Woonplaats hoeft nieteens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:37 schreef HugoBaas het volgende:
Als het goed is heb je achternaam en woonplaats aangezien je geld hebt overgemaakt.
Dat adres van die gast heb je zo gevonden hoor
Preciesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Radio-silence het volgende:
Wat een paupertopic, geef dan gewoon zijn hyves doe het anders via een tinyurl ofzo.....
Dit is gewoon niks TS.....
Gewoon zoeken naar persoonlijke informatie op internet waarvoor je niet hoef te hacken. Daartegen kan niemand iets doen. BTW bel zijn werk op zoals ik eerder al zei, gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Met een GMAIL hacken ben je net zo erg een crimineel als die lutser. Dus mocht je de politie inschakelen. Dan zou ik dat 'gemail hacken' maar achterwege laten.
Ik schakel helemaal geen politie in!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Met een GMAIL hacken ben je net zo erg een crimineel als die lutser. Dus mocht je de politie inschakelen. Dan zou ik dat 'gemail hacken' maar achterwege laten.
Troll.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
...bedenk me ineens...
misschien istie wel dood oid
of gevangen genomen wegens misdaden die hij begaan heeft...en stuurt hij daarom niets
op![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat nou troll. Dat zou gerust kunnen hoor.
Nee, dan had ze allang gegevens gepost...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat nou troll. Dat zou gerust kunnen hoor.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:53 schreef Fortitude het volgende:
Waarom koop jij een game op marktplaats voor 50 euro? Koop hem dan gewoon nieuw in een normale winkel.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ps marktplaats mag van mijn part ook kapot vallen!
Gvd die doen echt geen ene reet!
Vuigelingen...alles wordt duurder daar maar helpen no way!
Schandalig dit...
iemand betere sites dan mp aub..?
Nog geen antwoord gehad van mp...ongelooflijk dit..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |