Maar dat ligt niet aan hun vind ik, maar aan wat de gemeentes zaaien. Apartheid dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja logisch toch dit? Hetzelfde dat ze in Den Haag 3 dagen een Turks feest houden te beginnen op Koninginnedag....moet allemaal maar kunnen. Nederlanders komen niet op de eerste plaats in dit land. Nee al dat subsidievolk moet eerst komen he.
Het ligt zeker niet aan de mensen. Die profiteren uitsluitend van het zwaar verkeerde beleid van de gemeentes. Bij ons in de buurt is het ook niet anders maar daar zijn de mensen niet de schuldige van. Als ik subsidie krijg voor een feest ga ik ook een feest geven. Dat is natuurlijk logisch. De beleidsbepalers moeten alleen eens wat beter nadenken wat ze waar aan uitgeven tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan hun vind ik, maar aan wat de gemeentes zaaien. Apartheid dus
wacht. Er is meer: die biljarters is vooraf verteld dat dit een tijdelijke lokatie is en ze dit lokaal mochten gebruiken tot er een andere bestemming was gevonden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:22 schreef DanHardy het volgende:
De argumenten van de gemeente laten ook behoorlijk te wensen over. De bejaarden moeten weg, want in het pand zitten al andere allochtonen.
Het lijkt me dat je dan ook in overleg gaat over de geschiktheid van die bestemming en niet even als gemeente eenzijdig bepaalt dat het een geschikte locatie is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:42 schreef wdn het volgende:
[..]
wacht. Er is meer: die biljarters is vooraf verteld dat dit een tijdelijke lokatie is en ze dit lokaal mochten gebruiken tot er een andere bestemming was gevonden.
Jawel, dat doe je wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je dan ook in overleg gaat over de geschiktheid van die bestemming en niet even als gemeente eenzijdig bepaalt dat het een geschikte locatie is?
Dan krijg je helemaal niks meer gedaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je dan ook in overleg gaat over de geschiktheid van die bestemming en niet even als gemeente eenzijdig bepaalt dat het een geschikte locatie is?
Als gemeenten dat zouden doen, dan raken zij verzand in langlopende proceduren waar niemand bij gebaat is. En door de inspraakmogelijkheden bij bijvoorbeeld bestemmingsplannen verloopt besluitvorming doorgaans al retetraag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben ik erg muggenzifterig wanneer ik hier een beetje misselijk van begin te worden? En is er een autochtone vereniging? Kan me voorstellen dat jij je redelijk apart gezet voelt als niet-allochtoon.quote:Een woordvoerster van de gemeente Ede laat weten dat de ouderenactiviteiten van het begin af aan tijdelijk onderdak hebben gekregen in de Ericahorst, een voormalig schoolgebouw. „Misschien is dat niet bekend bij de biljarters, maar het is wel zo. De huisvesting van de Marokkaanse vereniging past beter in het gebouw, waar ook al andere allochtonen zitten.”
Waren ze ook, totdat hun tijdelijke huur werd stopgezetquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben ik erg muggenzifterig wanneer ik hier een beetje misselijk van begin te worden? En is er een autochtone vereniging? Kan me voorstellen dat jij je redelijk apart gezet voelt.
Dacht dat we een samenleving waren. Ik kan me voorstellen dat moslims een vereniging oprichten. kan me dat ook voorstellen van niet-gelovigen.
Maar iedereen hoort gewoon welkom te zijn in dergelijke gebouwen toch?
En weer een blanke natuurlijk die gek op apartheid is.
Sorry, ze wilden ze eruit omdat het autochtonen waren. Dat is tenminste het argument wat ik lees.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waren ze ook, totdat hun tijdelijke huur werd stopgezet![]()
Gemeentes en hun bestemmingsplannenAls iets niet wordt gedoogd, maar niet verboden is volgens bestemmingsplan kunnen ze gewoon het plan aanpassen zodat het wel strafbaar is
Ik heb het toch ook over bestemmingsplannen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Sorry, ze wilden ze eruit omdat het autochtonen waren. Dat is tenminste het argument wat ik lees.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef _Led_ het volgende:
"Goddomme, ik heb het biljarten op moeten geven !"
"Hoezo ?"
"Ik had geen keu's !"
En wanneer dat een bestemmingsplan was is dat een discriminerend bestemmingsplan geweest. Juist door de gegeven argumenten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over bestemmingsplannen?
Hoeft niet perse hoor, het is toch handiger als er 1 centraal punt is waar zij heen kunnen gaan? Is ook efficiënterquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:13 schreef paddy het volgende:
[..]
En wanneer dat een bestemmingsplan was is dat een discriminerend bestemmingsplan geweest. Juist door de gegeven argumenten.
Kunnen ze daar wettelijk niets aan doen?
Bestemmingsplannen mag je toch inkijken?
Nee, je bent niet muggenzifterig. Het is gewoon segregatie. Zelfs activiteiten die weinig autochtonen zullen trekken, zoals Arabische les, kunnen prima in hetzelfde gebouw als naaien, bingo, en biljarten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben ik erg muggenzifterig wanneer ik hier een beetje misselijk van begin te worden? En is er een autochtone vereniging? Kan me voorstellen dat jij je redelijk apart gezet voelt als niet-allochtoon.
Dacht dat we een samenleving waren. Ik kan me voorstellen dat moslims een vereniging oprichten. kan me dat ook voorstellen van niet-gelovigen.
Maar iedereen hoort gewoon welkom te zijn in dergelijke gebouwen toch? Waarom moet een gebouw alleen uit autochtonen of allochtonen bestaan die daar huren?
En weer een autochtoon natuurlijk die gek op apartheid is.
Dat staat dan weer niet vast, dat het opgeschoten tuig is. Het gaat om een Marokkanse vereniging.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:04 schreef bijdehand het volgende:
Belachelijk. Een paar bejaarden eruit gooien om er opgeschoten tuig in te gooien
Dat zou kunnen. En wie weet zijn die bejaarden wel opgeschoten tuig. Maar daar gaat het niet om. Waarom moeten bejaarde mensen wijken voor een of ander Marrokaans clubje? Belachelijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat dan weer niet vast, dat het opgeschoten tuig is. Het gaat om een Marokkanse vereniging.
Dan is het wel heel makkelijk om er maar even vanuit te gaan dat het om opgeschoten tuig gaat, maar het zou natuurlijk ook het vergader- en overlegpunt voor de buurtvaders kunnen zijn.
Een trainingskamp voor jihadstrijders.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:12 schreef Amos_ het volgende:
Ben ook benieuwd wat "de Marokkaanse vereniging" mag inhouden.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:04 schreef bijdehand het volgende:
Belachelijk. Een paar bejaarden eruit gooien om er opgeschoten tuig in te gooien
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef _Led_ het volgende:
"Goddomme, ik heb het biljarten op moeten geven !"
"Hoezo ?"
"Ik had geen keu's !"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |