Politie doet inderdaad niks. Gewoon adres even achterhalen en met een vriendenclubje op de thee gaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Politie doet echt niets ik denk dat ik wat internet vrienden optrommel van het kamp en er dan eens even langsga
Tis geen vriendin meer he , ach velen van ons hadden dat ook gehoopt aangezien ze doodleuk de namen van haar "vriendinnen"gebruikte op diverse verkoopsitesquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nou als ik wordt opgelicht zou ik diegene vinden en mijn geld eisen en als dat niet lukt dan volgen er wat minder leuke dingen voor degene die me oplicht.
Die vriendin van jouw had er bij mij niet zo leuk vanaf gekomen.
Ben je 10 of zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef RoW_0 het volgende:
Waveboard gekocht op ebay via paypal, denken dat het veilig is.
Niks gekregen, claimen via paypal.. was ik 2 dagen te laat en kon ik niks beginnen.
Paypal
En dit slaat op??quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:55 schreef Nusion het volgende:
TS is een pauper die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten
Als een tang op een varken...quote:
Oh ben jij diegene?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef Noisiv het volgende:
Dreigen met mensen uit het kamp optrommelen en dat voor een game van 50 euroJe moet niet iedereen blindelings vertrouwen op het internet en wees een vrouw en probeer niet anderen mensen steeds jou problemen op te laten lossen (ja ik weet dat het typisch vrouwlijk is). Succes in ieder geval ik hoop wel dat je die game alsnog krijgt of je geld terug.
Dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Als een tang op een varken...
Maar goed ik wil alleen iets bedenken waarop we die gozer kunnen terugpakken
Als ik zijn adres had liet ik wat bezorgen bv...![]()
opblaaspop oid...
Post zijn gegevens hier. Fok!kers zijn hier doorgaans vele malen beter inquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef tuintegel het volgende:
Is het een bankrekening of een postbank/ing rekening? Kan je de naam niet googlen en kijken of hij naar voren komt? Je hebt zijn of haar emailadres met naam , komt die overeen met het rekeningnummer.
Zijn er meerdere advertenties geplaatst , hebben mensen daar op geboden en kan je die contacten?
Bel de betreffende bank , zeg dat je een betaling wil verrichten en dat je de woonplaats bent vergeten en geef de naam en het rekeningnummer . Of andersom : Je hebt plaats en rekeningnummer maar de naam verkeerd opgeschreven.
Probeer naamgenoten in de woonplaats of omgeving woonplaats.
Het is het proberen waard.
Ja, zoals met hostslim gisteren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:12 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Post zijn gegevens hier. Fok!kers zijn hier doorgaans vele malen beter in
10 dagen beetje te lang en hij antwoord geen mails meer nadat ik hem mailde dat het was overgemaaktquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:05 schreef Manke het volgende:
Hoe lang wacht je al?
Dan zal hij vast alweer een nieuw account hebben aangemaakt (of er al meerdere accounts hebben) . Zoek dan eens op het spel wat je hebt gekocht bij hem of andere produkten die je wellicht nog weet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
10 dagen beetje te lang en hij antwoord geen mails meer nadat ik hem mailde dat het was overgemaakt
tevens zijn al snel hierna al zijn advertenties van marktplaats gehaalt
We zorgen voor de persoonlijke gegevens en we zorgen dat de hyves neergehaald wordt.quote:
Zeg hem dan nog niks en maak een publieke hyves met bijvoorbeeld:" Ik haat mijn schoonmoeder" aan ,en voeg hem toequote:
Voeg hem toe als vriend, waarschijnlijk is het zo'n sukkeltje die iedereen accepteert of ie ze nou kent of nietquote:
I did already...kan er op kijken hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Zeg hem dan nog niks en maak een publieke hyves met : Ik haat mijn schoonmoeder aan en voeg hem toe.
Volgens mij kan je dan ook op zijn hyves kijken
Omdat het een beetje te ver gingquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:16 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, zoals met hostslim gisteren.![]()
Waarom is dat topic eigenlijk verwijderd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |