Nee joh, hij kwam mijn CV bijvullenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het een leuke man? En heeft ie ontbijt voor je gemaakt?
in Oss wel jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh je cv bijvullen, heet het zo tegenwoorden.
of haal ik aan en bij hier nu weer door elkaar ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh je cv bijvullen, heet het zo tegenwoorden.
De gebruikelijke dingen:quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:49 schreef Stroekie het volgende:
Maar hier dan nogmaals de vraag
Baltar vertel snel, wat hebben jullie allemaal in Berlijn gedaan/gezien
maak me snel jalours, want ik kan niet wachten tot begin oktober ik er zelf weer naar toe mag
KaDeWe was toch failliet gegaan ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
De gebruikelijke dingen:
Gegeten in o.a.
Oranierburgerstrasse,
Kollwitzplatz (Belunni)
KaDeWe
Galerie kaufland
naar de film in Sonycenter
de Zoo
Haus am Checkpoint Charlie (was iedere keer te druk)
en wandelen in het bos rondom Tiergarten is wel tofquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
De gebruikelijke dingen:
Gegeten in o.a.
Oranierburgerstrasse,
Kollwitzplatz (Belunni)
KaDeWe
Galerie kaufland
naar de film in Sonycenter
de Zoo
Haus am Checkpoint Charlie (was iedere keer te druk)
Daar is het dus iedere keer stinkend druk als we de Reichstag in willen voor de koepel. Moet dus nog steeds gedaan worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wandelen in het bos rondom Tiergarten is wel tof![]()
en ook de koepel van de Reichtag in de avond bezichtigen als de lampjes net gaan branden in de schemering is een fraai gezicht
AAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnnnngggg.... ik kom gewoon s[ontaan weer klaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:02 schreef Stroekie het volgende:
Maar je bent dus niet in Berghain geweest, moet je die toch op je lijst zetten voor de volgende keer
vraag maar wat Ang3l daar van vond
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnnnngggg.... ik kom gewoon s[ontaan weer klaar
Dit keer wel met iemand anders hequote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Deceit het volgende:
het is officieel uit en mag officieel weer daten
Is het terug te vinden op Uitzending Gemist?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Deceit het volgende:
dat was agelopen week de cliffhanger van me soapdie dit weekend is uitgezonden
quote:
Jajajaja t was ff jojo-effect maar dit keer de knoop en woon nu officieel weer bij me ouders (quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit keer wel met iemand anders he?
Het was toch al officieel uit de vorige keer? Dan is dit dus plechtig enorm officieelquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Deceit het volgende:
het is officieel uit en mag officieel weer daten
Een flikkerlichtrelatiequote:Op dinsdag 27 april 2010 10:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jajajaja t was ff jojo-effect maar dit keer de knoop en woon nu officieel weer bij me ouders ()
vandaag draadloos internet aangesloten door een mannetje van Ziggo.. dus kan lekker in de tuin forummen net als velen hier doen en waar ik altijd jaloers op was![]()
Maar eh ja t is nu definitief!
nee sorry, t kan alleen maar live teruggespeeld worden!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is het terug te vinden op Uitzending Gemist?
On stage? Leuk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee sorry, t kan alleen maar live teruggespeeld worden!
bah wat vervelend dat je daarom nog eens terug moet naar die stadquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daar is het dus iedere keer stinkend druk als we de Reichstag in willen voor de koepel. Moet dus nog steeds gedaan worden.
Bij genoeg aanmeldingen wordt t uitgevoerd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
On stage? Leuk!
Wanneer start de kaartverkoop?
Een grappige verwijzing naar je usernamequote:
Ja, echt enorm vervelend, baal er nu al van om weer dat hele stuk te moeten rijdenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bah wat vervelend dat je daarom nog eens terug moet naar die stad
de volgende keer ook even kijken op de hoek van unter dem Linden en Friederichstrasse bij Auto Forum van het VAG concern
Daar staan alle topmodellen van de verschillende merken in de etalage en in het midden zit een restaurant van Mövenpick. en de gasten mogen naderhand dus met/in/op/ zo'n auto op de foto
en de interactie tussen de kwijlende mannen buiten voor het raam en de patsers binnen is wel erg grappig
Wil je niet mee in oktober als ik daar naar toe ga met de personeelsverenigingquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnnnngggg.... ik kom gewoon s[ontaan weer klaar
Hmmja, misleiding.. Maar me username heeft niet echt veel te maken met mij!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een grappige verwijzing naar je username
Het SHARP-gebouwquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wil je niet mee in oktober als ik daar naar toe ga met de personeelsvereniging
Jij weet waar we moeten zijn voor GMF op Alexanderplatz
gaat er komend weekend wel een filmploeg mee voor de volgende episode ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Deceit het volgende:
dat was agelopen week de cliffhanger van me soapdie dit weekend is uitgezonden
Vond je dat echt zo de moeite waard dan, die koepel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bah wat vervelend dat je daarom nog eens terug moet naar die stad
Moet dat niet Nollendorferplatz zijn ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of nee, dat was niet in de Berghain. Daar had een vriend van me een scharrel opgeduikeld. De mijne kwamen uit de Weekend Club (GMF feestje, Sharp-gebouw Alexanderplatz) en uit de Tom's bar bij Nollenbergerplatz.
ik wil wel eerste rang zitten, maar dan zonder popcorn of colaquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Bij genoeg aanmeldingen wordt t uitgevoerd!
Ach berg, dorf, potatoe potatoequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet dat niet Nollendorferplatz zijn ?
Wat zit je nouw eer met Steve te flirten?quote:
Één dag in deze week! Alleen de zondag! Dat betekent NIET dat ik de rest van de week maar als een non door het leven moet, wel!?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zit je nouw eer met Steve te flirten?
Je hebt een date met MIJ deze week!
Wel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Één dag in deze week! Alleen de zondag! Dat betekent NIET dat ik de rest van de week maar als een non door het leven moet, wel!?
Ja!quote:Bezitterig wief, da bende!
Er is al eerder gezegd dat wij een schattig stelletje zijn (in dde bus terug van de roze maandag, door TMM) en dat weten we zelf ook heel goed! Je zou ons eens samen moeten zien janken op de bank! Zo cute-ooooo!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:44 schreef Steve het volgende:
Schattig ruziënd stelletje, Ang3l en Erik.
Een nieuwequote:
Hihiquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is al eerder gezegd dat wij een schattig stelletje zijn (in dde bus terug van de roze maandag, door TMM) en dat weten we zelf ook heel goed! Je zou ons eens samen moeten zien janken op de bank! Zo cute-ooooo!
Deceit is weer op jacht, dus...quote:
Jah. Nou ja. Ik ook wel. Op zich.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een nieuwe.
[..]
Hihi. Heb er keiveel zin in
.
Ja maar die wil alleen maar seks... daar heb ik al iemand voorquote:
Jij gaf aan dat je niet mijn type was, dus tja.quote:
Dan krijg ik ruzie met iemand dat ik wél mag komen kijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Er is al eerder gezegd dat wij een schattig stelletje zijn (in dde bus terug van de roze maandag, door TMM) en dat weten we zelf ook heel goed! Je zou ons eens samen moeten zien janken op de bank! Zo cute-ooooo!
Doe even enthousiastquote:
Dat is helemaal niet waar!! heb ik ook nooit gezegd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die wil alleen maar seks... daar heb ik al iemand voor
Nou, ach. Ben ook al in de TV-toren geweest, maar ben gewoon benieuwd. 't is toch een stukje hysterie wat er zich aldaar heeft afgespeeld.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond je dat echt zo de moeite waard dan, die koepel?
Ik ben er n geweest (rij viel toen wel mee, het regende) maar vond het niet echt indrukwekkend.
Ja, leuk uitzicht zodat je even over de stad kan kijken van bovenaf. Maar ach.
heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gaf aan dat je niet mijn type was, dus tja.
quote:
jij bent in de rebound.... dan wil je alleen maar neuken als konijnenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar!! heb ik ook nooit gezegd!
Je ex? Heb je dat wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:56 schreef Deceit het volgende:
En trouwens, niemand die met mij wil afspreken!!
Bij mijn vorig break-up, heb ik 9 maanden geeneens iemand gezoend!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jij bent in de rebound.... dan wil je alleen maar neuken als konijnen
Die wil me geeneens spreken/luchten/smsen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ex? Heb je dat wel eens geprobeerd?
Omdat je je mond ergens anders voor moest gebruiken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Bij mijn vorig break-up, heb ik 9 maanden geeneens iemand gezoend!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:03 schreef Steve het volgende:
En waar heeft Waxxer zich ineens weer verstopt?
Nouhou! Ja voor mijn glas vodka!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je je mond ergens anders voor moest gebruiken?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je je mond ergens anders voor moest gebruiken?
Alsof ze dat hier niet wetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
Een homo die gevoelig is, yes ze bestaan!
Dan kom ik daar wel heenquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
Dus neeh, zo ben ik niet! Ben een gevoelige jongenEen homo die gevoelig is, yes ze bestaan!
Niet doen man, die mislukken altijd en wordt dramaquote:
Ja maar dan moet ik op toernee langs iedereen afzonderlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet doen man, die mislukken altijd en wordt drama. Kan beter een-op-een
...
Brabantquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Begin in Brabant, dan heb je de tofste mensen al gehad. En iedereen die in Eindhoven zit kan in een keer (dat zijn sowieso wel de leukere mensen).
maar van jou ben ik een beetje bangquote:
Omdat ik bij jou het beeld heb van een sekstijgerquote:
Ja in bed of juist dat ik het met jan en alleman doe?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik bij jou het beeld heb van een sekstijger
Ik ben een icequeen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof ze dat hier niet weten. Stelletje emo's hier
.
quote:
Ja zoiets toch?quote:
Ja en op onze filmavond rollen er ijsklontjes uit je ogenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een icequeen.
Gevoel, wat is dat?
En ik heb een koets met ijsberen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en op onze filmavond rollen er ijsklontjes uit je ogen!
Natuulak!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik heb een koets met ijsberen!jeweetwelwie!
Kunnen wij niet een keer uuuh... nou ja.... 1 op 1 meeten of zo... zegmaar?quote:
Ik vind het zo fijn dat we aan 1 woord genoeg hebben snoebelbumsjequote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een keer uuuh... nou ja.... 1 op 1 meeten of zo... zegmaar?
1-op-1-meets.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een keer uuuh... nou ja.... 1 op 1 meeten of zo... zegmaar?
Zeg ik heb die met jou toch zondag al?quote:
Jij moest MIJ niet claimen. Niet vice versaquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik heb die met jou toch zondag al?
Ik moest niet claimen zei je!
Zwaai je dadelijk ook even naar Maarheeze?quote:
O. O zijn we zo. Jezus zeg, wat TMM-ig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij moest MIJ niet claimen. Niet vice versa.
Ik val altijd tegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets toch?
Of dat je niet mijn type was, of dat je tegen zou vallen of zoiets stoms!
O_I kennende zal ie wel over een snelweg rijden en een bordje met de afslag zien ofzoquote:
Alleen door TV he, tenminste, dat is de enige die het heeft uitgesprokenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Deceit het volgende:
ik word gewoon gezien als de snol hier ofso? :S
Hmmm moet zo werken!![]()
kga maar s ff omkleejen
Een snol gaat me te ver... maar je hobby't er leuk op los zeg maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Deceit het volgende:
ik word gewoon gezien als de snol hier ofso? :S
Hmmm moet zo werken!![]()
kga maar s ff omkleejen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
O_I kennende zal ie wel over een snelweg rijden en een bordje met de afslag zien ofzo.
O ik ben er nog niet geweest!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Oh trouwens, die nieuwe Sting in Eindhoven... wat een geweldige winkel is dat geworden, het lijkt wel een Italiaanse discotheek met al die fluoriserende kleuren en knallende muziek
Hij is echt super... ook qua kleding genoeg leuksquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik ben er nog niet geweest!
Zaterdag maar eens kijken
Was dat maar! Ik heb in 3.5 jaar 2 relaties gehad en 1 one night stand.. vink best netjes eigenlijk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een snol gaat me te ver... maar je hobby't er leuk op los zeg maar
He, ik baseer het alleen op iets wat je eerder gezegd hebt. En dat ik je niet beter ken is niet mijn schuldquote:
en dat is inclusief de slet-periode ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Was dat maar! Ik heb in 3.5 jaar 2 relaties gehad en 1 one night stand.. vink best netjes eigenlijk!
Dan win ik het wel van je jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Was dat maar! Ik heb in 3.5 jaar 2 relaties gehad en 1 one night stand.. vink best netjes eigenlijk!
quote:
quote:
als je dan al een snol bentquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Is dat mijn schuld dan wel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik baseer het alleen op iets wat je eerder gezegd hebt. En dat ik je niet beter ken is niet mijn schuld!
Ja, vraag maar aan Steve.quote:
Dus tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeeee joh! daarvoor was ik dus heeeeeeeeeeul erg,.
Dat zeiden ze vroeger al vanwege mijn achternaamquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh de grootste slet van het stel meldt zich ook: haai wonderer.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vroeger al vanwege mijn achternaam
ik zit je maar op te naaien (figuurlijk dan he...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja dat was toen ik tiener was joh! Dus niet dus toch want het is dus niet, toch!?
Mijn eigen lijkt dus op "slet"quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ken ik niet(vast wel ooit), ik ken alleen je pseudoniemachternaam
.
Als tiener was ik keurig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja dat was toen ik tiener was joh! Dus niet dus toch want het is dus niet, toch!?
Hmmmmmmm dan is het goed en jammer!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zit je maar op te naaien (figuurlijk dan he...)
Hopelijk ook wat vooruitgewerkt, want nu als dertiger...quote:
Eind 20 pas, zo rond m'n 27equote:
Ja ik moet teren op die 3 jaartjes single als eind 20-jarige ...............quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopelijk ook wat vooruitgewerkt, want nu als dertiger...
Vandaag moet ik de eerste zelf doen... heb er vannacht (nou ja, vanochtend) nog over gedroomdquote:
We kunnen zondag wel wat inhalenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik moet teren op die 3 jaartjes single als eind 20-jarige ...............
quote:
Tof, ik keek gisteren nog maar er was niks. Behalve dat ik een beetje bang/gefascineerd werd door die foto's die zo achter elkaar zitten (linkerbovenhoek).quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaag moet ik de eerste zelf doen... heb er vannacht (nou ja, vanochtend) nog over gedroomdIk ga er een filmpje van maken.
Net als normaal toch?quote:
Wat is jammer?quote:
Kontje verkopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef Deceit het volgende:
http://www.air.nl/events/7-this-is-queensnight.html
ik moet hier donderddag naar toe...!!! maar fuck hoe kom ik aan 2 kaartjes?! t is sold out gvd
Yeah, d'r moeten er nog een paar bijquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof, ik keek gisteren nog maar er was niks. Behalve dat ik een beetje bang/gefascineerd werd door die foto's die zo achter elkaar zitten (linkerbovenhoek).
waar hebben we het over? Eten, drinken, pimpampetten, mensergerjenieten of keiharde seks?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Poll: Wat vind je belangrijkerKwaliteit (hoe goed/lekker) Kwantiteit (frequentie/hoe vaak)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Seks natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waar hebben we het over? Eten, drinken, pimpampetten, mensergerjenieten of keiharde seks?
Marktplaats.nl?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef Deceit het volgende:
http://www.air.nl/events/7-this-is-queensnight.html
ik moet hier donderddag naar toe...!!! maar fuck hoe kom ik aan 2 kaartjes?! t is sold out gvd
En de samenhangen daartussen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef oinaru_isan het volgende:
Hmmz... Wat vinden jullie belangrijker, kwantiteit (hoe vaak) of kwaliteit (hoe goed)?
Of wacht, ik open er een poll over.
Oeh, dat is ook een leuke poll.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de samenhangen daartussen...
Zorgt een hoge kwantiteit uiteindelijk voor meer kwaliteit, of maak je je er met een jantje van L vanaf?
Mja....... 1x per 5 jaar geweldige sex vind ik toch wel ondergeschikt aan 25x goede sex.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Poll: Wat vind je belangrijkerKwaliteit (hoe goed/lekker) Kwantiteit (frequentie/hoe vaak)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja tuurlijk. Als je niet eet ga je dood. Maar ik ga liever één keer naar een écht goed restaurant dan twintig keer naar de Mac/Listers/Connaisseur.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja....... 1x per 5 jaar geweldige sex vind ik toch wel ondergeschikt aan 25x goede sex.
En sex is als pizza.... ook koud (slecht) smaakt het op zich nog wel.
Maar ik heb toch wel weer liever 25x goede sex dan 100x slechte sex
Dat ligt er aan hoe vaak die ene keer dan is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Als je niet eet ga je dood. Maar ik ga liever één keer naar een écht goed restaurant dan twintig keer naar de Mac/Listers/Connaisseur.
Heel weinig seks kan leiden tot het verleren van de kunstquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Vaker seks kan tot afgeraffelde seks leiden
Listers:quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe vaak die ene keer dan is.
Stel nou dat je een jaar lang moet sparen voor dat ene dure kwalitatief goede restaurant?
Nou, doe mij dan maar die 20x Listers. Da's best goed te eten hoorEN het is geen mac.
Of juist hele creatieve fantasievolle seks.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel weinig seks kan leiden tot het verleren van de kunst
Verkleed als elfjes enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of juist hele creatieve fantasievolle seks.
Al die fag-reactiesquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef Deceit het volgende:
Ik ben verliefd op jeroen van Project Catwalk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel succes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef Deceit het volgende:
Ik ben verliefd op jeroen van Project Catwalk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan maar een ding concluderenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Ang3l zijn, dat is niet mijn fetisj
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je doet het vaak.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik vraagt verkapt of je eens een datum plant dat 'ie je mag komen bezichtigen. En Erik is heel braaf hoor, hij heeft geleerd dat je kijken met de oogjes doet en niet met de handjes.quote:
Ja hoi, jij wilde ook uitgenodigd worden de vorige keerquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Erik vraagt verkapt of je eens een datum plant dat 'ie je mag komen bezichtigen. En Erik is heel braaf hoor, hij heeft geleerd dat je kijken met de oogjes doet en niet met de handjes.
Wat heb je er voor overquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Deceit het volgende:
Ik zit te kijken voor die tickets voor Club Air (de nieuwe IT) in adam.. en gvd op marktplaats betaal je veel te veel en (bijna) niet te verkrijgen.. heeft er niem connecties?!
Heel veel!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over [ afbeelding ]?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over [ afbeelding ]?
Je bedoelt die tent? Nee, voor allerlei pluimage.quote:
Klopt! Maar wij hadden de onofficiële opening. Zo'n ons kent ons feestje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:44 schreef Deceit het volgende:
he? Opening is de 29e toch? anyway ik MOET daar de 29e naar toe maar het is sold out.. heb 2 kaarten nodig.. ik ga echt janken!!!
Ja en daar wil ik dus echt niet naar toe.. Ik wil naar club Airquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bedoelt die tent? Nee, voor allerlei pluimage.
De echte relnichten gaan naar the Exit.
Oh, heb je misschien de kans 2 kaartjes voor mij te regelen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Klopt! Maar wij hadden de onofficiële opening. Zo'n ons kent ons feestje.![]()
Als ik wist dat het was! Dan zeker ja!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef mike_hunt het volgende:
Had je niet eerder achter die kaarten aan gemoeten?
De Exit is erg leeg momenteel hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bedoelt die tent? Nee, voor allerlei pluimage.
De echte relnichten gaan naar the Exit.
Ik ken je niet eens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh, heb je misschien de kans 2 kaartjes voor mij te regelen?
Echt waar? In mijn tijd (100 jaar geleden) ben ik er weleens geweest, toen was het echt steeds afgeladen. Het heette toen 'de afhaalchinees'quote:
Als je iets kan regelen dan ja.. graag!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens.![]()
Ik denk niet dat me dat gaat lukken.MIsschien gastenlijst.
Met dat soort feestdagen moet je ruim van te voren al gaan bedenken wat te doen i.v.m. kaarten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:54 schreef Vlarp het volgende:
De wereld vergaat vast niet zonder die kaarten.
Homo tenten zijn sowieso overrated op dat punt
Whoo!quote:
kaartjes wat is dat, ik loop altijd gewoon doorquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Met dat soort feestdagen moet je ruim van te voren al gaan bedenken wat te doen i.v.m. kaarten.
Vroeger moest je voor de kroegen waar je normaal zo naar binnenloopt, nu ook kaarten van te voren halen op dat soort dagen. zoals Beetles, Cash etc. als ze nog bestaan
Maar wat is een gastenlijst dan? Ik bedoel.. dan mag je de kaarten aan de deur halen??quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Met dat soort feestdagen moet je ruim van te voren al gaan bedenken wat te doen i.v.m. kaarten.
Vroeger moest je voor de kroegen waar je normaal zo naar binnenloopt, nu ook kaarten van te voren halen op dat soort dagen. zoals Beetles, Cash etc. als ze nog bestaan
Supperclub is ook altijd wel leuk! Gbarquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Als je iets kan regelen dan ja.. graag!heb zelden zo graag iets gewilt..
Maar het gaat wel dan om 2 kaarten.. Heb er zoveel voor over!
Ik denk begin juli. Moet voor Nijmegen toch daar zijn, maar dan wil ik wel een beetje gesettled zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whoo!En wanneer ga je nu weer voor onbepaalde tijd terug naar NL?
you red carpet bitchquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kaartjes wat is dat, ik loop altijd gewoon door
Gastenlijst is dat de doorbitch met een lijst staat. Je zegt je naam en als je erop staat mag je erdoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar wat is een gastenlijst dan? Ik bedoel.. dan mag je de kaarten aan de deur halen??
Waar dan in de praktijk niets van terecht komtquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ook niet de mijnequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Ang3l zijn, dat is niet mijn fetisj
22, en de ander 24quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gastenlijst is dat de doorbitch met een lijst staat. Je zegt je naam en als je erop staat mag je erdoor.
hoe oud ben jij, als ik vragen mag?
Jezus crisis, it's the end of the world as we know it!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:44 schreef Deceit het volgende:
he? Opening is de 29e toch? anyway ik MOET daar de 29e naar toe maar het is sold out.. heb 2 kaarten nodig.. ik ga echt janken!!!
that u remember?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dit keer niet van de trap gevallen?
dan moet ie maar naar binnen sneaker of even op zn knieen voor de bouncerquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus crisis, it's the end of the world as we know it!
Als het echt zo belangrijk was, was dan op tijd
thank you, maar de laatste tijd meer thuiszit bitchquote:
Ja, maar nee, ik bedoel, je gaat naar amsterdam, en dan is daar de feest der feesten.. op koninginnenacht.. hotelletje geboekt..!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus crisis, it's the end of the world as we know it!
Als het echt zo belangrijk was, was dan op tijd
o ja, je elfenfeestje. Xag net een andere topic met allerlei foto's van verklede mensen. Sommigen zag er wel vet uit!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet de mijne
Verkleden =/= Fetisj in alle gevallen
Zou anders een geile zooi worden tijdens carnaval!
Omdat R. er is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
thank you, maar de laatste tijd meer thuiszit bitch
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja, maar nee, ik bedoel, je gaat naar amsterdam, en dan is daar de Hetfeest der feesten.. op koninginnenacht.. hotelletje geboekt..!
En dat bedenkt je je last minute, dat je in Amsterdam op het feest der feesten wilt zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja, maar nee, ik bedoel, je gaat naar amsterdam, en dan is daar de feest der feesten.. op koninginnenacht.. hotelletje geboekt..!
Er waren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lelijke mensenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, je elfenfeestje. Xag net een andere topic met allerlei foto's van verklede mensen. Sommigen zag er wel vet uit!
o.k. i'm a nice guy.. Laat mij ff kijken of ik wat kan doen. Maar ik geef het weinig kans. maar goed, niet geschoten is een volle zak is altijd mis.quote:
Hij heeft toch net pas ontdekt dat die Jeroen daar komt optreden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat bedenkt je je last minute, dat je in Amsterdam op het feest der feesten wilt zijn?
hello! Ze is het 8e wereldwonder.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:09 schreef creno het volgende:
vlarp, was wat dat vorige keer nou dat je zo aan 't juichen was om madonna ?
nee vanwege mijn knie, dansen gaat niet zo goed hequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Omdat R. er is?Kan je je niet helemaal laten gaan...?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. i'm a nice guy.. Laat mij ff kijken of ik wat kan doen. Maar ik geef het weinig kans. maar goed, niet geschoten is een volle zak is altijd mis.
Stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
hello! Ze is het 8e wereldwonder.![]()
long live the Queen![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft toch net pas ontdekt dat die Jeroen daar komt optreden?
wat is er met je knie gebeurd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee vanwege mijn knie, dansen gaat niet zo goed he
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
Dan loop je je gewoon aan te stellen en had je er eerder achteraan gemoeten
waar zijn jouw verkleedfoto's?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er waren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lelijke mensen
maar hoe heb je het nou precies voor elkaar gekregen dan? ook aan de valium?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee vanwege mijn knie, dansen gaat niet zo goed he
Ok ik had er maar 1 x iets van gehoord! En dat Jeroen er naar toe gaat en dan op Twitter dat zegt! Maar als ik dit zeg komt het toch zielig over ofniet?!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat het een wanhopige poging was op iets van liefde enzo
, maar dit is gewoon lamzakkerig.
leedvermaakquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tuurlijk herinner ik me zulke dingen
bedrijfsongevalquote:
Het komt allemaal vrij wanhopig over ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ok ik had er maar 1 x iets van gehoord! En dat Jeroen er naar toe gaat en dan op Twitter dat zegt! Maar als ik dit zeg komt het toch zielig over ofniet?!!!!!
Op mijn PCquote:
nee hoor, gewoon gaan en feesten en misschien krijg je hem als bonusquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ok ik had er maar 1 x iets van gehoord! En dat Jeroen er naar toe gaat en dan op Twitter dat zegt! Maar als ik dit zeg komt het toch zielig over ofniet?!!!!!
Ja, erg leuke jaren 80 tracksquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:19 schreef Steve het volgende:
[..].
Vooral Alleen uit de eerste jaren heeft ze toch best wat tofs.
O 't gata obver de iT? Da's toch al tijden bekend dat die heropend zou worden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
![]()
Die gaat daar sowieso naartoe, en omdat iedereen erover praatte hier in denbosch hoe geweldig het si dat de it 'her'opent wordt!
Nja en je reacties tot nu toe niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik ben helaas verhinderd, die dag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, jij wilde ook uitgenodigd worden de vorige keer! Niet eronderuitkrabbelen.
Verdulle.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ben helaas verhinderd, die dag.
Oei, moeilijk.......quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:19 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik heb door Glee wel haar muziek een beetje herontdekt. Vooral uit de eerste jaren heeft ze toch best wat tofs.
Maar het 8e wereldwonder.... nee.
Het is net zo luchtig als je hoofd. You'll love it!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, Glee schijnt echt leuk te zijn. Ik kijk dat niet, moet dat toch maar eens gaan doen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is net zo luchtig als je hoofd. You'll love it!
Ik denk dat ie z'n weg wen naar binnen neukt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:39 schreef mike_hunt het volgende:
maar Deceit, wat is your back up plan?
You know you love me. X O X Oquote:
Marktplaatsen, Marktplaatsen maar dat gaat niet lukken.. is bijna of geen aanbod.. Eigenlijk geen Back-up planquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:39 schreef mike_hunt het volgende:
maar Deceit, wat is your back up plan?
grrr, remember 3 in 3,5 jaar!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ie z'n weg wen naar binnen neukt.
En dan madlessly in love valt met die catwalkhomo als ze elkaar "spontaan"l eren kennen, en die dan ook met hem. Tot een loslippige vriend laat vallen hoe Deceit binnen is gekomen (door te neuken) en dat hij er heen is gegaan vanwege hem van de TV en het sprookje in duigen valt.....quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
textmessages zijn de deur uit!. Dus ik hoop gauwquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:39 schreef Deceit het volgende:
Wanneer denk je er iets van af te weten mike? ben zo benieuwd!
Meest waarschijnlijke optie...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je zal ze de kost geven die dat echt doen.
En daarmee hebben we de volgende aflevering in deze soapquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan madlessly in love valt met die catwalkhomo als ze elkaar "spontaan"l eren kennen, en die dan ook met hem. Tot een loslippige vriend laat vallen hoe Deceit binnen is gekomen (door te neuken) en dat hij er heen is gegaan vanwege hem van de TV en het sprookje in duigen valt.....
Ach en wee, the drama!
Ik moet ophouden met serie skijken
Ja, maar nu ben je vrij en je bent wanhopig, en dat deed je in je tienerjaren en dus oude gewoontes...quote:
Nou als die Jeroen net zo is in het echt als op tv dan hoef je alleen maar te zeggen hoe goed ie is en dan eet ie uit je hand.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan madlessly in love valt met die catwalkhomo als ze elkaar "spontaan"l eren kennen, en die dan ook met hem. Tot een loslippige vriend laat vallen hoe Deceit binnen is gekomen (door te neuken) en dat hij er heen is gegaan vanwege hem van de TV en het sprookje in duigen valt.....
Ach en wee, the drama!
Ik moet ophouden met serie skijken
Is het er zo eentje ja?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou als die Jeroen net zo is in het echt als op tv dan hoef je alleen maar te zeggen hoe goed ie is en dan eet ie uit je hand.
Nou technisch gezien kwam ik er achter dat hij de eigenaar/organisator was van een feest waar ik al 2 jaar heenging... en daarna gingen we met elkaar naar bed..... en de keer daarna ben ik gratis naar het feest gemogen. Dus helemaal "ik ga met hem naar bed want ik wil gratis daar naar binnen"was het niet hoor! In my defense!quote:
nee da's waar. Dit valt onder het kopje: 'da's mooi meegenomen'quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou technisch gezien kwam ik er achter dat hij de eigenaar/organisator was van een feest waar ik al 2 jaar heenging... en daarna gingen we met elkaar naar bed..... en de keer daarna ben ik gratis naar het feest gemogen. Dus helemaal "ik ga met hem naar bed want ik wil gratis daar naar binnen"was het niet hoor! In my defense!
Ja 1 of 2, weet het niet meer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee da's waar. Dit valt onder het kopje: 'da's mooi meegenomen'![]()
Maar dat was eenmalig? het gratis naar binnen, he...
3 vriendjes in 3½ jaar, is geen slut...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan altijd terug vallen in oude gewoontes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |