Nee joh, hij kwam mijn CV bijvullenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het een leuke man? En heeft ie ontbijt voor je gemaakt?
in Oss wel jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh je cv bijvullen, heet het zo tegenwoorden.
of haal ik aan en bij hier nu weer door elkaar ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh je cv bijvullen, heet het zo tegenwoorden.
De gebruikelijke dingen:quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:49 schreef Stroekie het volgende:
Maar hier dan nogmaals de vraag
Baltar vertel snel, wat hebben jullie allemaal in Berlijn gedaan/gezien
maak me snel jalours, want ik kan niet wachten tot begin oktober ik er zelf weer naar toe mag
KaDeWe was toch failliet gegaan ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
De gebruikelijke dingen:
Gegeten in o.a.
Oranierburgerstrasse,
Kollwitzplatz (Belunni)
KaDeWe
Galerie kaufland
naar de film in Sonycenter
de Zoo
Haus am Checkpoint Charlie (was iedere keer te druk)
en wandelen in het bos rondom Tiergarten is wel tofquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
De gebruikelijke dingen:
Gegeten in o.a.
Oranierburgerstrasse,
Kollwitzplatz (Belunni)
KaDeWe
Galerie kaufland
naar de film in Sonycenter
de Zoo
Haus am Checkpoint Charlie (was iedere keer te druk)
Daar is het dus iedere keer stinkend druk als we de Reichstag in willen voor de koepel. Moet dus nog steeds gedaan worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wandelen in het bos rondom Tiergarten is wel tof![]()
en ook de koepel van de Reichtag in de avond bezichtigen als de lampjes net gaan branden in de schemering is een fraai gezicht
AAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnnnngggg.... ik kom gewoon s[ontaan weer klaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:02 schreef Stroekie het volgende:
Maar je bent dus niet in Berghain geweest, moet je die toch op je lijst zetten voor de volgende keer
vraag maar wat Ang3l daar van vond
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnnnngggg.... ik kom gewoon s[ontaan weer klaar
Dit keer wel met iemand anders hequote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Deceit het volgende:
het is officieel uit en mag officieel weer daten
Is het terug te vinden op Uitzending Gemist?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Deceit het volgende:
dat was agelopen week de cliffhanger van me soapdie dit weekend is uitgezonden
quote:
Jajajaja t was ff jojo-effect maar dit keer de knoop en woon nu officieel weer bij me ouders (quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit keer wel met iemand anders he?
Het was toch al officieel uit de vorige keer? Dan is dit dus plechtig enorm officieelquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Deceit het volgende:
het is officieel uit en mag officieel weer daten
Een flikkerlichtrelatiequote:Op dinsdag 27 april 2010 10:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jajajaja t was ff jojo-effect maar dit keer de knoop en woon nu officieel weer bij me ouders ()
vandaag draadloos internet aangesloten door een mannetje van Ziggo.. dus kan lekker in de tuin forummen net als velen hier doen en waar ik altijd jaloers op was![]()
Maar eh ja t is nu definitief!
nee sorry, t kan alleen maar live teruggespeeld worden!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is het terug te vinden op Uitzending Gemist?
On stage? Leuk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee sorry, t kan alleen maar live teruggespeeld worden!
bah wat vervelend dat je daarom nog eens terug moet naar die stadquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daar is het dus iedere keer stinkend druk als we de Reichstag in willen voor de koepel. Moet dus nog steeds gedaan worden.
Bij genoeg aanmeldingen wordt t uitgevoerd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
On stage? Leuk!
Wanneer start de kaartverkoop?
Een grappige verwijzing naar je usernamequote:
Ja, echt enorm vervelend, baal er nu al van om weer dat hele stuk te moeten rijdenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bah wat vervelend dat je daarom nog eens terug moet naar die stad
de volgende keer ook even kijken op de hoek van unter dem Linden en Friederichstrasse bij Auto Forum van het VAG concern
Daar staan alle topmodellen van de verschillende merken in de etalage en in het midden zit een restaurant van Mövenpick. en de gasten mogen naderhand dus met/in/op/ zo'n auto op de foto
en de interactie tussen de kwijlende mannen buiten voor het raam en de patsers binnen is wel erg grappig
Wil je niet mee in oktober als ik daar naar toe ga met de personeelsverenigingquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnnnngggg.... ik kom gewoon s[ontaan weer klaar
Hmmja, misleiding.. Maar me username heeft niet echt veel te maken met mij!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een grappige verwijzing naar je username
Het SHARP-gebouwquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wil je niet mee in oktober als ik daar naar toe ga met de personeelsvereniging
Jij weet waar we moeten zijn voor GMF op Alexanderplatz
gaat er komend weekend wel een filmploeg mee voor de volgende episode ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Deceit het volgende:
dat was agelopen week de cliffhanger van me soapdie dit weekend is uitgezonden
Vond je dat echt zo de moeite waard dan, die koepel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bah wat vervelend dat je daarom nog eens terug moet naar die stad
Moet dat niet Nollendorferplatz zijn ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of nee, dat was niet in de Berghain. Daar had een vriend van me een scharrel opgeduikeld. De mijne kwamen uit de Weekend Club (GMF feestje, Sharp-gebouw Alexanderplatz) en uit de Tom's bar bij Nollenbergerplatz.
ik wil wel eerste rang zitten, maar dan zonder popcorn of colaquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Bij genoeg aanmeldingen wordt t uitgevoerd!
Ach berg, dorf, potatoe potatoequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet dat niet Nollendorferplatz zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |