Klopt! Gepikt van PeRi die het weer ergens anders gepikt heeft:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
Misschien komt het door de flits maar London's dinges is toch hartstikke grijs?
Bubsel, heb jij hot matte nog of is deze al geswapped?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
OPI la paz-itively hot matte
[ afbeelding ]
Opi Suzi Says Feng Shui
[ afbeelding ]
Deze heb ik nog in de aanbieding beide niet gebruikt!
je hebt pmquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bied aan: Orly Pixie Dust tegen een mooie ruil. Ga nu slapen, dus ik reageer morgen weer
mooi.... wat zoek je nog voor kleuren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik bied aan: Orly Gumdrop met lipglossje tegen een mooie ruil:
[ afbeelding ]
Foto is van Kelly/Vampy Varnish.
glitters, holo'squote:Op woensdag 5 mei 2010 11:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
mooi.... wat zoek je nog voor kleuren?
ik heb er nog een.. gebruik hem niet, is denk ik 1-2x gebruikt (heb er 2, soms pak ik de verkeerde)quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik weet niet of ik het nu hier moet zetten of in het gewone topic... maar heeft er iemand misschien nog een David topcoat die hij of zij niet (meer) gebruikt? Of weet iemand waar ik deze nog kan krijgen?
ik wil em ik wil emquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
OPI la paz-itively hot matte
[ afbeelding ]
Deze heb ik nog te ruil niet gebuikt!!
Foto van ALU
Ik pb je even!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:09 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
ik wil em ik wil emheb alleen maar 3 lakjes om te ruilen, als je hem weg wilt doen wil ik hem eventueel ook wel van je overnemen?
Je hebt PMquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef liiszle het volgende:
even nog eens mijn ruil lakjes uit gezocht
Blauw
vlnr
CG Frostbite, GOSH ocean, GOSH blue monday, Basic blauw-zilver
[ afbeelding ]
Bruin
vlnr
CG prize winning mare, ELF blush, Wet&Wild Brons, Basic bruin glitter, GOSH sparkle
[ afbeelding ]
Groen
CG Emerald sparkle, Essence key west, GOSH green hawaii, Essence party on
[ afbeelding ]
Paars
Color club Electronica, black onyi, Wet&Wild sparkled, Essence ROCK it baby
[ afbeelding ]
Oranje
Miss sporty Oranje, Essence Get the fever
[ afbeelding ]
Nudes
GC FYI, CG COY, Essie eternal optimist, GOSH snow, ELF nude, color club it sonly natural, ORLY sheer nude
[ afbeelding ]
Glitter
GOSH rainbow, Essence Metal babe, 2true glitter, Essence must have en Paris hearts topcoat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaan jullie nou die emerald sparkle weer terugruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |