Één dag in deze week! Alleen de zondag! Dat betekent NIET dat ik de rest van de week maar als een non door het leven moet, wel!?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zit je nouw eer met Steve te flirten?
Je hebt een date met MIJ deze week!
Wel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Één dag in deze week! Alleen de zondag! Dat betekent NIET dat ik de rest van de week maar als een non door het leven moet, wel!?
Ja!quote:Bezitterig wief, da bende!
Er is al eerder gezegd dat wij een schattig stelletje zijn (in dde bus terug van de roze maandag, door TMM) en dat weten we zelf ook heel goed! Je zou ons eens samen moeten zien janken op de bank! Zo cute-ooooo!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:44 schreef Steve het volgende:
Schattig ruziënd stelletje, Ang3l en Erik.
Een nieuwequote:
Hihiquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is al eerder gezegd dat wij een schattig stelletje zijn (in dde bus terug van de roze maandag, door TMM) en dat weten we zelf ook heel goed! Je zou ons eens samen moeten zien janken op de bank! Zo cute-ooooo!
Deceit is weer op jacht, dus...quote:
Jah. Nou ja. Ik ook wel. Op zich.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een nieuwe.
[..]
Hihi. Heb er keiveel zin in
.
Ja maar die wil alleen maar seks... daar heb ik al iemand voorquote:
Jij gaf aan dat je niet mijn type was, dus tja.quote:
Dan krijg ik ruzie met iemand dat ik wél mag komen kijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Er is al eerder gezegd dat wij een schattig stelletje zijn (in dde bus terug van de roze maandag, door TMM) en dat weten we zelf ook heel goed! Je zou ons eens samen moeten zien janken op de bank! Zo cute-ooooo!
Doe even enthousiastquote:
Dat is helemaal niet waar!! heb ik ook nooit gezegd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die wil alleen maar seks... daar heb ik al iemand voor
Nou, ach. Ben ook al in de TV-toren geweest, maar ben gewoon benieuwd. 't is toch een stukje hysterie wat er zich aldaar heeft afgespeeld.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond je dat echt zo de moeite waard dan, die koepel?
Ik ben er n geweest (rij viel toen wel mee, het regende) maar vond het niet echt indrukwekkend.
Ja, leuk uitzicht zodat je even over de stad kan kijken van bovenaf. Maar ach.
heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gaf aan dat je niet mijn type was, dus tja.
quote:
jij bent in de rebound.... dan wil je alleen maar neuken als konijnenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar!! heb ik ook nooit gezegd!
Je ex? Heb je dat wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:56 schreef Deceit het volgende:
En trouwens, niemand die met mij wil afspreken!!
Bij mijn vorig break-up, heb ik 9 maanden geeneens iemand gezoend!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jij bent in de rebound.... dan wil je alleen maar neuken als konijnen
Die wil me geeneens spreken/luchten/smsen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ex? Heb je dat wel eens geprobeerd?
Omdat je je mond ergens anders voor moest gebruiken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Bij mijn vorig break-up, heb ik 9 maanden geeneens iemand gezoend!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:03 schreef Steve het volgende:
En waar heeft Waxxer zich ineens weer verstopt?
Nouhou! Ja voor mijn glas vodka!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je je mond ergens anders voor moest gebruiken?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je je mond ergens anders voor moest gebruiken?
Alsof ze dat hier niet wetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
Een homo die gevoelig is, yes ze bestaan!
Dan kom ik daar wel heenquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
Dus neeh, zo ben ik niet! Ben een gevoelige jongenEen homo die gevoelig is, yes ze bestaan!
Niet doen man, die mislukken altijd en wordt dramaquote:
Ja maar dan moet ik op toernee langs iedereen afzonderlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet doen man, die mislukken altijd en wordt drama. Kan beter een-op-een
...
Brabantquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Begin in Brabant, dan heb je de tofste mensen al gehad. En iedereen die in Eindhoven zit kan in een keer (dat zijn sowieso wel de leukere mensen).
maar van jou ben ik een beetje bangquote:
Omdat ik bij jou het beeld heb van een sekstijgerquote:
Ja in bed of juist dat ik het met jan en alleman doe?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik bij jou het beeld heb van een sekstijger
Ik ben een icequeen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof ze dat hier niet weten. Stelletje emo's hier
.
quote:
Ja zoiets toch?quote:
Ja en op onze filmavond rollen er ijsklontjes uit je ogenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een icequeen.
Gevoel, wat is dat?
En ik heb een koets met ijsberen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en op onze filmavond rollen er ijsklontjes uit je ogen!
Natuulak!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik heb een koets met ijsberen!jeweetwelwie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |