Niet, hij komt op 6 mei.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
Hoelaat komt de rode hond vandaag eigenlijk?
Ik ben benieuwd wat Cohen's cijfer na de verkiezingsdebatten is, maar met Neelie Kroes kan ik wel levenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef ethiraseth het volgende:
Staat wel een onderzoekje naar premiervoorkeur. Enige die zich met Cohen kan meten qua voorkeur is Neelie Kroes. De rest (Balkenende, Rutte, Wilders, Leers, Opstelten) blijven aardig achter.
GroenLinks zou dan wel de grootste partij moeten worden ....quote:Op maandag 3 mei 2010 23:16 schreef Asphias het volgende:
toch jammer dat er geen overtuigend alternatief is voor cohen die wel wilt.
halsema misschien?
Want de grootste partij levert automatisch de premier? Nee dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:13 schreef piepie het volgende:
[..]
GroenLinks zou dan wel de grootste partij moeten worden ....
Ik denk dat hij doelt op de kans dat GL uberhaupt in een regering komt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Want de grootste partij levert automatisch de premier? Nee dus.
Het is gebruikelijk, maar niet vanzelfsprekend dat de grootste coalitiepartij de premier levert. In het kabinet-Zijlstra (jaren '60) en de beide kabinetten-Biesheuvel (jaren '70) was de KVP het grootst. De premiers kwamen echter van de ARP.
Die kans lijkt me heel groot eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op de kans dat GL uberhaupt in een regering komt.
Vergeet de lijstverbinding tussen de PVDA en GL nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die kans lijkt me heel groot eigenlijk.
De partij staat bij D66 en PvdA bovenaan het lijstje om mee samen te werken volgens mij.
De Duitsers hebben hun Groenen ook al eens in de regering zien zitten.
en morgen pol barometer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef DaverzNL het volgende:
Gokje voor de peiling van de Hond vanavond: PvdA zakt naar 30 zetels, VVD de grootste. Zeker na de twee zwakke optredens van Cohen (bij Nova en P&W).
je bedoelt gulden ....quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:22 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie de PVV wel weer wat winnen en de VVD verliezen na dat gemiep van Wilders over het herinvoeren van de Euro.
Cohen en de debatten, smullen wordt datquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef DaverzNL het volgende:
VVD groeit weer door inderdaad, PvdA blijft onverwacht (in mijn ogen) groot. Zal dus echt afhangen van de debatten, en in hoeverre Wilders domme stemmers weet terug te winnen door te zeuren over de Euro en Griekenland.
Bij mij laadt hij ook niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef ItaloDancer het volgende:
De laatste peiling op de site van de Hond werkt niet?
Grote vraag is dan: naar wie zullen de stemmen voor Cohen overgaan? D66? GroenLinks?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Cohen en de debatten, smullen wordt dat
Ik denk GLquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Grote vraag is dan: naar wie zullen de stemmen voor Cohen overgaan? D66? GroenLinks?
Dat denk ik ook, de angst voor de VVD is groot. En terecht ook, want die groeien en groeien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef marky het volgende:
De angst op links voor een grote VVD zal dusdanig zijn dat ondanks een eventueel slecht presterende Cohen tijdens de debatten mensen niet meer zal doen verschuiven naar een andere linkse partij.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, de angst voor de VVD is groot. En terecht ook, want die groeien en groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |