Dan moet je een dienstmeid nemenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow zo dan wel ja ik heb ook wel es appeltaart gemaakt
ik vind koken wel leuk om te doen
alleen de rotzooi niet
toen ik thuis woonde deed mijn moeder dat altijdquote:
Dan moet je weer thuis gaan wonenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Giertje het volgende:
toen ik thuis woonde deed mijn moeder dat altijd
neee thuis wonen gaat niet meerquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je weer thuis gaan wonen
Of je moeder in huis nemen
quote:
dan moet je een vriendin zoekenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:43 schreef Giertje het volgende:
neee thuis wonen gaat niet meer
gaat niet werken
quote:
Mja, soms zit het mee en soms ... nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:47 schreef Giertje het volgende:
is niet zo makkelijk
op een of andere manier krijg ik altijd probleem gevallen
dat weet je toch
vaker niet dan wel in mijn gevalquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja, soms zit het mee en soms ... niet
dat hoor ik niet vaakquote:
Kuukje lieverd!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kuukje lieverd!![]()
Hoe is het met jou?
En hoi allemaal!
opa's hebben kleinkinderen en moeten dus ook een oma hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat hoor ik niet vaak
volgens mijn vrienden ben ik een ouwe zeur opa
of hebben gehad...quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Flashbag het volgende:
[..]
opa's hebben kleinkinderen en moeten dus ook een oma hebben
Hoi Gier!quote:
Tenzij de oma al dood isquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Flashbag het volgende:
[..]
oma's leven lang hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Gier!Ik ben aan het overwegen om naar Steenwiek te komen, voor dat Gothfest. Weet jij of het overdag of 's avonds is? Mijn dinnetje moet namelijk werken en kan ivm met het zomerseizoen geen vrij meer krijgen
[..]
Tenzij de oma al dood is
Mijn ene oma (de stommequote:
mja dat ook maar goed ik ben een van de oudste van mijn vriendenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Flashbag het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ene oma (de stomme) wel, maar de lieve oma niet
Je bent iig ouder dan ik benquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat ook maar goed ik ben een van de oudste van mijn vrienden
gezien de line up verwacht ik overdag dat gaat nooit in een avond passen in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Gier!Ik ben aan het overwegen om naar Steenwiek te komen, voor dat Gothfest. Weet jij of het overdag of 's avonds is? Mijn dinnetje moet namelijk werken en kan ivm met het zomerseizoen geen vrij meer krijgen
[..]
Tenzij de oma al dood is
die heb ik ook zien lopenquote:
Vet!quote:
mja volgens mij ben ik echt wel de oudste van ons allemaal in apeldoornquote:
Het is maar zelf hoe je er tegenoverstaatquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef Giertje het volgende:
dat hoor ik niet vaak
volgens mijn vrienden ben ik een ouwe zeur opa
ik heb echt geen idee, zal me ook niet veel boeien... maar ik weet zeker dat ernst en marion ouder zijn, hahahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja volgens mij ben ik echt wel de oudste van ons allemaal in apeldoorn
teminste waar ik mee omga dan
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kuukje lieverd!![]()
Hoe is het met jou?
En hoi allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ja, zo'n vermoeden hadden wij ook al...quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezien de line up verwacht ik overdag dat gaat nooit in een avond passen in ieder geval
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:01 schreef minkuukel het volgende:
[..]Zwolle
Kuukje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
verrek ja dan ben ik dus niet de aller oudstequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:01 schreef sick-dude het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee, zal me ook niet veel boeien... maar ik weet zeker dat ernst en marion ouder zijn, hahaha
Hoe oud ben jij danquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
verrek ja dan ben ik dus niet de aller oudste
zou leuk zijn dan zie ik jou ook es in et echtquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zo'n vermoeden hadden wij ook al...Dan hoop ik stiekem dat ze toch nog iets kan regelen
en dan komt nu de taart weer goed van pas, gaan we het even vierenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
verrek ja dan ben ik dus niet de aller oudste
ik ben 26quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:03 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan![]()
Ik ben nog maar 18![]()
we drinken er met koninginnedag wel een biertje opquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:03 schreef sick-dude het volgende:
[..]
en dan komt nu de taart weer goed van pas, gaan we het even vieren
Ja, dat zou zeker leuk zijn!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
zou leuk zijn dan zie ik jou ook es in et echt
jaaa DW gaat er ook heen namelijk die zie ik dan ook voor het eerstquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zou zeker leuk zijn!Ik ga m'n best doen in elk geval
quote:
Topquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
we drinken er met koninginnedag wel een biertje op
raketjequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trek in een ijsje. Welke zal ik nemen?
oepoequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]alles wat jonger is , is een broekkie
cornetto?quote:
waar dan wel in?quote:
ken je dat niet?quote:
dat mag altijdquote:
volgens mij zover ik weet ben je dan een overgrootomaquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
volgens mij zover ik weet ben je dan een overgrootoma
in ieder geval stokoud
Wat is er?quote:
quote:
Ik kom precies op tijd binnen lees ik alquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:20 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is er?
Nou ik had dus om half 1 pauze en we gingen lekker bij de plaatselijke ijssalon zitten met een ijsje dus.
en het was lekker warm dus relaxed gaan we weer naar school (ietsjes te laat) om 2 uur terwijl we een uur op school moesten zijn gaan ze zeuren over dat we weg waren ja he zeg!![]()
Er zat trouwens echt een lekker wijf daar zo.
Mag niet van je meissie, ze deelt nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kom precies op tijd binnen lees ik al
schoolquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat is er?
Nou ik had dus om half 1 pauze en we gingen lekker bij de plaatselijke ijssalon zitten met een ijsje dus.
en het was lekker warm dus relaxed gaan we weer naar school (ietsjes te laat) om 2 uur terwijl we een uur op school moesten zijn gaan ze zeuren over dat we weg waren ja he zeg!![]()
Er zat trouwens echt een lekker wijf daar zo.
Zij niet, ik wel. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag niet van je meissie, ze deelt niet
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kom precies op tijd binnen lees ik al
zeg dat dan meteenquote:
School?? bestaat dat nog?? ...quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
school![]()
bij ons deden ze nooit zo moeilijk als je iets later kwam
schijnbaar ben er al vanaf 2007 vanafquote:
Wat voor opleiding?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
schijnbaar ben er al vanaf 2007 vanaf
maar goed na de zomer waarschijnlijk weer terug
Ruimte voor een slaper vanavond?quote:
verzorgende niveau 3quote:
quote:
quote:
Inderdaad. Positief punt van een 1persoons bed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het wat krap word. Maar dat is niet erg.
2 persoons hoor, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Positief punt van een 1persoons bed.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Positief punt van een 1persoons bed.
quote:
Nachtrust? Wie heeft het over nachtrust?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ruimte is belangrijk voor een goede nachtrust.
Ik. 8 uur slaap minstens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nachtrust? Wie heeft het over nachtrust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |