abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80761784
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja logisch toch dit? Hetzelfde dat ze in Den Haag 3 dagen een Turks feest houden te beginnen op Koninginnedag....moet allemaal maar kunnen. Nederlanders komen niet op de eerste plaats in dit land. Nee al dat subsidievolk moet eerst komen he.
Maar dat ligt niet aan hun vind ik, maar aan wat de gemeentes zaaien. Apartheid dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_80762266
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:19 schreef paddy het volgende:

[..]

Maar dat ligt niet aan hun vind ik, maar aan wat de gemeentes zaaien. Apartheid dus
Het ligt zeker niet aan de mensen. Die profiteren uitsluitend van het zwaar verkeerde beleid van de gemeentes. Bij ons in de buurt is het ook niet anders maar daar zijn de mensen niet de schuldige van. Als ik subsidie krijg voor een feest ga ik ook een feest geven. Dat is natuurlijk logisch. De beleidsbepalers moeten alleen eens wat beter nadenken wat ze waar aan uitgeven tegenwoordig.
  dinsdag 27 april 2010 @ 12:42:04 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80762618
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:22 schreef DanHardy het volgende:
De argumenten van de gemeente laten ook behoorlijk te wensen over. De bejaarden moeten weg, want in het pand zitten al andere allochtonen.
wacht. Er is meer: die biljarters is vooraf verteld dat dit een tijdelijke lokatie is en ze dit lokaal mochten gebruiken tot er een andere bestemming was gevonden.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 27 april 2010 @ 12:44:21 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80762695
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:42 schreef wdn het volgende:
[..]
wacht. Er is meer: die biljarters is vooraf verteld dat dit een tijdelijke lokatie is en ze dit lokaal mochten gebruiken tot er een andere bestemming was gevonden.
Het lijkt me dat je dan ook in overleg gaat over de geschiktheid van die bestemming en niet even als gemeente eenzijdig bepaalt dat het een geschikte locatie is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80762736
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je dan ook in overleg gaat over de geschiktheid van die bestemming en niet even als gemeente eenzijdig bepaalt dat het een geschikte locatie is?
Jawel, dat doe je wel.

Stel je voor dat je voor alles de inwoners om hun mening moet vragen, dan gebeurt er niks meer
  dinsdag 27 april 2010 @ 12:48:22 #56
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80762838
quote:

[..]

Dan krijg je helemaal niks meer gedaan.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_80762977
quote:

[..]

Als gemeenten dat zouden doen, dan raken zij verzand in langlopende proceduren waar niemand bij gebaat is. En door de inspraakmogelijkheden bij bijvoorbeeld bestemmingsplannen verloopt besluitvorming doorgaans al retetraag.

Nee, ik bedank daarvoor.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 april 2010 @ 12:56:01 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80763104
Okay, dat is dan kennelijk de stadse mentaliteit, en gezien Ede zichzelf ook graag als stad ziet verbaast het me dus niets.

Ik weet dat er bij ons in het dorp absoluut overleg is geweest met de diverse verenigingen die gebruik maken van het dorpshuis over de indeling van het nieuw te bouwen dorpshuis.

Maar goed, mijn dorp ligt dan ook godzijdank niet in de gemeente Ede.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80763409
quote:
Een woordvoerster van de gemeente Ede laat weten dat de ouderenactiviteiten van het begin af aan tijdelijk onderdak hebben gekregen in de Ericahorst, een voormalig schoolgebouw. „Misschien is dat niet bekend bij de biljarters, maar het is wel zo. De huisvesting van de Marokkaanse vereniging past beter in het gebouw, waar ook al andere allochtonen zitten.
Ben ik erg muggenzifterig wanneer ik hier een beetje misselijk van begin te worden? En is er een autochtone vereniging? Kan me voorstellen dat jij je redelijk apart gezet voelt als niet-allochtoon.

Dacht dat we een samenleving waren. Ik kan me voorstellen dat moslims een vereniging oprichten. kan me dat ook voorstellen van niet-gelovigen.

Maar iedereen hoort gewoon welkom te zijn in dergelijke gebouwen toch? Waarom moet een gebouw alleen uit autochtonen of allochtonen bestaan die daar huren?

En weer een autochtoon natuurlijk die gek op apartheid is.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_80763478
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:04 schreef paddy het volgende:

[..]

Ben ik erg muggenzifterig wanneer ik hier een beetje misselijk van begin te worden? En is er een autochtone vereniging? Kan me voorstellen dat jij je redelijk apart gezet voelt.

Dacht dat we een samenleving waren. Ik kan me voorstellen dat moslims een vereniging oprichten. kan me dat ook voorstellen van niet-gelovigen.

Maar iedereen hoort gewoon welkom te zijn in dergelijke gebouwen toch?

En weer een blanke natuurlijk die gek op apartheid is.
Waren ze ook, totdat hun tijdelijke huur werd stopgezet

Gemeentes en hun bestemmingsplannen Als iets niet wordt gedoogd, maar niet verboden is volgens bestemmingsplan kunnen ze gewoon het plan aanpassen zodat het wel strafbaar is
pi_80763534
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:06 schreef Rookert het volgende:

[..]

Waren ze ook, totdat hun tijdelijke huur werd stopgezet

Gemeentes en hun bestemmingsplannen Als iets niet wordt gedoogd, maar niet verboden is volgens bestemmingsplan kunnen ze gewoon het plan aanpassen zodat het wel strafbaar is
Sorry, ze wilden ze eruit omdat het autochtonen waren. Dat is tenminste het argument wat ik lees.
pi_80763562
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Sorry, ze wilden ze eruit omdat het autochtonen waren. Dat is tenminste het argument wat ik lees.
Ik heb het toch ook over bestemmingsplannen?
pi_80763614
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef _Led_ het volgende:
"Goddomme, ik heb het biljarten op moeten geven !"
"Hoezo ?"
"Ik had geen keu's !"

pi_80763731
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook over bestemmingsplannen?
En wanneer dat een bestemmingsplan was is dat een discriminerend bestemmingsplan geweest. Juist door de gegeven argumenten.

Kunnen ze daar wettelijk niets aan doen?

Bestemmingsplannen mag je toch inkijken?
pi_80763856
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:13 schreef paddy het volgende:

[..]

En wanneer dat een bestemmingsplan was is dat een discriminerend bestemmingsplan geweest. Juist door de gegeven argumenten.

Kunnen ze daar wettelijk niets aan doen?

Bestemmingsplannen mag je toch inkijken?
Hoeft niet perse hoor, het is toch handiger als er 1 centraal punt is waar zij heen kunnen gaan? Is ook efficiënter

Je kan ze volgens mij inzien op het gemeentehuis dacht ik ja.
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2010 @ 13:22:49 #66
137949 Disana
pi_80764054
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:04 schreef paddy het volgende:

[..]

Ben ik erg muggenzifterig wanneer ik hier een beetje misselijk van begin te worden? En is er een autochtone vereniging? Kan me voorstellen dat jij je redelijk apart gezet voelt als niet-allochtoon.

Maar iedereen hoort gewoon welkom te zijn in dergelijke gebouwen toch? Waarom moet een gebouw alleen uit autochtonen of allochtonen bestaan die daar huren?

En weer een autochtoon natuurlijk die gek op apartheid is.
Nee, je bent niet muggenzifterig. Het is gewoon segregatie. Zelfs activiteiten die weinig autochtonen zullen trekken, zoals Arabische les, kunnen prima in hetzelfde gebouw als naaien, bingo, en biljarten.
pi_80764184
Kan iemand me misschien uitleggen hoe het ophokken van allochtonen en het verplaatsen van de al aanwezige autochtone groep de integratie gaat bevorderen? Niet te geloven dit.
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:58:08 #68
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_80765446
Vanuit het oogpunt van de gemeente is het alleen maar logisch (niet dat ik het er mee eens ben)

In de gemeente zitten beleidsmakers die ieder jaar afgerekend worden hoeveel subsidiegelden zij kunnen loskrijgen van het rijk. Dit hangt af van hoe "mooi" hun plannetjes zijn en hoe in de "mode" dit is bij het rijk. Allochtone minderheden doen het blijkbaar beter dan een paar krakkemikkige biljartende oudjes. Met Marokkanen zijn veel meer subsidiegelden los te krijgen van het rijk.

Resultaat: de gemeente blij, want er zijn meer geldpotjes binnengekomen; de gemeentelijke ambtenaar/beleidsmaker ook blij omdat zijn jaarlijkse beoordeling, en daarmee is z'n baan, ook weer is veiliggesteld.

Conclusie: die nutteloze oudjes worden er uitgetrapt op plaats te maken voor de Marokkanen. Totdat er weer een andere groepering is waar de gemeente meer aan kan verdienen, de Somaliërs misschien? Of mentaal gehandicapten, dat doet het ook wel goed in de subsidieaanvragen naar het rijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door SemperSenseo op 27-04-2010 14:08:34 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_80765680
Belachelijk. Een paar bejaarden eruit gooien om er opgeschoten tuig in te gooien
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 27 april 2010 @ 14:06:55 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80765774
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:04 schreef bijdehand het volgende:
Belachelijk. Een paar bejaarden eruit gooien om er opgeschoten tuig in te gooien
Dat staat dan weer niet vast, dat het opgeschoten tuig is. Het gaat om een Marokkanse vereniging.

Dan is het wel heel makkelijk om er maar even vanuit te gaan dat het om opgeschoten tuig gaat, maar het zou natuurlijk ook het vergader- en overlegpunt voor de buurtvaders kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80766329
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat staat dan weer niet vast, dat het opgeschoten tuig is. Het gaat om een Marokkanse vereniging.

Dan is het wel heel makkelijk om er maar even vanuit te gaan dat het om opgeschoten tuig gaat, maar het zou natuurlijk ook het vergader- en overlegpunt voor de buurtvaders kunnen zijn.
Dat zou kunnen. En wie weet zijn die bejaarden wel opgeschoten tuig. Maar daar gaat het niet om. Waarom moeten bejaarde mensen wijken voor een of ander Marrokaans clubje? Belachelijk
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80766419
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:12 schreef Amos_ het volgende:
Ben ook benieuwd wat "de Marokkaanse vereniging" mag inhouden.
Een trainingskamp voor jihadstrijders.
pi_80766467
De gemeente zegt dat er afspraken waren over het tijdelijke gebruik, een groep oude mannen zegt hier niks van te weten. Hmm, ik neig toch naar de gemeente qua geloofwaardigheid. Sowieso weet niemand hier zo te lezen om wat voor Marokkanse vereniging het gaat, wat die voor afspraken hebben met de gemeente etc etc.

Zo te lezen is de locatie onderdeel van een wat groter complex, en gaat het enkel over de biljarters, niet over de hele ouderenzorg daar?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 14:26:03 #74
8781 crew  Frutsel
pi_80766487
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:04 schreef bijdehand het volgende:
pi_80766507
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef _Led_ het volgende:
"Goddomme, ik heb het biljarten op moeten geven !"
"Hoezo ?"
"Ik had geen keu's !"

A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')