Plaats je ook even de hyves hier?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
I did already...kan er op kijken hoor
denk dat ik zijn werk even ga bellen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
We gaan hem helemaal verneukenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Nou waar wacht je op TS, posten die zooi.
Privacy he...kan niet!quote:
Mensen die gmail willen hackenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Privacy he...kan niet!
Nee die hou ik voor mezelf...maar ik naai hem goed!
Keihard!
Whehehehe....
ps gmail kun je dus wel hacken...hmmz
okeey?
We zullen komen helpen Gquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Politie doet echt niets ik denk dat ik wat internet vrienden optrommel van het kamp en er dan eens even langsga
Preciesquote:
Allright maar een tip!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Privacy he...kan niet!
Keihard!
Whehehehe....
okeey?
BS topic.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Privacy he...kan niet!
Keihard!
Whehehehe....
okeey?
Ja... Al zou dat natuurlijk wel mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Precies![]()
Een wachtwoord achterhalen of een geheime vraag hacken noemen is sowieso![]()
![]()
![]()
TS post zijn mail adres en hyves eens of PM het.
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Privacy he...kan niet!
Keihard!
Whehehehe....
okeey?
Precies, als het nou 30 euro verschil was of het was een zeldzaam product. Even goed criminelen moeten ze aanpakken...quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Een nieuwe game is 60 euro, waarom voor dat tientje moeilijk doen en het via MP halen?
Woonplaats hoeft nieteens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:37 schreef HugoBaas het volgende:
Als het goed is heb je achternaam en woonplaats aangezien je geld hebt overgemaakt.
Dat adres van die gast heb je zo gevonden hoor
Preciesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Radio-silence het volgende:
Wat een paupertopic, geef dan gewoon zijn hyves doe het anders via een tinyurl ofzo.....
Dit is gewoon niks TS.....
Gewoon zoeken naar persoonlijke informatie op internet waarvoor je niet hoef te hacken. Daartegen kan niemand iets doen. BTW bel zijn werk op zoals ik eerder al zei, gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Met een GMAIL hacken ben je net zo erg een crimineel als die lutser. Dus mocht je de politie inschakelen. Dan zou ik dat 'gemail hacken' maar achterwege laten.
Ik schakel helemaal geen politie in!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Met een GMAIL hacken ben je net zo erg een crimineel als die lutser. Dus mocht je de politie inschakelen. Dan zou ik dat 'gemail hacken' maar achterwege laten.
Troll.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
...bedenk me ineens...
misschien istie wel dood oid
of gevangen genomen wegens misdaden die hij begaan heeft...en stuurt hij daarom niets
op![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat nou troll. Dat zou gerust kunnen hoor.
Nee, dan had ze allang gegevens gepost...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat nou troll. Dat zou gerust kunnen hoor.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:53 schreef Fortitude het volgende:
Waarom koop jij een game op marktplaats voor 50 euro? Koop hem dan gewoon nieuw in een normale winkel.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ps marktplaats mag van mijn part ook kapot vallen!
Gvd die doen echt geen ene reet!
Vuigelingen...alles wordt duurder daar maar helpen no way!
Schandalig dit...
iemand betere sites dan mp aub..?
Nog geen antwoord gehad van mp...ongelooflijk dit..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |