dude het volgende:
[..]
en dan komt nu de taart weer goed van pas, gaan we het even vieren
Ja, dat zou zeker leuk zijn!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
zou leuk zijn dan zie ik jou ook es in et echt
jaaa DW gaat er ook heen namelijk die zie ik dan ook voor het eerstquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zou zeker leuk zijn!Ik ga m'n best doen in elk geval
quote:
Topquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
we drinken er met koninginnedag wel een biertje op
raketjequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trek in een ijsje. Welke zal ik nemen?
oepoequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]alles wat jonger is , is een broekkie
cornetto?quote:
waar dan wel in?quote:
ken je dat niet?quote:
dat mag altijdquote:
volgens mij zover ik weet ben je dan een overgrootomaquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
volgens mij zover ik weet ben je dan een overgrootoma
in ieder geval stokoud
Wat is er?quote:
quote:
Ik kom precies op tijd binnen lees ik alquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:20 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is er?
Nou ik had dus om half 1 pauze en we gingen lekker bij de plaatselijke ijssalon zitten met een ijsje dus.
en het was lekker warm dus relaxed gaan we weer naar school (ietsjes te laat) om 2 uur terwijl we een uur op school moesten zijn gaan ze zeuren over dat we weg waren ja he zeg!![]()
Er zat trouwens echt een lekker wijf daar zo.
Mag niet van je meissie, ze deelt nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kom precies op tijd binnen lees ik al
schoolquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat is er?
Nou ik had dus om half 1 pauze en we gingen lekker bij de plaatselijke ijssalon zitten met een ijsje dus.
en het was lekker warm dus relaxed gaan we weer naar school (ietsjes te laat) om 2 uur terwijl we een uur op school moesten zijn gaan ze zeuren over dat we weg waren ja he zeg!![]()
Er zat trouwens echt een lekker wijf daar zo.
Zij niet, ik wel. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag niet van je meissie, ze deelt niet
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kom precies op tijd binnen lees ik al
zeg dat dan meteenquote:
School?? bestaat dat nog?? ...quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
school![]()
bij ons deden ze nooit zo moeilijk als je iets later kwam
schijnbaar ben er al vanaf 2007 vanafquote:
Wat voor opleiding?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
schijnbaar ben er al vanaf 2007 vanaf
maar goed na de zomer waarschijnlijk weer terug
Ruimte voor een slaper vanavond?quote:
verzorgende niveau 3quote:
quote:
quote:
Inderdaad. Positief punt van een 1persoons bed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het wat krap word. Maar dat is niet erg.
2 persoons hoor, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Positief punt van een 1persoons bed.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Positief punt van een 1persoons bed.
quote:
Nachtrust? Wie heeft het over nachtrust?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ruimte is belangrijk voor een goede nachtrust.
Ik. 8 uur slaap minstens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nachtrust? Wie heeft het over nachtrust?
mij niet gezien snap er de ballen niet vanquote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan gaat het alsnog wat krapjes worden, ik slaap nogal breed.
6 a 8 uur slaapquote:
Ik ook niet.. daarom ben ik software tester geworden, het enige beroep in de ICT waar je geen verstand van pc's hoeft te hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mij niet gezien snap er de ballen niet van
de hele ict niet
ik zie jou ook niet echt in de zorgquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:37 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Ik ook niet.. daarom ben ik software tester geworden, het enige beroep in de ICT waar je geen verstand van pc's hoeft te hebben
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:37 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Ik ook niet.. daarom ben ik software tester geworden, het enige beroep in de ICT waar je geen verstand van pc's hoeft te hebben
Ik alleen op zondag. Als ik geluk heb. Voor de rest kom ik daar nooit aan.quote:
Dat gaat het wel worden ja.quote:
oow ja ik wil best wel toe kijken hoe jij geknepen en geslagen word door sommige bewonersquote:
Ik wil dan in de gehandicapten zorg, en ze laten spelen met leuke dingen zoals een kaasschaaf, of kleine maar wel scherpe mesjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja ik wil best wel toe kijken hoe jij geknepen en geslagen word door sommige bewoners
jij bent ook echt een sociaal mens hequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:41 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Ik wil dan in de gehandicapten zorg, en ze laten spelen met leuke dingen zoals een kaasschaaf, of kleine maar wel scherpe mesjes
Geef ze dan gewoon een doosje lucifer en een fles spiritusquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:41 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Ik wil dan in de gehandicapten zorg, en ze laten spelen met leuke dingen zoals een kaasschaaf, of kleine maar wel scherpe mesjes
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Geef ze dan gewoon een doosje lucifer en een fles spiritus
Ja. Ik heb je moppie gestolen trouwens.quote:
altijdquote:
geen idee maar ik ben over een half uur pleite in ieder gevalquote:
dan moet ik nog een half uur, en dan ben ik bbqenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee maar ik ben over een half uur pleite in ieder geval
en dan nodig je mij niet eens uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:01 schreef sick-dude het volgende:
[..]
dan moet ik nog een half uur, en dan ben ik bbqen
Better luck next time, ga bij jeremy und jeanine etenquote:
omdat dagen altijd lang duren als je je verveeltquote:
aah okee chillquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Better luck next time, ga bij jeremy und jeanine eten
dat is wel laatquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Ik zit tot half 7, pas om 8 uur thuis. Just shoot me.
Pff, succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
omdat dagen altijd lang duren als je je verveelt
Dude, wat heb jij voor UIquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
omdat dagen altijd lang duren als je je verveelt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Ik heb je moppie gestolen trouwens.
Wat heb jij uitgevreten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Ja kutpaint, heb hier geen photoshop anders was de kwaliteit van de lettertjes beter geweestquote:
quote:
En de kleuren correct.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja kutpaint, heb hier geen photoshop anders was de kwaliteit van de lettertjes beter geweest
Helderdere kleuren inderdaadquote:
Dus dat deed dat mokkel gister op de snelweg die niet uit keekquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dus dat deed dat mokkel gister op de snelweg die niet uit keek
En ook de kleuren van je land van afkomst.quote:
Nee bedanktquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ook de kleuren van je land van afkomst.
quote:
Waarom trek ik deze SC aan?quote:
niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Wees eens origineel?
[..]
Waarom trek ik deze SC aan?
NSB'erquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Wees eens origineel?
[..]
Waarom trek ik deze SC aan?
Als je origineel doet, neem je een ander land als Duitsland in je UI.quote:
Met zulke tietenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef eNGine10 het volgende:
Ik strijd voor volk en vaderland!
[ afbeelding ]
je zwaailicht is oranje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben jullie de subtiele verandering in mijn UI al waargenomen
Nog nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
Omdat je daar bij je geboorte 2 handen voor hebt gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat je daar bij je geboorte 2 handen voor hebt gekregen.
[..]
Ik zie alleen een kruisjequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
half uurtje maar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:42 schreef 3keernix het volgende:
Vanaf 1 0 uur 10:30 hoorcollege gehad..ik ben kapot
Er staat toch echt van 10 tot 10.30quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef 3keernix het volgende:
Nee, vanaf 10 uur tot 15:00, ik ben kapot
ik las wat anders dan hoorcollege. *ik zal niet zeggen wat*quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:42 schreef 3keernix het volgende:
Vanaf 1 0 uur 10:30 hoorcollege gehad..ik ben kapot
zie je, zo ver heen ben ik alquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er staat toch echt van 10 tot 10.30
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er staat toch echt van 10 tot 10.30
laat horen pandabeerquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik las wat anders dan hoorcollega. *ik zal niet zeggen wat*
je las hoorcollega?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik las wat anders dan hoorcollega. *ik zal niet zeggen wat*
dankjequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Maar goed kapot dus.. vervelenden over
Net dat was een tikfout. Ik las hoercollege ipv van hoorcollege.quote:
hoercollegaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Net dat was een tikfout. Ik las hoercollege ipv van hoorcollege.
tzal ook wel hoerig zijn jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zoveel lekkers zit er helaas niet bijquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihiquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zoveel lekkers zit er helaas niet bij
hihiquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zoveel lekkers zit er helaas niet bij
voor vrouwen is het sexy maar als man kan het gewoon niet.quote:
Jij ook al Naatquote:
niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe overleef ik een week zonder Fok! ?
quote:
en nuquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
voor vrouwen is het sexy maar als man kan het gewoon niet.
[..]
Jij ook al Naat
Makkelijk, als je het niet overleeft ben je verslaafd...quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
Genoeg water en brood meenemen dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan we de oorzaak zoeken van dat vieze gegiechel. Ik heb niet geblowd dus die valt af.quote:
Telefoonquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik mag niet de laptop meenemen, dan nog moet ik maar zien of ik internetverbinding kan krijgen
Ik ook niet, en ook niet gedronkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gaan we de oorzaak zoeken van dat vieze gegiechel. Ik heb niet geblowd dus die valt af.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jazeker.
Nog gerukt de laatste dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JaBepaalt je moeder ook al of je rukt of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ja, mag niet rukken voor het huwelijk enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bepaalt je moeder ook al of je rukt of niet?
Dus ze controleert om de zoveel tijd je penis of er eelt op zit?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, mag niet rukken voor het huwelijk enzo
Bij d'r homie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef justmattie het volgende:
Waar is DWze gaat gewoon weg om 12 uur van school en ik maar zoeken
Nee, want fappen, daar krijg je ook eelt van, dus dat heeft geen zin, nee, condooms, die zoekt zequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus ze controleert om de zoveel tijd je penis of er eelt op zit?
Ik had het ook al die tijd over fappen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want fappen, daar krijg je ook eelt van, dus dat heeft geen zin, nee, condooms, die zoekt ze
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt je eerste neukpartij samen met je ouders gedaan
rukken != fappenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik had het ook al die tijd over fappen.
Of ben je vergeten waar fappen een synoniem voor is?
Zo klopt hij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat rukken niet gelijk is aan fappenrukken is met 2 handen
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat rukken niet gelijk is aan fappenrukken is met 2 mensen
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zeg al niks meerRukken is wel gelijk aan fappen dus...
Téring.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, waarom niet?quote:
Nee. Fappen doe je met één hand.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
nu spreek je jezelf tegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
[..]
Nee. Rukken doe je met één hand.
Moet ik nou ècht alles voorkauwen?
Nou je weet maar nooitquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
[..]
Nee. Fappen doe je met één hand.
Moet ik nou ècht alles voorkauwen?
Nee, jij edit de quote!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, jij edit de quote!
het staat hier echter wel, als zijnde een synoniem... http://stout.punt.nl/index.php?r=1&id=380269&tbl_archief=0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, ik zit op mijn werk. Denk je echt dat ik ga klikken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het staat hier echter wel, als zijnde een synoniem... http://stout.punt.nl/index.php?r=1&id=380269&tbl_archief=0
Handnaaien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het staat hier echter wel, als zijnde een synoniem... http://stout.punt.nl/index.php?r=1&id=380269&tbl_archief=0
ja...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gast, ik zit op mijn werk. Denk je echt dat ik ga klikken?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind slagroom kloppen wel heel geniaal
VET! pics!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
![]()
zoow ik heb nou aan beide kanten van mijn oor een industrial piercing
zitten nu staafjes in
Tof hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
link | afbeelding ]
en aan de andere oor zit dus ook zon soort staaf
uhuh was vandaag met een vriendin van me mee die liet der tepel piercenquote:
oow ik vind het helemaal geweldig piercingsquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
piercings, sorry giertje, maar daar houd ik nou eenmaal niet zo van... Behalve oorbellen
Check editquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik vind het helemaal geweldig piercings
Dus jij vind mij nu gaaf?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
piercings, sorry giertje, maar daar houd ik nou eenmaal niet zo van... Behalve oorbellenen tepelpiercings
ik heb dus een tepelpiercingquote:
dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het gaat dan wel om het vrouwelijke geslacht heh
Gat in m'n oor.quote:
Zonnesteek.quote:
Wát een gaye post.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
en van die kleine oorbelletjes bij jongens staan ook wel een beetje leuk
Bij het lezen van ''guide'' moest ik aan ''guido'' denken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een post die informatie geeft, net als een guide
Jij hebt Jersey Shore gekeken gister?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bij het lezen van ''guide'' moest ik aan ''guido'' denken.
Toeval? Ik dacht het niet.
Dank u.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)ant_weigert_homohondquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bij het lezen van ''guide'' moest ik aan ''guido'' denken.
Toeval? Ik dacht het niet.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ant_weigert_homohond
Nee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt Jersey Shore gekeken gister?
[..]
Dank u.
quote:
wheheh dat wijf wat toen op der bek werd gehoektquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt Jersey Shore gekeken gister?
[..]
Dank u.
Die kerel die ging matten op straat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheh dat wijf wat toen op der bek werd gehoekt
dat heb ik dan weer niet gezien heb alleen dat stukje gezien dat o mtv werd weg gecensueerd terwijl die op youtube wel in zijn geheel staatquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kerel die ging matten op straat.
Het is zo kansloos dat het gewoon leuk is om te kijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet gezien heb alleen dat stukje gezien dat o mtv werd weg gecensueerd terwijl die op youtube wel in zijn geheel staat
ik vind het een kansloos programma
mja als er echt niks anders op is maar die lui zijn zo dom en oppervlakkig ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is zo kansloos dat het gewoon leuk is om te kijken.
doet ie van mij al tijdenquote:
Hij wil niet eens aanmelden bij mij. `Contactpersonenlijst is niet beschikbaar`quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
doet ie van mij al tijden
fotos verzenden doet ie amper en liedjes oversturen duurt uren
oew lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb nergens last van
* LovelyLady pannenkoeken eten gaat
bij valt ie soms uit en wilt niet meer aanmelden moet ik eerst mijn hele pc opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij wil niet eens aanmelden bij mij. `Contactpersonenlijst is niet beschikbaar`
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |